Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
margi96

Založen: 17.5.2014 Příspěvky: 213 Bydliště - POVINNÉ *: Novoveska Huta
|
Zaslal: 12.02.15 11:50 Předmět: |
|
|
Caute chlapy , viem ze su tu toho mraky ale skuste mi poradit preco mam vysoku spotrebu ? Kde mam hladat chybu ? Hlavu rozdelovaca som vymenil, lambda je fungel nova denso dva dni stara, kable na sviecky su nove beru , neviem kde mam este hladat, neviem ci to ma suvis ale mam problem z rannymi startmi , trosku drzi vysoke otacky , pomaly klesaju az sa zadusi lebo je este studeny |
|
Návrat nahoru |
|
 |
hynek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10937 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 12.02.15 12:50 Předmět: |
|
|
Nemá náhodou moc paliva? Nesmrdí po startu víc než by bylo zdrávo? Myslím si, že to bude mít souvislost s tou spotřebou, ale kde je chyba, těžko říct. Ty tam máš co za engine? _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
margi96

Založen: 17.5.2014 Příspěvky: 213 Bydliště - POVINNÉ *: Novoveska Huta
|
Zaslal: 12.02.15 14:24 Předmět: |
|
|
Aj ja si myslim ze tam cpe vela paliva mam tam 1.4 jednobod smrdi za benzinom skoro vzdy , po pridani na plno sa pridusi az tak vyletia otacky , alebo idem na nejakom kvalte a treba mi preradit alebo podradit tak hned ako stlacim spojku vyskocia otacky ako keby som dal medziplyn ... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
hynek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10937 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 12.02.15 20:00 Předmět: |
|
|
Těžko říct, co v tak starým autě může být s elektrikou, tipuji to na nějaké čidlo nebo konektor k němu, popřípadě zlomený zoxidovaný nějaký kabel, ale těžko říct. _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
margi96

Založen: 17.5.2014 Příspěvky: 213 Bydliště - POVINNÉ *: Novoveska Huta
|
Zaslal: 12.02.15 20:05 Předmět: |
|
|
konektory som si prepipaval z merakom , koniec konektora čidla s konektorom na riadiačku ... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
margi96

Založen: 17.5.2014 Příspěvky: 213 Bydliště - POVINNÉ *: Novoveska Huta
|
Zaslal: 13.04.15 11:10 Předmět: |
|
|
takze problem zo startami a spotrebou vyrieseny vymenou cidla teploty nasavaneho vzduchu , mam ešte maly problem , ak vykvaltujem tak otačky vyletia na nejakych 2tisic a pomaly klesnu , neviete co to môže robiť ? popripade s tym nema niekto skusenost ? _________________ Chamade 1.4 C3J TRE
R19 ph2 1.4 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Alios

Založen: 29.3.2011 Příspěvky: 1711 Bydliště - POVINNÉ *: Blansko
|
Zaslal: 10.07.15 20:34 Předmět: |
|
|
Zdar, tak jen tak ze zvědavosti testuji VERVU 100 v 1.7 54 kW. No za studena to méně cuká, tak uvidíme jaký další projev kromě větru v pěněžence to bude mít, ale moc neočekávám. Nechal jsem tam cca 8 litrů BA95 od Benziny a k tomu jsem práskl VERVU 100 cca 8 litrů, takže tam může být tak 98 oktanů, když dobře.  _________________ R19 Ph2 1.7 54Kw 1993 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 10.07.15 20:35 Předmět: |
|
|
Rozdil uvidis az tak po 2-3 plnejch nadrzich, nemuzes cekat zazraky kdyz jezdis celej zivot na N95 ;) _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Alios

Založen: 29.3.2011 Příspěvky: 1711 Bydliště - POVINNÉ *: Blansko
|
Zaslal: 10.07.15 20:42 Předmět: |
|
|
V papírech mám dokonce psáno, možno provozovat (když byl) na BA 91. Jinak souhlas, je to jen pokus. pokud někde uvidím malou lahvičku VIFU, tak si to tam jednou lupnu, protože vím, že z kurxx pannu neudělám.  _________________ R19 Ph2 1.7 54Kw 1993 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
margi96

Založen: 17.5.2014 Příspěvky: 213 Bydliště - POVINNÉ *: Novoveska Huta
|
Zaslal: 23.09.15 20:59 Předmět: |
|
|
caute , co môže robit ak motor počas jazdy nedokažem vytočit na maximum otačok ? ale niekde pri 5tis začne škubat ? (paliv. čerpadlo fungel nove)
môže to byt VN ? _________________ Chamade 1.4 C3J TRE
R19 ph2 1.4 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|