Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 11.07.08 18:33 Předmět: |
|
|
http://www.midlandoil.cz/fmont.html _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
britva

Založen: 15.10.2007 Příspěvky: 287 Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava
|
Zaslal: 11.07.08 18:53 Předmět: |
|
|
Podla tohto by to malo byt ok
 _________________ R 19 16v ph1 3d 142,8 ps / 6710 ot/min (MAHA LPS 3000)
R 19 8v ph1 5d 73 -> 90 ps -> f7p 128,4 ps / 6675 ot/min (MAHA LPS 3000) -> R.I.P. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rio
Založen: 15.10.2007 Příspěvky: 128 Bydliště - POVINNÉ *: Domažlice
|
Zaslal: 21.07.08 19:34 Předmět: |
|
|
Na téma olejů jsme se tu hádali už tolikrát že se to ani nedá spočítat. Napsáno toho tady bylo také dost, kdo chce tak si to najde a přečte.
m1tv napsal cituji :
"bych se moc nesmal ale je to tak .. protože ten olej je moc řidkej a než se dotlači do hlavy tak se ti chvily toči motor na ´sucho ´ takže se vlastne přidira ..neni to otazka dnu ale roku ale je to tak .. proste tydle stary motory sou dělany na 15w40 v ty době nic jinyho nebylo ..a když tam daš 10w40 tak to zbytečne žere olej protože se počitalo s 15w a maj tam všude vetši vule ..." A tím je řečeno skoro všechno. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rio
Založen: 15.10.2007 Příspěvky: 128 Bydliště - POVINNÉ *: Domažlice
|
Zaslal: 21.07.08 19:36 Předmět: |
|
|
mckoci - přeji ti hodně štěstí s tím olejem. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 21.07.08 19:37 Předmět: |
|
|
proc s nim teda jezdi vetsina zavodniku na rally kdyz je tak spatnej??  _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
cube

Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 947 Bydliště - POVINNÉ *: Jížní morava
|
Zaslal: 21.07.08 19:41 Předmět: |
|
|
mckoci napsal: | proc s nim teda jezdi vetsina zavodniku na rally kdyz je tak spatnej??  |
Kašli na ně oni temu nerozumijů  _________________ Ph2,16v chamade-Project RED ENGINE-dead
weight: cca 890kg
http://cube1.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ufas

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2995 Bydliště - POVINNÉ *: Bechyně
|
Zaslal: 21.07.08 22:18 Předmět: |
|
|
nechci zakládat nový téma, ale já zas mám doma kanistr oleje paramo special M5AD 20W30 (na netu sem ho nenašel)
na kanistru je "Pro starší typy benzinových nebo naftových motorů se středními až nižšími požadavky na výkonnost oleje, je viskozitně stálý. Ropný olej, jehož přirozené vlastnosti jsou zlepšeny inhibitory oxidace a koroze, přísadami detergentně disperzantními, případně (podle druhu) dalšími. Je určen k mazání benzinových i naftových motorů s vysokými, středními až nižšími požadavky na užitné vlastnosti oleje"
co myslíte, můžu to tam nalejt?? našl sem jinej 20W30 a tam píšou že je výhradně pro dvoudobý motory... tak nevim... jo a olej měnim po 10k km... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MortE Moderátor

