Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Anti
Založen: 22.8.2010 Příspěvky: 121 Bydliště - POVINNÉ *: Slup-Znojemsko
|
Zaslal: 26.08.14 19:52 Předmět: Problém s chodem motoru |
|
|
Zdravím
Vím že to tu určitě někde je,ale nemohu se probírat obrovským množstvím příspěvků...
Mám jednobod 1,8 66 Kw
Jednou přijela žena z práce s tím,že auto cuká.Pak s ní vypadlo že natankoval na benzince která neoplývá kvalitním benzínem.Sváděl jsem to na tuto okolnost.Posléze jsme natankovali jinde kvalitní benzín a problém přetrvává.Jde o to že studený motor občas špatně reaguje na sešlápnutí plynu.Nastane díra,pak zakuckání a pak se rozjede.Taky se stává,že za studena pokud vyřadím,občas to chcípne.Poslední dva dny se přidružil problém s nefunkčním sytičem.Studený motor po nastartování zdechá,a pokud se udrží v chodu,tak drží volnoběh zahřátého motoru.
První jsem zkouknul krokový motorek škrtící klapky.Ten se po startu snaží korigovat chod motoru natáčením klapky,tak se zdá v pořádku.Pak jsem zkoušel čidla teploty.A tady je první problém.čidlo teploty směsi jsem našel a odměřil,ale problém je z čidlem teploty chladící kapliny.Našel jsem dvě ve hlavě,jedno zepředu druhé zezadu na pravé straně,i když bych měl mít to pro ecu v sání.Které z nich je pro ecu?Proč mají dva vývody,přičemž na tom zadním se nedá na jednom pinu nic naměřit?Může být problém i jinde?
Díky za případnou ochotu pomoci. |
|
Návrat nahoru |
|
|
duri_svk
Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 1580 Bydliště - POVINNÉ *: Zlate Moravce, SVK
|
Zaslal: 26.08.14 20:49 Předmět: |
|
|
ahoj, snimac z dvomi vyvodmi ( ten zo zadnej strany ) je pre budiky, jeden vyvod je aktual teplota a ten druhy je ked varis vodu, reaguje pri teplote daleko nad 100 stupnou. Pre ECU je ten snimac s prednej strany hlavy. _________________ R19 Chamade 1,7 phase I/II,III under construction / R19 Cabrio phase II / R Megane Classic / R Laguna II ph2 http://durisvk.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
MiKoGTE
Založen: 29.7.2012 Příspěvky: 367 Bydliště - POVINNÉ *: Ladce - ILAVA, Slovensko
|
Zaslal: 27.08.14 05:25 Předmět: |
|
|
V sani nemozes mat cidlo chladiacej kvapaliny, tam byva snimac hmotnosti/teploty nasateho vzduchu.. _________________ Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 16V, 1992, New toy
EX - Renault 5 TL 1.1, 1989 - Sold
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO |
|
Návrat nahoru |
|
|
Anti
Založen: 22.8.2010 Příspěvky: 121 Bydliště - POVINNÉ *: Slup-Znojemsko
|
Zaslal: 27.08.14 05:33 Předmět: |
|
|
duri_svk:Díky za upřesnění,teď to dává smysl.Každopádně na obou čidlech jsem naměřil podobný odpor,takže problém bude jinde.
MiKoGTE:Ten snímač nebývá v sání,ale v sacím potrubí které je uděláno tak,že je ohřívané chladící kapalinou.Oficiálně v knize "Jak na to" je nakreslené kde bývá umístěné.Já ho mám na pozici čtyřbodového vstřikování.
Už jsem ten problém jednou řešil,stačilo vyměnit Řídící jednotku.Tentokrát to bude podobné... |
|
Návrat nahoru |
|
|
MiKoGTE
Založen: 29.7.2012 Příspěvky: 367 Bydliště - POVINNÉ *: Ladce - ILAVA, Slovensko
|
Zaslal: 27.08.14 05:36 Předmět: |
|
|
Tak potom nemas 66kW F3N, ale 65 F3P, tam neviem ako to je.. _________________ Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 16V, 1992, New toy
EX - Renault 5 TL 1.1, 1989 - Sold
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO |
|
Návrat nahoru |
|
|
Anti
Založen: 22.8.2010 Příspěvky: 121 Bydliště - POVINNÉ *: Slup-Znojemsko
|
Zaslal: 27.08.14 05:45 Předmět: |
|
|
Ten motor je podle všeho původem z automatu,dle TP F3PP707.
Každopádně "chytrá knížka" píše u jednobodu jen o jednom umístění toho čidla.Já mám v těch místech nějakou zaslepenou hadici. |
|
Návrat nahoru |
|
|
hynek
Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10936 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 27.08.14 07:28 Předmět: |
|
|
Chytrá knížka není vůbec chytrá knížka
Nemohl ti ten nekvalitní benzín pomoct lambdě do věčných lovišť??
