Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Patrik1
Založen: 16.8.2013 Příspěvky: 4 Bydliště - POVINNÉ *: Mladá Boleslav
|
Zaslal: 18.08.13 14:19 Předmět: Otáčky při startování |
|
|
Ahoj kluci, auto mi přestalo automaticky přidávat plyn při startu - takový to jak naskočí na 2000otáček a potom klesne na volnoběh. Nevíte čim to bude ? Pak už normálně za studena když to naskočí tak jede volnoběh 1300 a ohřeje se a normálně spadne an nějakejch 900 .... ... Hodinu sem tu hledal a nenašel jsem nic kloudnýho ... Díky moc!! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 18.08.13 15:14 Předmět: |
|
|
a co třeba napsat jaký máš motor ? _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Patrik1
Založen: 16.8.2013 Příspěvky: 4 Bydliště - POVINNÉ *: Mladá Boleslav
|
Zaslal: 20.08.13 16:49 Předmět: |
|
|
Omlouvám se ... benzín 1,8l 65kW .. je to rok 1993  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
CHAMELEON

Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
Zaslal: 21.08.13 19:33 Předmět: |
|
|
Krokovej motorek a to kolínko co je na něm napojené to nebude, zkus to bez toho kolénka - mělo by to fungovat. Mohou být i zaoxidované kontakty. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 21.08.13 21:04 Předmět: |
|
|
a nebo čidlo teploty pro ř.j. _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Patrik1
Založen: 16.8.2013 Příspěvky: 4 Bydliště - POVINNÉ *: Mladá Boleslav
|
Zaslal: 08.09.13 19:19 Předmět: |
|
|
Tak jsem zkontroloval na radu podtlakový hadičky - zdá se být vše v cajku. rozebral sem a namazal motorek volnoběhu, očistil kontakty a v cajku, hejbe se ale stále nepřidá... Minulý týden mi k tédle závadě přibyl problém s tim, že ldyž sem vyřadil. tak klesly otážky cca na 500 a bud mi to chcíplo a nebo se po zacukání chytnul na volnoběh .... Rady, nápady anebo diagnostika ? ... díky!! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Patrik1
Založen: 16.8.2013 Příspěvky: 4 Bydliště - POVINNÉ *: Mladá Boleslav
|
Zaslal: 14.01.14 16:19 Předmět: |
|
|
Tak jsem za tu dobu navštívil diagnostiku - vše obsolutně bez závad. vyměnil motorek volnoběhu a stále (při 1°C venku) musim startovat s plynem ... další rady chlapci ?  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
CHAMELEON

Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
Zaslal: 14.01.14 17:42 Předmět: |
|
|
Pokud to při zapnutí klíčku automaticky nenastaví klapku tak je chyba někde mezi ŘJ a krokovým motorkem.
Bejvá tam před konektorem krokového motorku takové kolínko, tak to zkus vyhodit a napojit napřímo.
Jinak přeju úspěšné odstranění tohoto probému, je to bolest 65kW motoru. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Scray

Založen: 5.10.2009 Příspěvky: 2260 Bydliště - POVINNÉ *: Brumov-Bylnice (Zlín)
|
Zaslal: 26.04.14 06:35 Předmět: |
|
|
Nevím kam to dát,ale je to asi i k otáčkám..kámoš má jedničkového megouše 1.6i a když hopl na retarderu,auto mu chcíplo a nejede. Benál má,točí a nic.. Byl sem se na to kuknout a když sem zapl klíček,ručka otáčkoměru vyskočila na 1000ot. (už při zaplém klíčku). Našel sem u motoru utrhlý drát na takové té malé plastové kostce co je našroubovaná na cívku a jde z ní jeden bílý drátek - co to je?? _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 26.04.14 10:00 Předmět: |
|
|
jestli to je na civce mohl by to být kondík, bývá tam aby nevznikalo někde na spojích u/od cívky nějaké jiskření.. měl by být napojen zespod cívky, je tam jeden samostatný kontakt (tedy alespon u R19) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Scray

Založen: 5.10.2009 Příspěvky: 2260 Bydliště - POVINNÉ *: Brumov-Bylnice (Zlín)
|
Zaslal: 26.04.14 11:07 Předmět: |
|
|
Prave u moje 19ky te to jeden kus, na jednom dratku a na kovi faston, ale na tom meganu je to drat napojeny na svazek elektriky, ten upadl a kdyz sem chytl tu cernou plastovou krabicku (kryt) tak ten asi kostrici plesek na ktery je to prisroubovane vypadl jak nic no tak sem zapl klicek a ciste dratem bilym sem prejizdel po kostre a otacky se kroutily jak blazen, kdyz sem pridrzel, byly na nule. Ale to bych jako zavadu toho ze to zdechlo na retarderu jako zavadu nevidel, nebo je to mozne? _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 26.04.14 11:25 Předmět: |
|
|
zkontrolujte kontakty na baterce kostry atd. otáčkoměr eventuálně tachometr ukazuje takovéhle nesmysly když je slabá baterka ATD. _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Scray

Založen: 5.10.2009 Příspěvky: 2260 Bydliště - POVINNÉ *: Brumov-Bylnice (Zlín)
|
Zaslal: 26.04.14 11:27 Předmět: |
|
|
No prave to bylo prvni co sem zkousel, odpojit baterku a resetnout RJ a v poho, auto toci, takze baterka ma dostatecnou kapacitu. Este typuju cerpadlo, ale prej bylo nedavno menene, takze mozna nejake rele na cerpadlo jak tu nekdo resil _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 26.04.14 11:28 Předmět: |
|
|
ještě mě napadá jestli nemá megan narazový snímač co odpojí palivo jestli se při tom skoku nevypnul _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Scray

Založen: 5.10.2009 Příspěvky: 2260 Bydliště - POVINNÉ *: Brumov-Bylnice (Zlín)
|
Zaslal: 26.04.14 11:33 Předmět: |
|
|
Ma, ale ten sem zkusil taky stlacit. .akorat by to musel projet hodne rychle aby to seplo. .a rikal ze ty otacky mu delali uz minule kdyz mu nejelo cerpadlo, coz je podle me kravina, tak bud ho ojebali v servise nebo je chyba jinde. Kazdopadne ten "kondik" musi koupit, ale jak ho najit? Zase v Renaultu jedine co?  _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
|