Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
CHAMELEON
Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
Zaslal: 06.09.14 16:12 Předmět: |
|
|
Dej sem fotku snímače co potřebuješ. Ono záleží co máš za výrobce, na felicii je myslím Bosch. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Anti
Založen: 22.8.2010 Příspěvky: 121 Bydliště - POVINNÉ *: Slup-Znojemsko
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Anti
Založen: 22.8.2010 Příspěvky: 121 Bydliště - POVINNÉ *: Slup-Znojemsko
|
Zaslal: 07.09.14 08:18 Předmět: |
|
|
Poprosil bych ještě jednou o identifikaci:
Toto jsou skutečné obrázky vstřikovací jednotky která mi byla zaslána poštou.Dotyčný který balíček poslal mi stále tvrdí,že je to vstřikování pro motor F3P 65 kW.Já tvrdím že je to z 1.7 54 kW
Vyjádřete se prosím kdo z nás má pravdu.Děkuji |
|
Návrat nahoru |
|
|
m1tv Moderátor
Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 07.09.14 08:20 Předmět: |
|
|
je to z 65kw ale je to system Webr a ten má jinou eletriku tkaže k ničemmu pro tebe _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Anti
Založen: 22.8.2010 Příspěvky: 121 Bydliště - POVINNÉ *: Slup-Znojemsko
|
Zaslal: 07.09.14 08:36 Předmět: |
|
|
Fajn.Takže majitel měl vcelku pravdu,nicméně mi poslal něco co je mi fakticky k hovnu.Bez peněz a bez snímače...
Kdyby mě napadlo,že ti kreténští žabožrouti dělají na všem dva odlišné systémy,požadoval bych fotku.
Znamená to tedy,že Weber je stejný na 54 i 65 kW? |
|
Návrat nahoru |
|
|
m1tv Moderátor
Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 07.09.14 08:43 Předmět: |
|
|
webra sem viděl jen na 65 .. podivej se jestly ti pasujou konektory a zkus to třeba to pude .. jinka eště se tam dělá magneti mareli system a ten má i jiný konektory na řj
k tomu co potřebuješ máš na tom snimači naký číslo ?něco doma mám tak bych ho moh najit ale potřebuju číslo abych to porovnal , mám tam na 1,2 a 1,4 z clia pár na 54kw z 19 a možna by se našlo i z 65kw _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Anti
Založen: 22.8.2010 Příspěvky: 121 Bydliště - POVINNÉ *: Slup-Znojemsko
|
Zaslal: 07.09.14 08:56 Předmět: |
|
|
Díky za nabídku,ale nejdřív bych rád dořešil to co mám doma k hovnu.
Tohle tam v žádným případě nedostanu.Mám uchycení jednotky na čtyři šrouby-tohle má dvě,jinak umístěné díry pro sací potrubí.Konektory jsou naprosto jinak.Ten weber ani nemá krokový motorek na klapce,má nějakou regulaci na obtokovém kanálu.A snímač polohy škrtící klapky má Magneti Mareli.
Na mojem kloboučku s čidlem asi žádné číslo není.Podívám se až ženská přijede z práce.
Teď jsem se díval na Autodata.Jsou tam popsány dva systémy.Můj (Bosh Monopoint) pro 70 a 66 kW a ten druhý Marreli Monopoint pro 65 kW.Weber nebyl uveden,ale dle umístění snímače je to Marelli.Nejvíc mě štve,že nemůžu použít ani samotný snímač-má trochu odlišné parametry. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Anti
Založen: 22.8.2010 Příspěvky: 121 Bydliště - POVINNÉ *: Slup-Znojemsko
|
Zaslal: 18.09.14 19:31 Předmět: |
|
|
Takže to co mi bylo posláno k hovnu,tak mi bohužel zůstalo.Naštěstí jsem sehnal i správnou jednotku,ale problém zůstává.Po studeném startu vyjedou otáčky na několik sekund na hodnotu cca 1200 otáček,ale poté zase spadnou na hodnotu volnoběhu teplého motoru.Minule jsem tento problém řešil výměnou řídící jednotky.Ví někdo jak tam funguje ten sytič,podle čeho se řídí? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Lord Bazzi
Založen: 11.10.2007 Příspěvky: 2680 Bydliště - POVINNÉ *: Uhřice okr. Vyškov
|
