Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Myšák

Založen: 26.6.2008 Příspěvky: 378 Bydliště - POVINNÉ *: Lomnice u Tišnova, Brno-venkov
|
Zaslal: 30.07.08 11:26 Předmět: Chcípe-16v |
|
|
ajaj, další problém: Přijíždím ke křižovatce, nešlapu na plyn, přibrzdím, šlápnu na spojku, a motor chcípne, někdy jen klesne pod 500ot./min ale nakonec to rozdejchá, a někdy se prostě udusí. Když rychle prošlápnu plynovej pedál, tak už se normálka drží a už nechcípne. Když nastartuju všecko je v pořádku, otáčky kolem 800/min trošku občas zakolísaj ale všecko v pohodě. Mám je zvýšit třeba na 1000? Nemůže to být spojený s tím že mi nefaká, nebo spíš málo funguje posilovač brzd? Díky za každou radu. _________________ Renault 19 1.8 16v černej - K.O.
Škoda Felicia - prodáno
Renault 19 1.8 16v od KOPIHO
Fiat Uno 1.0 FIRE - pracant |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MortE Moderátor

Založen: 24.10.2007 Příspěvky: 3623 Bydliště - POVINNÉ *: BRNO
|
Zaslal: 30.07.08 11:31 Předmět: |
|
|
posilovač brzd bys měl mít elektrickej, takže ten by na to vliv mít neměl...
a těch 800otáček a ještě k tomu kolísajících mi přijde na 16v dost málo...zkus vyměnit volnoběžnej ventil...
a jen tak na okraj- to Ti to vážně udrží propad pod 500ot bez toho aniž by to chcíplo, jo? _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
hynek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10937 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 30.07.08 11:34 Předmět: |
|
|
ja bych to tip na špatnej poťák nebo jen špatně naštelovanej, ale třeba taky ne  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Myšák

Založen: 26.6.2008 Příspěvky: 378 Bydliště - POVINNÉ *: Lomnice u Tišnova, Brno-venkov
|
Zaslal: 30.07.08 11:34 Předmět: |
|
|
Jj, někdy to fakt rozchodí, no ale někdy ne. A mám teda třeba zkusit zvýšit volnobežné otáčky? _________________ Renault 19 1.8 16v černej - K.O.
Škoda Felicia - prodáno
Renault 19 1.8 16v od KOPIHO
Fiat Uno 1.0 FIRE - pracant |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MortE Moderátor

Založen: 24.10.2007 Příspěvky: 3623 Bydliště - POVINNÉ *: BRNO
|
Zaslal: 30.07.08 11:37 Předmět: |
|
|
Myšák napsal: | Jj, někdy to fakt rozchodí, no ale někdy ne. A mám teda třeba zkusit zvýšit volnobežné otáčky? |
zkus povolit ten potenciometr jak říkal Hynek a zpátky zašroubovat v nulové poloze...a zkus si sehnat funkční volnoběžnej ventil...páč pokud Ti to houpe, tak to štelováním přes šroubek na klapce nespravíš... _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Myšák

Založen: 26.6.2008 Příspěvky: 378 Bydliště - POVINNÉ *: Lomnice u Tišnova, Brno-venkov
|
Zaslal: 30.07.08 11:39 Předmět: |
|
|
hynek napsal: | ja bych to tip na špatnej poťák nebo jen špatně naštelovanej, ale třeba taky ne  |
No a kde ho prosimtě najdu, auto mam teprve dva týdny, nemám ho moc prozkoumaný... _________________ Renault 19 1.8 16v černej - K.O.
Škoda Felicia - prodáno
Renault 19 1.8 16v od KOPIHO
Fiat Uno 1.0 FIRE - pracant |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MortE Moderátor

Založen: 24.10.2007 Příspěvky: 3623 Bydliště - POVINNÉ *: BRNO
|
Zaslal: 30.07.08 11:41 Předmět: |
|
|
takovej červenej šmejd na škrtící klapce, vedou z teho dva dráty...a při té příležitosti je můžeš (ty dráty) rovnou zaizolovat, páč tam to občas dělá taky bordel... _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Myšák

