Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
John R. Blade
Založen: 23.11.2016 Příspěvky: 107 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 23.11.16 12:21 Předmět: 54 kW motorek volnoběhu |
|
|
Ahoj, prosím o radu. Auto studené nastartuje jen s plynem, nedrží volnoběh. Po zahřátí třeba zase drží otáčky kolem 2500. Po chcipnuti motoru a opětovném nastartování se otáčky uklidní kolem běžných 800. Špatný krokovy motorek volnoběhu? Nikde v nabídce prodejců ND jsem jej neobjevil. Prosím pomoc _________________ 19 16V ph I 91
Grand Espace IV
Audi A4 1.8T Quattro |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Osly

Založen: 5.4.2011 Příspěvky: 5655 Bydliště - POVINNÉ *: Loučná nad Desnou okr. Šumperk
|
Zaslal: 23.11.16 13:29 Předmět: |
|
|
pokud nic nedělá po zhasnutí motoru(nevrčí) tak je asi v háji.
Ale možná bych se kouknul jen zda není někde oxidace ted jak začalo být chladno mohlo by to být jen tím. _________________ Clio III ph2 Grandtour 94kw 09
R19 PH2 81kw 94 - Baccara - In progress
R19 PH2 81kw 95 - Baccara - sold
R19 PH1 54kw 92 - sold
Šáde 120 (sešrotovaná)
www.osly.rajce.idnes.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
CHAMELEON

Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
Zaslal: 23.11.16 15:38 Předmět: |
|
|
Sice 54kW už delší dobu nemám, ale možná bych zde nějaké čidla a motorek ještě našel???
Zkusil bych se podívat zda při zapnutí klíčku nastaví klapku pro start - přidá a pak by měl postupně ubrat jak se zahřeje. Ale jak psal kolega, projít konektory, popřípadě multimetr a proměřit. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
John R. Blade
Založen: 23.11.2016 Příspěvky: 107 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 25.11.16 09:40 Předmět: 54 kW motorek volnoběhu |
|
|
Motorek zavrčí, když zhasnu motor, ale jakmile bych chtěl nastartovat se studeným motorem, bez přidání plynu nechytne a volnoběh nedrží, nebo pak zase zůstane viset na otáčkách kolem 2500 a pomůže, jen když motor zase zhasnu _________________ 19 16V ph I 91
Grand Espace IV
Audi A4 1.8T Quattro |
|
Návrat nahoru |
|
 |
John R. Blade
Založen: 23.11.2016 Příspěvky: 107 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 27.11.16 11:07 Předmět: 54 kW motorek volnoběhu |
|
|
Tak nyní je motorek zajety úplně na minimum, takže se vůbec nedotýká táhla plynu a ani se nehne, když zapnu zapalování, nastartuju, zhasnu motor, ani nevrci. Když jsem ho vymontoval a napojil na baterii, normálně vyjíždí i zajíždí... _________________ 19 16V ph I 91
Grand Espace IV
Audi A4 1.8T Quattro |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Bulit.92
Založen: 12.3.2012 Příspěvky: 76 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 30.11.16 22:28 Předmět: |
|
|
Omlouvám se, ale mám podobný problém na stejném motoru. Za studena auto sice chytne, ale pokud aspoň 3x nepřišlápnu plyn tak běží asi tak jen na 2 válce a zdechne. A dokud auto není aspoň malinko zahřáté, tak při jízdě když pustím plyn tak otáčky jdou tak na 500 někdy to rozdýchá a někdy zdechne... Co s tím? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
CHAMELEON

Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
Zaslal: 01.12.16 15:33 Předmět: |
|
|
Běží jako a nebo doopravdy na míň válců. U 54 kW verze byla záslepka na sacím potrubí, taková gumová čepička (myslím že u třetího válce) a ta často odpadla a pak to zastudena a v menších otáčkách kuckalo opravdu na tři válce, páč ten jeden si bral i vzduch skrz ten otvor...
Zkontroluj nejdřív toto zda je tam záslepka či ne. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Bulit.92
Založen: 12.3.2012 Příspěvky: 76 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 18.12.16 22:51 Předmět: |
|
|
CHAMELEON napsal: | Běží jako a nebo doopravdy na míň válců. U 54 kW verze byla záslepka na sacím potrubí, taková gumová čepička (myslím že u třetího válce) a ta často odpadla a pak to zastudena a v menších otáčkách kuckalo opravdu na tři válce, páč ten jeden si bral i vzduch skrz ten otvor...
Zkontroluj nejdřív toto zda je tam záslepka či ne. |
Tak vyřešeno. Přetěsnil jsem hlavní brzdovej válec a při odvzdušňování jsem si všiml, že uchází hadice posilovače a zjistil jsem, že je asi tak v půlce prasklá od tý doby to jede relativně dobře |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|