Zaslal: 20.09.14 12:12 Předmět: |
|
|
Přesně takhle mi to fungovalo na kabriu v zimě to bylo pocitově o chvíli déle(tak o 2 vteřiny),takže dle mého je to správně... _________________ VW Prassat Variant B4 TDI-pracant
Renaulty mám už jen pro zábavu:
16V ph2,3dv Mazlík
Nafoukané Kabrio kabrioletovič ph2kovič 8V ??kW
3x 16V na ND |
|
Návrat nahoru |
|
|
Anti
Založen: 22.8.2010 Příspěvky: 121 Bydliště - POVINNÉ *: Slup-Znojemsko
|
Zaslal: 20.09.14 13:23 Předmět: |
|
|
No,problém je v tom,že předtím to drželo zvýšené otáčky dokud se motor neohřál.Teď se to kucká a když je pod deset stupňů tak to zdechá.Ženská musí startovat s plynem a držet ho než se to kapánek ohřeje. |
|
Návrat nahoru |
|
|
kubles
Založen: 31.10.2007 Příspěvky: 1554 Bydliště - POVINNÉ *: opava
|
Zaslal: 20.09.14 23:23 Předmět: |
|
|
na 65kw jednobod jednotku mam pokud chceš _________________ R19 16V PH1 max power... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Anti
Založen: 22.8.2010 Příspěvky: 121 Bydliště - POVINNÉ *: Slup-Znojemsko
|
Zaslal: 22.09.14 11:05 Předmět: |
|
|
Tak jdu "od desíti k pěti.Po vytrvalém laborování jsem v situaci,kdy po nastartování vyběhne volnoběh na skoro 3 tisíce a tam se statečně drží.Když odpojím motorek a připojením napětí ho "sroluju" dolů,pak je volnoběh normální.Ale pouze jen do dalšího nastartování.Prostě po vypnutí a opětovném zapnutí klíčku motorek klapky vyjede a drží¨vysoké otáčky.
Holt po cca 14ti letech bezproblémového soužití s R19 zřejmě nastal čas změnit značku...
Tak už jsem to kapánek pochopil.Po vypnutí zapalování vyjede motůrek s klapkou do pozice "zrychlený běh na prázdno" pro lepší následující start.Po nastartování zřejmě vyhodnotí teplotu motoru a poté motorek stáhne na volnoběh odpovídající záhřátí motoru a teplotě vzduchu.Moje jednotka se trochu zasukovala a po nastartování ještě přidala.Při laborování jsem vyzkoušel tento postup:
1.Nastartovat s tím nesmyslným volnoběhem
2.Odpojit konektor servomotorku
3.Externím propojem stáhnout volnoběh na přijatelnou úroveň(cca 800-1200ot)
4.Připojit konektor
Po této operaci si následovně jednotka sama dorovnala pomocí motorku volnoběh na daných 850 otáček.Po vypnutí zapalování vyjede servo nahoru a po nastartování po několika sekundách opět dorovnává na normální volnoběh.Nezbyde než doufat že jí to správné chování vydrží,a že případně bude mít snahu o regulaci i při studeném motoru. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Anti
Založen: 22.8.2010 Příspěvky: 121 Bydliště - POVINNÉ *: Slup-Znojemsko
|
Zaslal: 04.11.14 17:14 Předmět: |
|
|
Takže dnes vyřešeno.Přišla jednotka z Ebaye a chovala se naprosto stejně.Vzal jsem odpor 4k7 a nacpal jej do konektoru místo čidla teploty chladící kapaliny.A zvýšený volnoběh najednou funguje.
Ponaučení:To,že na čidle naměříte správné ohmické hodnoty neznamená,že čidlo je v pořádku.... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Lord Bazzi
Založen: 11.10.2007 Příspěvky: 2680 Bydliště - POVINNÉ *: Uhřice okr. Vyškov
|
Zaslal: 11.11.14 23:34 Předmět: |
|
|
Takže teď vesele jezdíš na sytič pořád.No tos to teda vyřešil... _________________ VW Prassat Variant B4 TDI-pracant
Renaulty mám už jen pro zábavu:
16V ph2,3dv Mazlík
Nafoukané Kabrio kabrioletovič ph2kovič 8V ??kW
3x 16V na ND |
|
Návrat nahoru |
|
|
Anti
Založen: 22.8.2010 Příspěvky: 121 Bydliště - POVINNÉ *: Slup-Znojemsko
|
Zaslal: 12.11.14 05:47 Předmět: |
|
|
Myslíš si že jsem úplná trubka?Asi jo.Samozřejmě jsem koupil nové čidlo.Odpor byl jen test. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|