Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
dvordan
Založen: 8.11.2020 Příspěvky: 6 Bydliště - POVINNÉ *: Hradec Králové
|
Zaslal: 12.11.20 09:11 Předmět: |
|
|
Ahoj,
právě , že jsem to všechno měřil podle starého startéru a je to stejný , tu vymezovací trubku tam mám taky , ale prostě to nefunguje , ještě mě napadlo , jestli to nemá v těch třech šroubech nějakou vůli a nezkusit to jakoby dootočit v tý vůli , no zkusím něco ještě o víkendu a dám pak vědět
D.D. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
hynek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10937 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 12.11.20 11:32 Předmět: |
|
|
Průměry pastorků jsou stejné? Vím že bylo více typů startérů, tak aby jsi tam neměl jiný _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
dvordan
Založen: 8.11.2020 Příspěvky: 6 Bydliště - POVINNÉ *: Hradec Králové
|
Zaslal: 12.11.20 12:00 Předmět: |
|
|
Rozdíl cca 0,25 mm , což si myslím nehraje roli , měřil jsem i modul zubů - teda porovnával otiskem , taky stejný |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Osly

Založen: 5.4.2011 Příspěvky: 5655 Bydliště - POVINNÉ *: Loučná nad Desnou okr. Šumperk
|
Zaslal: 12.11.20 12:19 Předmět: |
|
|
na fb jsem ti psal taky s tím válečkem, ale ještě mě tak napadlo...je tam ten startér namontovaný kolmo? jestli není nějak vykřivený a pak nezapadne do setrvačníku skrz to...Nofot to a někam to dej a hod odkaz, třeba si něčeho všimneme  _________________ Clio III ph2 Grandtour 94kw 09
R19 PH2 81kw 94 - Baccara - In progress
R19 PH2 81kw 95 - Baccara - sold
R19 PH1 54kw 92 - sold
Šáde 120 (sešrotovaná)
www.osly.rajce.idnes.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
dvordan
Založen: 8.11.2020 Příspěvky: 6 Bydliště - POVINNÉ *: Hradec Králové
|
Zaslal: 18.11.20 09:11 Předmět: |
|
|
Ahoj,
tak po dalším rozebrání a složení startér ven , dovnitř - to už mě jde , jsem zjistil pravý opak toho co jsem si myslel ( že se ozubené pastorek na startétu protáčí mimo setrvák a jen zuby jakoby škrtá a neotočí motorem ) , ale startér se nesmí domačknout co nejvíce k motoru , ale naopak domáčnknout co nejdále od motoru . protože se kotva opírala čelem o setrvák a zuby kotvy nemohly zajet do zubů setrváku , doufám , že jsem to napsal srozumitelně .
Ovšem má to ještě jeden háček při roztláčení , abych vyjel na rampu mě zrejmě přeskočil řemen , auto sice jeszdí , ale nemá takovej pěknej sametovej chod jako předtím - otázka zní jak nejlépe a nejjednodušeji se dostanu k rozvodům , aniž bych musel sundávat blatník , popř. motor
je Renault 1,7 54 kw - děkuji za odpovědi
D.D. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Osly

Založen: 5.4.2011 Příspěvky: 5655 Bydliště - POVINNÉ *: Loučná nad Desnou okr. Šumperk
|
Zaslal: 18.11.20 09:43 Předmět: |
|
|
stačí sundat kryt a pak pravé kolo a kryt podběhu. Ale první bych spíš zkontroloval rozdělovač a očistil ho, jak je ted vlhko tak to rádo oxiduje a pak to neběží jak má. _________________ Clio III ph2 Grandtour 94kw 09
R19 PH2 81kw 94 - Baccara - In progress
R19 PH2 81kw 95 - Baccara - sold
R19 PH1 54kw 92 - sold
Šáde 120 (sešrotovaná)
www.osly.rajce.idnes.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
hynek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10937 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 18.11.20 12:52 Předmět: |
|
|
Nechápu kam jsi ten startér dotláčel, u těch šroubů je tak malá vůle, že by to nemělo mít vliv, spíš že by jsi to dal do špatných děr. _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
dvordan
Založen: 8.11.2020 Příspěvky: 6 Bydliště - POVINNÉ *: Hradec Králové
|
Zaslal: 18.11.20 13:25 Předmět: |
|
|
Do děr jsem to dla dobře , jinak by tam nešli šrouby , ale horní otvor blíž ke kapotě - tam je oválná díra a vní je jakoby vúle , nebylo to moc cca 10 - 15 mm . ale stačilo to , myslím , že jsem to i fotil - večer uložím někam fotku a napíšu odkaz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|