Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
hynek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10937 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 04.01.17 06:50 Předmět: |
|
|
Pokud je ojnice stejně dlouhá a je jen tenčí, tak tipuji že bude i lehčí a o to asi dotyčnému šlo. _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Salamos

Založen: 30.9.2015 Příspěvky: 252 Bydliště - POVINNÉ *: Brno/Třebíč
|
Zaslal: 04.01.17 08:13 Předmět: |
|
|
mckoci : to sice jo, ale už si nikdy nedám do auta motor, který nevim jak uvnitř vypadá. Jak jsou na tom šály a opotřebení válců. Sezónu jezdíš a pak zjistíš, že je uplně v hajzlu a musíš vše dělat znova...
hynek: zkusím ojnice pro zajímavost zvážit. _________________ R5 GTE 16V
R5 GTE LeMans
R5 GTE
106 Rallye |
|
Návrat nahoru |
|
 |
glittermann
Založen: 14.9.2010 Příspěvky: 657 Bydliště - POVINNÉ *: Jirkov
|
Zaslal: 04.01.17 09:28 Předmět: |
|
|
já sem dělal komplet GO motor z origo dílů renault (cena cca 40tis), ovalita změřená, prostě maximum co šlo sem udělal a stejně i po 12tis najetých km to žere olej takže jak píše Míra...čím míň se v hovně hrabeš.... takže si tvrdím říct, že dobře zajeten origo motor, když bylo o něj dobře staráno, je lepší...viz hynkův motor  _________________ Renault 19 1.8F-ie |
|
Návrat nahoru |
|
 |
hynek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10937 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 04.01.17 10:13 Předmět: |
|
|
A kdo tvrdí že je dobře zajetej? Spíš už má tokový vůle, že má minimální tření  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
glittermann
Založen: 14.9.2010 Příspěvky: 657 Bydliště - POVINNÉ *: Jirkov
|
Zaslal: 04.01.17 10:21 Předmět: |
|
|
hynek napsal: | A kdo tvrdí že je dobře zajetej? Spíš už má tokový vůle, že má minimální tření  |
to je taky možné  _________________ Renault 19 1.8F-ie |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Salamos

Založen: 30.9.2015 Příspěvky: 252 Bydliště - POVINNÉ *: Brno/Třebíč
|
Zaslal: 04.01.17 11:20 Předmět: |
|
|
Tak jasny, ale když to bylo chyceny na ojnici a na jednom válci komprese 6bar nic jiného nezbylo. Kdyby komrese byly OK tak do toho nevrtám  _________________ R5 GTE 16V
R5 GTE LeMans
R5 GTE
106 Rallye |
|
Návrat nahoru |
|
 |
glittermann
Založen: 14.9.2010 Příspěvky: 657 Bydliště - POVINNÉ *: Jirkov
|
Zaslal: 04.01.17 11:35 Předmět: |
|
|
Salamos napsal: | Tak jasny, ale když to bylo chyceny na ojnici a na jednom válci komprese 6bar nic jiného nezbylo. Kdyby komrese byly OK tak do toho nevrtám  |
tak hlavně at se podaří poskládat a funguje jak má  _________________ Renault 19 1.8F-ie |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Salamos

Založen: 30.9.2015 Příspěvky: 252 Bydliště - POVINNÉ *: Brno/Třebíč
|
Zaslal: 17.01.17 21:30 Předmět: |
|
|
Čau lidi, tak nakonec žádný motor nebyl dobrý a to jsem jich měl 5 kusů. Ale, co taky čekat 25let starý auto a všechny motory najeto přes 180tis, takže vylítaný šunky. Finální a už hotová verze je nové písty, vybroušení a vyvložkování bloku, ojnice F7R, nové šály a uložení kliky. Schrnul bych to jen tím, že je to uplně k hovnu motor, protože se opravdu nedělá výbrusová sada a žádný motor, už prostě není dobrý(vůle ve válcích mimo toleranci) Takže viva la france.. _________________ R5 GTE 16V
R5 GTE LeMans
R5 GTE
106 Rallye |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 17.01.17 21:36 Předmět: |
|
|
sada pistnich krouzku se nedela na prvni prebrus ? to je mi nejaky divny .. _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Salamos

Založen: 30.9.2015 Příspěvky: 252 Bydliště - POVINNÉ *: Brno/Třebíč
|
Zaslal: 17.01.17 21:48 Předmět: |
|
|
Když chceš dělat přebrus tak musíš vyměnit písty a ne kroužky. Prolezli jsme mraky katalogů od 7mi různých výrobců a písty, nebo kroužky jen na originál vrtání 82mm.. _________________ R5 GTE 16V
R5 GTE LeMans
R5 GTE
106 Rallye |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 17.01.17 22:25 Předmět: |
|
|
z rychliku vidim ze wiseco dela pisty vc. kruhu 83, 83.50 a 84mm _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Salamos

Založen: 30.9.2015 Příspěvky: 252 Bydliště - POVINNÉ *: Brno/Třebíč
|
Zaslal: 18.01.17 07:29 Předmět: |
|
|
Nechci zadnou kovarnu ani zmenu komprese. Tim padem neni nic. _________________ R5 GTE 16V
R5 GTE LeMans
R5 GTE
106 Rallye |
|
Návrat nahoru |
|
 |
glittermann
Založen: 14.9.2010 Příspěvky: 657 Bydliště - POVINNÉ *: Jirkov
|
Zaslal: 18.01.17 16:10 Předmět: |
|
|
mckoci napsal: | sada pistnich krouzku se nedela na prvni prebrus ? to je mi nejaky divny .. |
samozřejmě že se dělá, však u zoovo motoru se to tak dělalo ;-) _________________ Renault 19 1.8F-ie |
|
Návrat nahoru |
|
 |
glittermann
Založen: 14.9.2010 Příspěvky: 657 Bydliště - POVINNÉ *: Jirkov
|
Zaslal: 18.01.17 16:11 Předmět: |
|
|
Salamos napsal: | Když chceš dělat přebrus tak musíš vyměnit písty a ne kroužky. Prolezli jsme mraky katalogů od 7mi různých výrobců a písty, nebo kroužky jen na originál vrtání 82mm.. |
to mi přijde jako blbost měnit písty při výbrusu....vždy se mění jen kroužky a jak si vyvložkoval blok jak píšeš???  _________________ Renault 19 1.8F-ie |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 18.01.17 16:22 Předmět: |
|
|
blbost to není, samozdřejmě se u výbrusu musí vyměnit písty i kroužky _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|