Podobný problém jsem řešil na méganu 1,6e strašně smrděl benzínem a při cca 5tis. se začal dusit, nepravidelný a nízký volnoběh, zdechání a tak.
Nepomohla ani výměna čidel (teploty, map senzor,..) a ostatních volovin. Nejspíš to je lambda, ale musí na diagnostiku, ať mám jistotu. _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
CHAMELEON
Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
Zaslal: 27.08.14 12:20 Předmět: |
|
|
"Chytra" knizka bohuzel popisuje jednobodove vstrikovani verze 1,7 54kW, u 1,8 65 (66)kW je to s cidlama jako u 1,7 66kW, tim padem jak popsal Duri.
Zkusil bych tu lambdu, mne tenkrat odeslo jeji vyhrivani a delalo to podobne skopiciny.
Jeste mrknout i na cidlo otacek. Ono to s tim benzinem nemusi souviset, mohl nekde zaoxidovat nejaky ten kontakt na kteremkoliv cidle, nyni je na to zaoxidovani super pocasi. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Anti
Založen: 22.8.2010 Příspěvky: 121 Bydliště - POVINNÉ *: Slup-Znojemsko
|
Zaslal: 30.08.14 11:30 Předmět: |
|
|
Takže dnes opět kontrola a zjistil jsem,že tentokrát jsem na čidlu teploty směsi nic nenaměřil... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Anti
Založen: 22.8.2010 Příspěvky: 121 Bydliště - POVINNÉ *: Slup-Znojemsko
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Osly
Založen: 5.4.2011 Příspěvky: 5653 Bydliště - POVINNÉ *: Loučná nad Desnou okr. Šumperk
|
Zaslal: 06.09.14 07:40 Předmět: |
|
|
to vrchní je na 1721cm a 54kw a ten spodní je na 1.4 55kw víc ti k tomu asi neřeknu. Pasovat to nebude když je to úplně na jinej obsah a jsou tam jiný konektory. Hold ti poslal někdo něco špatnýho _________________ Clio III ph2 Grandtour 94kw 09
R19 PH2 81kw 94 - Baccara - In progress
R19 PH2 81kw 95 - Baccara - sold
R19 PH1 54kw 92 - sold
Šáde 120 (sešrotovaná)
www.osly.rajce.idnes.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 06.09.14 08:19 Předmět: |
|
|
jj tu druhou bych taky viděl jako Bosch z 1,4 nebo jestli to bylo z clia tak možná i z 1,2 _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
|
Anti
Založen: 22.8.2010 Příspěvky: 121 Bydliště - POVINNÉ *: Slup-Znojemsko
|
Zaslal: 06.09.14 10:53 Předmět: |
|
|
Díky za reakci.Tu první jsem dostal s tím že je na 1.8 65 kW,tu druhou(ne úplně stejnou ale velmi podobnou) mám na 1.8 F3P707 původem z automatu. Je to cca 2 roky,co jsem kupoval kabeláž a řídící jednotku z 1.8 66 kW.Vše pasovalo,jediný rozdíl byl v konektoru snímače.Automat má dvojitý snímač.Jen jsem ten jeden vyštípal a jezdil.
|
|
Návrat nahoru |
|
|
CHAMELEON
Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
Zaslal: 06.09.14 15:22 Předmět: |
|
|
Ten poslední obrázek je vstřikování z F3P motoru 65kw někdy uváděno i 66kW ale rozhodující je typ motoru. Podobné vstřikování (stejnej systém) má i 1,3 felicie, pasuje z ní krokový motorek ale víc jsem prohazovat nezkoušel, přeci jen průměr trysky a tak bude asi jinej.
Z 1,7 54kW tam možná nějak napasuješ, ale rozhondě Ti nesedne na kabeláž a na jednotku už vůbec ne..... (to je ten první obrázek).
A i na ten F3P 65kW se dělaly dvě verze vstřikování - dva výrobci...... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Anti
Založen: 22.8.2010 Příspěvky: 121 Bydliště - POVINNÉ *: Slup-Znojemsko
|
Zaslal: 06.09.14 15:57 Předmět: |
|
|
Díky za info.Ten poslední obrázek je z mého motorového prostoru,je to to vstřikování na které potřebuju snímač.Díval jsem se,felda to má kapánek jinak.
V inzerátu jsem měl vysloveně napsáno motor F3P a že vemu klidně celou jednotku.Počítal jsem s tím,že by to mělo být víceméně velmi podobné a zaměnitelné.Ale ten z 1.7 tam samozřejmě nemá cenu dávat.Musel bych mít komplet kabeláž a i řídící jednotku.A nevidím důvod "čipovat dolů"...
Já bych klidně vyřešil nákupem termistoru,ale když jsem viděl že vedení k němu a on samotný je zapuštěn v plastu,myslel jsem že v bez problémů seženu originál. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|