Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Martin Pergl

Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 1894 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 10.07.08 15:12 Předmět: Volnoběh |
|
|
zdarec potřeboval bych poradit .Když je zahřátej motor tak mi drží 850ot./min to je v normě,ale stává se mi že nikdy mi to drží na zahřátej motor i 1100ot.To se mi stává jen občas.Nevíte co stím? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MortE Moderátor

Založen: 24.10.2007 Příspěvky: 3623 Bydliště - POVINNÉ *: BRNO
|
Zaslal: 10.07.08 15:13 Předmět: |
|
|
16v? _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Martin Pergl

Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 1894 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 10.07.08 16:19 Předmět: |
|
|
8v |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Václav Sedlář

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2689 Bydliště - POVINNÉ *: Liberec
|
Zaslal: 10.07.08 18:46 Předmět: |
|
|
Taky mi to někdy dělá.Taky mám 8v, f3p. Když stojíš a drží to těch 1100, tak ťukni do plynu a na 80% se to srovná. Když to nepomůže, tak stačí popojet několik desítek metrů. _________________ Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm/65kw.
Renault Laguna Grandtour, r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna 3 Grandtour, 2.0 dci 110kw, r.v. 2010 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
kowy Anonymní
|
Zaslal: 10.07.08 19:04 Předmět: |
|
|
ja mam taky problem s volnoběhem a už si nevim rady, měnil jsem motor za jinej a když jsem navrčel tak mi otáčky skákaj mezi 2000-3000. Mam 16v, změřil jsem všechno možný, čidla teploty jsou v poho, měřil jsem i kabely k řídící jednotce od čidel jestli neni nějakej přelomenej a taky v pohodě. Jediný co vim je že mi řídící jednotka se snaží otevírat na volnoběh ten ventil na sání vzduchu a proto mi to takhle drží otáčky nahoře, ale nevim proč. Nevíte o někom kdo by mi to napíchnul na diagnostiku nebo nenapadá někoho něco? Jo jsem z berouna. Už jsem z toho na prášky
Díky za každou radu |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dunga

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 4073 Bydliště - POVINNÉ *: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 10.07.08 19:12 Předmět: |
|
|
kowy napsal: | ja mam taky problem s iku nebo nenapadá někoho něco? Jo jsem z berouna. Už jsem z toho na prášky
Díky za každou radu | sakra dej si mensi avatar, nebo ti kopnu do ri*i, ze mi nohu oseres! co to je za napady? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
kowy Anonymní
|
Zaslal: 10.07.08 19:13 Předmět: |
|
|
sorry sem se uklep ... lepší? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mirek

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 16116 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
MortE Moderátor

Založen: 24.10.2007 Příspěvky: 3623 Bydliště - POVINNÉ *: BRNO
|
Zaslal: 10.07.08 20:35 Předmět: |
|
|
kowy napsal: | ja mam taky problem s volnoběhem a už si nevim rady, měnil jsem motor za jinej a když jsem navrčel tak mi otáčky skákaj mezi 2000-3000. Mam 16v, změřil jsem všechno možný, čidla teploty jsou v poho, měřil jsem i kabely k řídící jednotce od čidel jestli neni nějakej přelomenej a taky v pohodě. Jediný co vim je že mi řídící jednotka se snaží otevírat na volnoběh ten ventil na sání vzduchu a proto mi to takhle drží otáčky nahoře, ale nevim proč. Nevíte o někom kdo by mi to napíchnul na diagnostiku nebo nenapadá někoho něco? Jo jsem z berouna. Už jsem z toho na prášky
Díky za každou radu |
asi blbej dotaz, ale zkoušel´s to štelovat tím šroubkem na klapce? _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 10.07.08 20:39 Předmět: |
|
|
no nevim ale sroubek na klapce neni nato aby se tim steloval volnobeh,musi hledat problem v rizeni volnobehu a ne ho takhle prasacky odstranovat,skontrolovat cidla,motorek nebo ventil volnobehu podle toho co to ma,nebo nejaky problem na sani _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MortE Moderátor

Založen: 24.10.2007 Příspěvky: 3623 Bydliště - POVINNÉ *: BRNO
|
Zaslal: 10.07.08 20:40 Předmět: |
|
|
Rosta napsal: | no nevim ale sroubek na klapce neni nato aby se tim steloval volnobeh,musi hledat problem v rizeni volnobehu a ne ho takhle prasacky odstranovat,skontrolovat cidla,motorek nebo ventil volnobehu podle toho co to ma,nebo nejaky problem na sani |
ale blbost prasácky...tím se to prostě šteluje a jestli ho má pootočenej a neví o tom, tak je to jasný...
to mi chceš říct, že když tím otočim o 3 otáčky a volnoběh mi vyletí na 1700, tak mám začít hledat problém jinde, jo? logika...  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
britva

Založen: 15.10.2007 Příspěvky: 287 Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava
|
Zaslal: 10.07.08 20:42 Předmět: |
|
|
Skontroluj spinac volnobehu. _________________ R 19 16v ph1 3d 142,8 ps / 6710 ot/min (MAHA LPS 3000)
R 19 8v ph1 5d 73 -> 90 ps -> f7p 128,4 ps / 6675 ot/min (MAHA LPS 3000) -> R.I.P. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 10.07.08 20:45 Předmět: |
|
|
MortE napsal: | Rosta napsal: | no nevim ale sroubek na klapce neni nato aby se tim steloval volnobeh,musi hledat problem v rizeni volnobehu a ne ho takhle prasacky odstranovat,skontrolovat cidla,motorek nebo ventil volnobehu podle toho co to ma,nebo nejaky problem na sani |
ale blbost prasácky...tím se to prostě šteluje a jestli ho má pootočenej a neví o tom, tak je to jasný...
to mi chceš říct, že když tím otočim o 3 otáčky a volnoběh mi vyletí na 1700, tak mám začít hledat problém jinde, jo? logika...  |
a proc by si s tim tocil o 3 otacky samozdrejme ze ti to vyleti,proste si myslim ze kdyz mu zacne blbnout volnobeh tak to neni tim ze by mu nekdo pootocil sroubem na klapce ale ze mu neco odeslo nebo blbne _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MortE Moderátor

Založen: 24.10.2007 Příspěvky: 3623 Bydliště - POVINNÉ *: BRNO
|
Zaslal: 10.07.08 20:48 Předmět: |
|
|
Rosta: rozviň svůj klid voe...prostě sem mu poradil...a navíc ne úplně nesmyslnou věc... _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|