Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Mirek

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 16116 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Peca

Založen: 15.6.2008 Příspěvky: 2794 Bydliště - POVINNÉ *: Hlavní Hrad Brno-Vlezprdelkov,ináč Breclavsko
|
Zaslal: 08.07.08 21:18 Předmět: |
|
|
To si děláš prdel,dík za práskačství,teď už to čeká jiného majitele. _________________ www.computery.7x.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mirek

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 16116 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 08.07.08 21:20 Předmět: |
|
|
on kecá já mám zablokovanej mobil
a ty mirku neser 
Naposledy upravil LANiN dne 08.07.08 21:22, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Peca

Založen: 15.6.2008 Příspěvky: 2794 Bydliště - POVINNÉ *: Hlavní Hrad Brno-Vlezprdelkov,ináč Breclavsko
|
Zaslal: 08.07.08 21:21 Předmět: |
|
|
mirek napsal: | Rádo se stalo, hlásit se to musí  |
to je pravda. _________________ www.computery.7x.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Peca

Založen: 15.6.2008 Příspěvky: 2794 Bydliště - POVINNÉ *: Hlavní Hrad Brno-Vlezprdelkov,ináč Breclavsko
|
Zaslal: 08.07.08 21:27 Předmět: |
|
|
myslím,že to aspoň ten týden vydrží a nerozpadne,stál mě moc peněz,tak drží dobře  _________________ www.computery.7x.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
hynek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10937 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 09.07.08 22:02 Předmět: |
|
|
tak jak se chová snižená hlava, dá se to vůbec poznat?? _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Peca

Založen: 15.6.2008 Příspěvky: 2794 Bydliště - POVINNÉ *: Hlavní Hrad Brno-Vlezprdelkov,ináč Breclavsko
|
Zaslal: 09.07.08 22:40 Předmět: |
|
|
hynek napsal: | tak jak se chová snižená hlava, dá se to vůbec poznat?? |
Ještě nevím,nějak to netočím,než to sedne,ale myslím,že to bude lepší,aspon o něco. _________________ www.computery.7x.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
BOBES Organizátor Drhlen

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 1408 Bydliště - POVINNÉ *: SEMILY
|
Zaslal: 10.07.08 06:42 Předmět: |
|
|
hynek napsal: | tak jak se chová snižená hlava, dá se to vůbec poznat?? |
Půjde lépe od spodních otáček a zvýší se o kousek krouták.Nabudeš muset tolik řadit.  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 10.07.08 11:06 Předmět: |
|
|
Nestane se vůbec nic. Pokud nejsou na motoru jiný úpravy a pořád jezdíš na 95 okt,tak nepoznáš vůbec nic. Na fávu jsem měl sníženou hlavu o 1mm na kompresní poměr 11:1 a to bylo už znát,ale jen na 100okt benzín. Druhá věc je,že se uplně změní charakteristika regulace předstihu a má to neustále tendenci k detonačnímu spalování. To by ale u ventila měla řídící jednotka zmáknout díky čidlu klepání  _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
BOBES Organizátor Drhlen

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 1408 Bydliště - POVINNÉ *: SEMILY
|
Zaslal: 10.07.08 11:19 Předmět: |
|
|
KUNAX napsal: | Nestane se vůbec nic. Pokud nejsou na motoru jiný úpravy a pořád jezdíš na 95 okt,tak nepoznáš vůbec nic. Na fávu jsem měl sníženou hlavu o 1mm na kompresní poměr 11:1 a to bylo už znát,ale jen na 100okt benzín. Druhá věc je,že se uplně změní charakteristika regulace předstihu a má to neustále tendenci k detonačnímu spalování. To by ale u ventila měla řídící jednotka zmáknout díky čidlu klepání  |
Blbost!  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MortE Moderátor

Založen: 24.10.2007 Příspěvky: 3623 Bydliště - POVINNÉ *: BRNO
|
Zaslal: 10.07.08 11:28 Předmět: |
|
|
BOBES napsal: | KUNAX napsal: | Nestane se vůbec nic. Pokud nejsou na motoru jiný úpravy a pořád jezdíš na 95 okt,tak nepoznáš vůbec nic. Na fávu jsem měl sníženou hlavu o 1mm na kompresní poměr 11:1 a to bylo už znát,ale jen na 100okt benzín. Druhá věc je,že se uplně změní charakteristika regulace předstihu a má to neustále tendenci k detonačnímu spalování. To by ale u ventila měla řídící jednotka zmáknout díky čidlu klepání  |
Blbost!  |
přesně tak... _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 10.07.08 11:41 Předmět: |
|
|
KUNAX napsal: | Nestane se vůbec nic. Pokud nejsou na motoru jiný úpravy a pořád jezdíš na 95 okt,tak nepoznáš vůbec nic. Na fávu jsem měl sníženou hlavu o 1mm na kompresní poměr 11:1 a to bylo už znát,ale jen na 100okt benzín. Druhá věc je,že se uplně změní charakteristika regulace předstihu a má to neustále tendenci k detonačnímu spalování. To by ale u ventila měla řídící jednotka zmáknout díky čidlu klepání  |
kecáš kraviny ... mi chceš tady tímhle jako namluvit že když zvýším kompresní poměr tak se nic nestane?
to je to samé jako bych říkal snížím kompresní poměr z 10:1 na 6:1 a nic se nestane
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MortE Moderátor

Založen: 24.10.2007 Příspěvky: 3623 Bydliště - POVINNÉ *: BRNO
|
Zaslal: 10.07.08 12:01 Předmět: |
|
|
no to se ale fakt nic nestane...prostě šlápneš na plyn a nic se nestane...  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Peca

Založen: 15.6.2008 Příspěvky: 2794 Bydliště - POVINNÉ *: Hlavní Hrad Brno-Vlezprdelkov,ináč Breclavsko
|
Zaslal: 10.07.08 16:35 Předmět: |
|
|
Nemůžu soudit,ono to jede líp,ale před GO měl najetých 250000km,teď má motor najetých 500 km,takže kroužky taky zvedli kompresy,nemůžu to teď ještě poznat,až si to pořádně sedne,když jsem s tím vyjel z dílny,tak si říkám,to vůbec nejede!!!!! Po 20 km to začínalo zabírat,po 400 km ukázal vzducový šnek co umí při 4200/min a pořád je to každým kilometrem lepší,to jak si sedá,takže dám vědět. _________________ www.computery.7x.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|