Založen: 26.6.2008 Příspěvky: 378 Bydliště - POVINNÉ *: Lomnice u Tišnova, Brno-venkov
|
Zaslal: 30.07.08 11:44 Předmět: |
|
|
MortE napsal: | takovej červenej šmejd na škrtící klapce, vedou z teho dva dráty...a při té příležitosti je můžeš (ty dráty) rovnou zaizolovat, páč tam to občas dělá taky bordel... |
Jo, dík moc, zkusím to a uvidím.  _________________ Renault 19 1.8 16v černej - K.O.
Škoda Felicia - prodáno
Renault 19 1.8 16v od KOPIHO
Fiat Uno 1.0 FIRE - pracant |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MortE Moderátor

Založen: 24.10.2007 Příspěvky: 3623 Bydliště - POVINNÉ *: BRNO
|
Zaslal: 30.07.08 11:57 Předmět: |
|
|
sorry, kecám...pochopitelně do teho vedou tři dráty...teď čumim, co sem to napsal za chujovinu...  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Myšák

Založen: 26.6.2008 Příspěvky: 378 Bydliště - POVINNÉ *: Lomnice u Tišnova, Brno-venkov
|
Zaslal: 30.07.08 12:40 Předmět: |
|
|
MortE napsal: | sorry, kecám...pochopitelně do teho vedou tři dráty...teď čumim, co sem to napsal za chujovinu...  |
Jo jasne taky sem to ted byl zkouknout, měls pravdu, potrebovaly zaizolovat, nicmene sem zvedl otacky tak ze ted toci 1000-1050, a problem asi vyresen, byl sem to projet a porad sem to zkousel, ani jednou nechcipl, ty propady uz sou o dost mensi a motor to v klidu zvlada... samozrejme to kolisani ece musim vyresit i kdyz je jen nepatrny...  _________________ Renault 19 1.8 16v černej - K.O.
Škoda Felicia - prodáno
Renault 19 1.8 16v od KOPIHO
Fiat Uno 1.0 FIRE - pracant |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MortE Moderátor

Založen: 24.10.2007 Příspěvky: 3623 Bydliště - POVINNÉ *: BRNO
|
Zaslal: 30.07.08 12:50 Předmět: |
|
|
no vidíš...
a jak si zvýšil otáčky, šroubkem, nebo pootočením potenciometru? _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jarda

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 30.07.08 14:27 Předmět: |
|
|
Morte co mu to radíš za voloviny.....hýbat s potenciometrem při nastavování otáček. Pokud ho neměl dole nebo sním nehejbal tak poťák je nastaven z výroby a určitě dobře, Potenciometrem se nenastavují otáčky, ten pouze snímá polohu klapky pro ECU. _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mirek

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 16116 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
Zaslal: 30.07.08 14:28 Předmět: |
|
|
jarda napsal: | Morte co mu to radíš za voloviny.....hýbat s potenciometrem při nastavování otáček. Pokud ho neměl dole nebo sním nehejbal tak poťák je nastaven z výroby a určitě dobře, Potenciometrem se nenastavují otáčky, ten pouze snímá polohu klapky pro ECU. |
Lanin s ním taky pořád vergluje s tím potenciometrem bo mu to pořád kolísá...
Taky jsem celkem koukal  _________________
Levné nové náhradní díly http://www.renault19.cz/forum/viewtopic.php?p=246432#246432 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
hynek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10937 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 30.07.08 14:31 Předmět: |
|
|
jarda napsal: | Morte co mu to radíš za voloviny.....hýbat s potenciometrem při nastavování otáček. Pokud ho neměl dole nebo sním nehejbal tak poťák je nastaven z výroby a určitě dobře, Potenciometrem se nenastavují otáčky, ten pouze snímá polohu klapky pro ECU. |
a jak víš že to nedodrbal někdo před ním?? ja to nastavil za chodu a šlape jak hodinky  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MortE Moderátor

Založen: 24.10.2007 Příspěvky: 3623 Bydliště - POVINNÉ *: BRNO
|
Zaslal: 30.07.08 14:33 Předmět: |
|
|
jarda napsal: | Morte co mu to radíš za voloviny.....hýbat s potenciometrem při nastavování otáček. Pokud ho neměl dole nebo sním nehejbal tak poťák je nastaven z výroby a určitě dobře, Potenciometrem se nenastavují otáčky, ten pouze snímá polohu klapky pro ECU. |
jo a z výroby je třeba taky očesaná z těch kabelů izolace, že? je to 20 let starý auto, který vystřídalo nejednoho majitele, tam bude těžko něco v původním stavu...
a potenciometrem se sice otáčky nenastavujou, ale když ho máš blbě natočenej, tak Ti blbne volnoběh, páč si ECU myslí, že je klapka pootevřená a ona není...nevím co z toho je volovina...  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|