Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
kengi34

Založen: 15.1.2008 Příspěvky: 141 Bydliště - POVINNÉ *: lovosice
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
galejda

Založen: 29.11.2007 Příspěvky: 484 Bydliště - POVINNÉ *: Praha 5
|
Zaslal: 25.04.08 17:15 Předmět: |
|
|
no asi takhle kousek namotanýho kevlaru za 1500 a mam dojem ze to nebude mit naprosto zadnej ucinek nevim no tohle bych si na svody nedal rek bych ze to bude spis vic hrat nez chladit dle myho je to k nicemu teda aspon na ty svody jako tepelna izolace mezi vejfukem a kastli je to mozna pouzitelny tot muj nazor |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
kengi34

Založen: 15.1.2008 Příspěvky: 141 Bydliště - POVINNÉ *: lovosice
|
Zaslal: 25.04.08 17:19 Předmět: Re: Výfukové svody 16V |
|
|
Tak jen sem to našel na netu tak sem to zatim nezkoumal jak by to šlo. Jen mi to přišlo zajímavý, tak chci vědět názor, ale co s tim udělá ta voda co na to bude kapat taky nevim, jestli to pude vůbec omotat. Ty prde jeden _________________ Renault 19 16v r.v 1992 únor, najeto 200000 km pořád jede super dědek. http://lika.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
galejda

Založen: 29.11.2007 Příspěvky: 484 Bydliště - POVINNÉ *: Praha 5
|
Zaslal: 25.04.08 17:23 Předmět: |
|
|
i podle nazoru na tom foru s toho vypliva ze to pouze izoluje teplotu od svodu nezvysuje to vykon s toho vypliva ze v motorovym prstoru ti ubyde teplota o par nejspis asi o hodne malo stupnu pac ve velkym vedru stejne hreje kazdej kus zeleza na aute |
|
Návrat nahoru |
|
 |
galejda

Založen: 29.11.2007 Příspěvky: 484 Bydliště - POVINNÉ *: Praha 5
|
Zaslal: 25.04.08 17:24 Předmět: |
|
|
za dalsi zivotnost taky asi nebude vecna |
|
Návrat nahoru |
|
 |
kengi34

Založen: 15.1.2008 Příspěvky: 141 Bydliště - POVINNÉ *: lovosice
|
Zaslal: 25.04.08 17:27 Předmět: |
|
|
Jasný já nehonim koně ty mi stačej mě de taky trochu i o tu spojku jak nám to tam hycuje a pak to hůř řadí a tak celkově. Dík za názory všem prdům a borcům atd..  _________________ Renault 19 16v r.v 1992 únor, najeto 200000 km pořád jede super dědek. http://lika.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
galejda

Založen: 29.11.2007 Příspěvky: 484 Bydliště - POVINNÉ *: Praha 5
|
Zaslal: 25.04.08 17:31 Předmět: |
|
|
no 16V by to mohlo mit svoje opodstatneni toz pravda ale spatne by se to tam motalo  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 25.04.08 17:36 Předmět: |
|
|
hlavne na prvnim valci od rozvodu :-D _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mirek

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 16116 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
britva

Založen: 15.10.2007 Příspěvky: 287 Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava
|
Zaslal: 25.04.08 18:59 Předmět: |
|
|
Ja by som liatinove zvody neomotaval aj keby sa dali, podla mna im je uz teplo az az a ak sa este omotaju, aby potom nepraskli ,vsak ventil ma na kapote este naduch aby sa chladili. Liatinove zvody radi praskaju, sice na ventile som este nevidel ani nepocul. _________________ R 19 16v ph1 3d 142,8 ps / 6710 ot/min (MAHA LPS 3000)
R 19 8v ph1 5d 73 -> 90 ps -> f7p 128,4 ps / 6675 ot/min (MAHA LPS 3000) -> R.I.P. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
Zaslal: 25.04.08 19:07 Předmět: |
|
|
britva napsal: | Ja by som liatinove zvody neomotaval aj keby sa dali, podla mna im je uz teplo az az a ak sa este omotaju, aby potom nepraskli ,vsak ventil ma na kapote este naduch aby sa chladili. Liatinove zvody radi praskaju, sice na ventile som este nevidel ani nepocul. | taky neznám nikoho komu by na 16v praskly.. _________________ F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MortE Moderátor

Založen: 24.10.2007 Příspěvky: 3623 Bydliště - POVINNÉ *: BRNO
|
Zaslal: 25.04.08 19:17 Předmět: |
|
|
britva napsal: | Ja by som liatinove zvody neomotaval aj keby sa dali, podla mna im je uz teplo az az a ak sa este omotaju, aby potom nepraskli ,vsak ventil ma na kapote este naduch aby sa chladili. Liatinove zvody radi praskaju, sice na ventile som este nevidel ani nepocul. |
no vzhledem k tomu, že i s dírou v kapotě ty svody po svižnější jízdě vaří jak sviňa, tak by mě zajímalo, co když bych tu díru zadělal...
možná nepraskaj právě proto, že sou tak pěkně chlazený, to taky nemá každý auto... _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
britva

Založen: 15.10.2007 Příspěvky: 287 Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava
|
Zaslal: 25.04.08 19:26 Předmět: |
|
|
No vydrzia aj bez tej diery na kapote, ale je pravda, ze kapota sa teda zohrieva poriadne  _________________ R 19 16v ph1 3d 142,8 ps / 6710 ot/min (MAHA LPS 3000)
R 19 8v ph1 5d 73 -> 90 ps -> f7p 128,4 ps / 6675 ot/min (MAHA LPS 3000) -> R.I.P. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|