Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Patrik1.8
Založen: 20.10.2011 Příspěvky: 39 Bydliště - POVINNÉ *: Marhan 220
|
Zaslal: 25.05.14 14:33 Předmět: Hlava z B18FT na F3P 65KW blok |
|
|
vydrzi to kluka a ojnice zvecsi sa tym kompresny pomer a zmensi spalovaci priestor riesil to uz niekto niekedy |
|
Návrat nahoru |
|
 |
duri_svk

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 1580 Bydliště - POVINNÉ *: Zlate Moravce, SVK
|
Zaslal: 25.05.14 18:13 Předmět: |
|
|
nevydrzi a touto kombinaciou ziskas skoro kompresiu ropaka, u turba potrebujes naopak kompresiu znizit na cca 8,1-8,3:1 _________________ R19 Chamade 1,7 phase I/II,III under construction / R19 Cabrio phase II / R Megane Classic / R Laguna II ph2 http://durisvk.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
CHAMELEON

Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
Zaslal: 25.05.14 19:00 Předmět: |
|
|
Myslím že bez případných úprav hlavu z tohoto motoru na motor F3P nedostaneš, jedině na blok F3N. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Patrik1.8
Založen: 20.10.2011 Příspěvky: 39 Bydliště - POVINNÉ *: Marhan 220
|
Zaslal: 25.05.14 21:24 Předmět: |
|
|
pozeral som tesnenia stare f3n bloku a f3p su rovnake akurat f3p ma večšie vrtanie ale to by vobec nevadilo, len rozmyšlam či by to vobec naštartovalo a či sa nestretnu ventile z piestmi, ked som mal b18ft piesty maju večšie dno a hlava je rovna , f3p ma piesty plytšie a zase hlava ma utopene ventily čiže ma vybrania, si tiež myslim že tzo nevydrži ale keby to fungovalo mohlo by to ist slušne mam 65kw plus trošku čipnutu ide slušne škoda len tak preto to rozoberať
Naposledy upravil Patrik1.8 dne 25.05.14 21:36, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Lord Bazzi
Založen: 11.10.2007 Příspěvky: 2680 Bydliště - POVINNÉ *: Uhřice okr. Vyškov
|
Zaslal: 25.05.14 21:30 Předmět: |
|
|
Už se to tu řešilo.F3N a F3P má jinde mazací kanály,proto to nejde dát na sebe...Pokud si to dobře pamatuju...  _________________ VW Prassat Variant B4 TDI-pracant
Renaulty mám už jen pro zábavu:
16V ph2,3dv Mazlík
Nafoukané Kabrio kabrioletovič ph2kovič 8V ??kW
3x 16V na ND |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Patrik1.8
Založen: 20.10.2011 Příspěvky: 39 Bydliště - POVINNÉ *: Marhan 220
|
Zaslal: 25.05.14 21:37 Předmět: |
|
|
mam porobene fotky tychto motorov musim sa nato pozriet ešte raz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
duri_svk

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 1580 Bydliště - POVINNÉ *: Zlate Moravce, SVK
|
Zaslal: 25.05.14 21:47 Předmět: |
|
|
aj keby ti to tam hned na F3P blok paslo, a ventily by netrafil piest, tak to aj tak nevydrzi. Ten kompresny pomer by bol az moc velky. NEFUNGOVALO BY TO _________________ R19 Chamade 1,7 phase I/II,III under construction / R19 Cabrio phase II / R Megane Classic / R Laguna II ph2 http://durisvk.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Patrik1.8
Založen: 20.10.2011 Příspěvky: 39 Bydliště - POVINNÉ *: Marhan 220
|
Zaslal: 25.05.14 22:11 Předmět: |
|
|
mazacie kanaly pasuju pozeral som fotky ved to. ale piesty na turbe mali vybrania na ventily asi by sa stretli neviem posudit |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Osly

Založen: 5.4.2011 Příspěvky: 5655 Bydliště - POVINNÉ *: Loučná nad Desnou okr. Šumperk
|
Zaslal: 25.05.14 23:37 Předmět: |
|
|
mě by zajímalo jak se čipuje 65kw musel by se vyměnit celej čip v řídící jednotce a ty se co vím nedělaly
jinak pokud chceš výkon sežeň si hlavu z 81kw a k tomu elektriku  _________________ Clio III ph2 Grandtour 94kw 09
R19 PH2 81kw 94 - Baccara - In progress
R19 PH2 81kw 95 - Baccara - sold
R19 PH1 54kw 92 - sold
Šáde 120 (sešrotovaná)
www.osly.rajce.idnes.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Patrik1.8
Založen: 20.10.2011 Příspěvky: 39 Bydliště - POVINNÉ *: Marhan 220
|
Zaslal: 26.05.14 07:35 Předmět: |
|
|
softwer mam prepaleny nanovo na čipe je otvor cez ktory sa to maže uv lampov mal som to potom otvorne a novy sovtwer neviem ako nahrali a čip je prelepeny paaskov aby sa svetlom nezmazal mam aj založne cd s povodnym, softom, a musim povedať že bolo citim rozdiel teraz som si nato už zvykol chcelo by to dačo viacej. akurat po čipe na diagnostike v renaulte v pameti zavad vypisuje chybu riadiaca jednotka ta sa zmazat neda |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Patrik1.8
Založen: 20.10.2011 Příspěvky: 39 Bydliště - POVINNÉ *: Marhan 220
|
Zaslal: 26.05.14 07:36 Předmět: |
|
|
už som rozmyšlal aj nad 81kw hlavu včom je ina ta hlava ma menšie vybranie okolo ventilov alebo to robi len soft? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Osly

Založen: 5.4.2011 Příspěvky: 5655 Bydliště - POVINNÉ *: Loučná nad Desnou okr. Šumperk
|
Zaslal: 26.05.14 07:37 Předmět: |
|
|
no hlavně má vstřiky v hlavě _________________ Clio III ph2 Grandtour 94kw 09
R19 PH2 81kw 94 - Baccara - In progress
R19 PH2 81kw 95 - Baccara - sold
R19 PH1 54kw 92 - sold
Šáde 120 (sešrotovaná)
www.osly.rajce.idnes.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Patrik1.8
Založen: 20.10.2011 Příspěvky: 39 Bydliště - POVINNÉ *: Marhan 220
|
Zaslal: 26.05.14 07:48 Předmět: |
|
|
asi no čitam tvoje tema akurat |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Patrik1.8
Založen: 20.10.2011 Příspěvky: 39 Bydliště - POVINNÉ *: Marhan 220
|
Zaslal: 26.05.14 07:50 Předmět: |
|
|
a co tak stiahnut frezov povodnu hlavu nekolko desatim to by bolo realnejšie nie |
|
Návrat nahoru |
|
 |
CHAMELEON

Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
Zaslal: 26.05.14 08:39 Předmět: |
|
|
Co jiného dodat? Čipovanej starej jednobod, by mě zajímalo kolik že to stálo? Protože zatím každej kdo se něčím takovým zabejvá tvrdí že tyto jednotky čipovat nelze, musí se vyměnit celej ten šváb za nějakej co se dá programovat. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|