Založen: 24.10.2007 Příspěvky: 3623 Bydliště - POVINNÉ *: BRNO
|
Zaslal: 21.07.08 22:47 Předmět: |
|
|
já bych to teda neriskoval...  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 22.07.08 08:35 Předmět: |
|
|
Rio napsal: | Na téma olejů jsme se tu hádali už tolikrát že se to ani nedá spočítat. Napsáno toho tady bylo také dost, kdo chce tak si to najde a přečte.
m1tv napsal cituji :
"bych se moc nesmal ale je to tak .. protože ten olej je moc řidkej a než se dotlači do hlavy tak se ti chvily toči motor na ´sucho ´ takže se vlastne přidira ..neni to otazka dnu ale roku ale je to tak .. proste tydle stary motory sou dělany na 15w40 v ty době nic jinyho nebylo ..a když tam daš 10w40 tak to zbytečne žere olej protože se počitalo s 15w a maj tam všude vetši vule ..." A tím je řečeno skoro všechno. | já jsem vám to říkal že řídčí olej není dobrej
mckoci já si myslím že takove oleje používaj protože ten určitý motor nemají ani na jednu sezonu a určitě nemají motor se seriovym olejovým čerpadlem tak jako ostatní "věcy" v motoru .. proto ti tady radíme dej tam to co tam má bejt abys pak nebrečel že se ti to zadřelo... mě známý mechanik říkal (a zase se opakuju ) že jestli mám auto na normál ježdění tak proč ne.. ale pokud to honím ve vysokých otáčkách mám tam dát "hustší" olej jinak se to přidře a to protože olej ve vyšších otáčkám má větší teplotu a jak jinak je moc řídký nato aby to čerpadlo stíhalo "tlačit"... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rio
Založen: 15.10.2007 Příspěvky: 128 Bydliště - POVINNÉ *: Domažlice
|
Zaslal: 22.07.08 19:52 Předmět: |
|
|
mckoci napsal: | proc s nim teda jezdi vetsina zavodniku na rally kdyz je tak spatnej??  |
Proč ? protože nemají motory konstrukčního stáří 20 let jako ty, jejich motory nemají naježděno 100, 150 a více tisíc. Jejich motory jsou na tento olej konstrukčně navržené a vyrobené. jen tak pro informaci. Pro mě za mě nalej si do motoru co chceš je to tvůj motor. Já jsem ti napsal jen svůj názor. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 22.07.08 20:35 Předmět: Re: Výměna oleje - zkusit 10W-50?? |
|
|
mckoci napsal: | muzu mi od kamarada co jeho otec jezdi rally zadarmo olej..jedna se o:
Midland Synqron 10W-50
Plně syntetický vysoce výkonný sportovní motorový olej,
závodně odzkoušený,zaručuje největší ochranu všem
motorům i při extrémním závodním zatížení všech kategorií.
Garantuje nízkou spotřebu oleje a také minimální
odpařování při dlouhodobém vysokém zatížení.
Vhodný také pro vozy nad 100.000 ujetých km
(higher mileage)
- větší výkon motoru díky nižšímu tření
- maximální střihová a tepelná stabilita za všech teplotních
režimů
- snižuje spotřebu paliva
- udržuje motor špičkově čistý
- zaručuje špičkové vlastnosti i při závodním nasazení
API SL-CF, ACEA A3-02 B3-98(Issue 2) B4-02
mam do toho jit??? je to lakave doted jezdeno na 10W-40 |
Vhodný také pro vozy nad 100.000 ujetých km  _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 22.07.08 21:24 Předmět: |
|
|
Neriskoval bych ... když mě řekne o 30let starší a zkušenější mechoš "neriskuj" nemám důvod mu nevěřit ...
jak píše Rio "je to tvůj motor, nalij si doněj co chceš" klidně i lukanu..  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
britva

Založen: 15.10.2007 Příspěvky: 287 Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava
|
Zaslal: 23.07.08 05:59 Předmět: |
|
|
O co tu ide Vsak pre 16v je renaultom doporuceny 10w40, a 10w50 bude lepsie zvladat vysoke teploty, ktore ked sa na ventilovy trocha lieta rad dosahuje. Podla coho ste dosli na to, ze 10w50 bude redsi, vsak ked laicky berete, ze tie cisla udavaju aky je olej riedky tak ten s 50 bude hustejsi, ine by bolo keby tam chcel prasknut nejake 5w alebo 0w. Si pozrite este raz, co som sem vlozil o par prispevkov vyssie. Aby ste zistil, ktory olej je aky riedky treba pozret technicky list od oleja a viskozitu pri 100°C. Bavime sa o motore v ok stave, nie o vylietanej mrdke. _________________ R 19 16v ph1 3d 142,8 ps / 6710 ot/min (MAHA LPS 3000)
R 19 8v ph1 5d 73 -> 90 ps -> f7p 128,4 ps / 6675 ot/min (MAHA LPS 3000) -> R.I.P. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 23.07.08 06:45 Předmět: |
|
|
britva dyt mckoci chce dát do rendy "řidčí" olej (10W40) a to na tak staré auti, ještě k tomu na ventila který jak jsi napsal hřeje až až, není vůbec dorí.. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 23.07.08 06:49 Předmět: |
|
|
nalej ho tam a už to neřeš ..ja se vyadřoval k full syntetice 0w a 5w ..10w to ešte zkousne taky na ni jezdim sice to trošku olej žere ale je to jedno ... _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|