Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Anti
Založen: 22.8.2010 Příspěvky: 121 Bydliště - POVINNÉ *: Slup-Znojemsko
|
Zaslal: 02.10.14 15:06 Předmět: Řídící jednotka z Laguny na R19? |
|
|
Má někdo povědomí jestli to funguje?Dle programu Autodata používají oba modely stejné jednobodové vstřikování Bosch,a podle všeho je i zapojení jednotky stejné.Nicméně v programu je systém u R19 nazván stejně jako vstřikování(Bosch Monopoint),ale u Laguny je popsán jako Fenix.
Nejspíš to zkusím... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Alios

Založen: 29.3.2011 Příspěvky: 1711 Bydliště - POVINNÉ *: Blansko
|
Zaslal: 02.10.14 16:40 Předmět: |
|
|
Zdar, těch systému Bosch se tolik, že to nejspíše ani možné nebude. Už jen kvůli číslu motoru, které s Lagu nesouhlasí a PIN konektor jednotky Ti to hned taky asi vymluví-prostě to nepůjde připojit. A pokud by to šlo, tak Bosch Monopoint je pouze obecné označení.  _________________ R19 Ph2 1.7 54Kw 1993 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Anti
Založen: 22.8.2010 Příspěvky: 121 Bydliště - POVINNÉ *: Slup-Znojemsko
|
Zaslal: 02.10.14 18:09 Předmět: |
|
|
Vycházím z toho,že obě jednotky jsou vizuálně identické,a dle autodata obě používají 35 pinový konektor.Téměř všechny piny jsou identicky zapojené,čidla mají stejnou hodnotu.Vstřikování je dle obázku na laguně stejné jak na mém R19.Teoreticky by to šlo,prakticky se stejně radši pokusím sehnat jednotku přímo na R19 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 02.10.14 18:16 Předmět: |
|
|
neměly už laguny imobilizér jestli jo tak by to možná mohl být problém _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Anti
Založen: 22.8.2010 Příspěvky: 121 Bydliště - POVINNÉ *: Slup-Znojemsko
|
Zaslal: 02.10.14 18:49 Předmět: |
|
|
V aktuálním inzerátu co jsem našel tak píše bez imobilizéru. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
CHAMELEON

Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
Zaslal: 03.10.14 07:56 Předmět: |
|
|
No nevím, ale není lepší sehnat to co tam patří?
V červeném jsem měl motor z volva co prošel i R21 a ta divočina okolo ŘJ to bylo něco, šikovnej kamarád to vše pozapojoval, ale v momentě kdyby to kleklo tak nevím kde bych zháněl a také co...... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Anti
Založen: 22.8.2010 Příspěvky: 121 Bydliště - POVINNÉ *: Slup-Znojemsko
|
Zaslal: 08.10.14 15:36 Předmět: |
|
|
Jen pro info:
Dnes jsem testoval jednotky na jednom místním vrakáči.Jak jsem tušil,téměř všechny byl vzorně nepopsané,takže ani prodávající nevěděl,z jakého auta ji vymontoval.Takže nastala selekce potencionálně vhodných jednotek.Hromádku jsem donesl k autu a testoval.Zjistil jsem,že některé jednotky mají krapet odlišné provedení konektoru,ty mi nefungovali i když na jedné byl nápis R19.Úspěšný start se povedl se třemi jednotkami,dvě z toho byly podrobenz zkušební jízdě.Jedna nějak divně pocukávala,druhá sice jela plynule,ale auto bylo dost líné.Všiml jsem si na palubáku,že i když šlápnu na plný plyn,nevylezla okamžitá spotřeba na víc jek 13litrů.Měl jsem podezření že jednotka je z 1,4,tak jsem zkusil zadat čísla jednotek do strýčka gůgla.K mému překvapení byly všechny funkční jednotky původem z Clia 1,2.
Z toho plyne,že záměna je možná.Kdyby se Clio vyrábělo ve stejném objemu,mohl jsem jednotku použít.Takhle jsem měl obavy,že na studený motor by byla dodávka paliva nedostatečná.
Výhoda je,že po zadání čísla gůgl skoro u každé jednotky vyplivne parametry "dárce".Pak je krásně vidět,že spousta prodávajících má ve značení bordel.Kupříkladu jsem našel dva inzeráty s popisem že se jedná o jednotku na 1,8,ve skutečnosti byly obě na 1,7 54 kW.Ještě že jsem nekoupil.Vzhledem k tomu,že momentálně není na netu žádný inzerát na jednotku pro 66 kW,zřejmě zkusím tu do laguny... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Anti
Založen: 22.8.2010 Příspěvky: 121 Bydliště - POVINNÉ *: Slup-Znojemsko
|
Zaslal: 04.11.14 17:17 Předmět: |
|
|
Nové poznatky:Zakoupena jednotka z Laguny,bohužel nefungovala.Jestli je vadná nebo prostě nespolupracuje nevím.Prošel jsem zapojení obou jednotek a jeví se jako identické.Nicméně se zdá že je rozdíl ve snímači polohy klikového hřídele.Podle Autodata pracuje Laguna s jiným napětím na snímači než R19. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Alios

Založen: 29.3.2011 Příspěvky: 1711 Bydliště - POVINNÉ *: Blansko
|
Zaslal: 04.11.14 20:19 Předmět: |
|
|
no a co jsem říkal?  _________________ R19 Ph2 1.7 54Kw 1993 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Anti
Založen: 22.8.2010 Příspěvky: 121 Bydliště - POVINNÉ *: Slup-Znojemsko
|
Zaslal: 04.11.14 21:29 Předmět: |
|
|
Nevím co jsi říkal,ale psal jsi že to nepůjde připojit.Já vycházel z toho,že vstřikování je shodné,hodnoty čidel jsou shodné,zapojení je shodné.Do čeho nevidím,je možná odchylka od tvaru výstupku setrvačníku.Navíc je možné,že mi někdo prodal vadnou jednotku.Ale to je jedno,bral jsem to jako experiment.Jednotka(pokud je funkční) by samozřejmě šla přizpůsobit a zprovoznit,ale problém byla nakonec jinde. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|