Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
mc.pedro
Založen: 20.4.2013 Příspěvky: 23 Bydliště - POVINNÉ *: Benešov nad Ploučnicí
|
Zaslal: 02.10.13 14:23 Předmět: startování - problém s otáčky |
|
|
u mého Rencka 1.4 r.v.95 PH2 už asi 5 dní mi zlobí starování, vždy když chci nastartovat tak když už citím že auto chytá tak hned zase chcípne, tudíž nastartuji jen když při škytnuní trochu šlápnu na plyn a chytne... ale pak tam je tak 7-800 otáček za studena a to je málo... přitom jsem to měl tak že když jsem nastartoval tak jsem měl tak 2500tisíce otáček za studena, a málokdy nastartuji když je motor ohřátý, furt to jen škytne a chcípne, koupil jsem nové svíčky a vyčistil rozdělovač ale je to furt stejné, příjde mi to takové jak kdyby nefungoval sytič, kolikrát se stane že když vyřadím na neutral tak auto chcípne ale to je málokdy, jinak když je motor ohřátý tak se otáčky v klidu drží na tisíci.. jen to startování... neví někdo v čem by mohl být problém? popřípadě mám náhradní řídicí jednotku z 1.8 PH2 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
CHAMELEON

Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
Zaslal: 02.10.13 14:36 Předmět: |
|
|
Zaměřil bych se na krokový motorek.
Myslím že 1000 na volnoběh u 1,4 je sakra moc (mělo by to bejt okolo 800).
"Náhradní" ŘJ z 1,8 si můžeš (udělat s ní cokoli), ale 1,4 bude mít 100% jinou , dle tohoto bych to bejt tebou nechal nějakému automechanikovi . |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Scray

Založen: 5.10.2009 Příspěvky: 2260 Bydliště - POVINNÉ *: Brumov-Bylnice (Zlín)
|
Zaslal: 06.11.13 23:19 Předmět: |
|
|
rád bych se zeptal na následující.Při úplně studeném motoru chytne na drc a jede,jakmile se trochu zahřeje a já ho zdechnu a chci znovu nastartovat,trvá to asi 5sekund,někdy i více a navím občas i po nastartování chcípne pokud nepřidám.Když je zahřáté a stojí,otáčky jsou cca při 700-800 a chvílemi jakoby auto chtělo chcípnout,je to moment,někdy probliknout všechny startovací kontrolky když otáčky v mžiku spadnou na 200 a hned vyletí zpět na 800.Kde hledat?1.7 66kW (čerpadlo 54kW) _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
martin31
Založen: 7.7.2012 Příspěvky: 24 Bydliště - POVINNÉ *: Opava
|
Zaslal: 29.11.13 15:07 Předmět: |
|
|
Dělá mi to taky a nevím čím by to mohlo být mám 16v.. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Scray

Založen: 5.10.2009 Příspěvky: 2260 Bydliště - POVINNÉ *: Brumov-Bylnice (Zlín)
|
Zaslal: 29.11.13 15:29 Předmět: |
|
|
Já sem zjistil,že když sem vyměnil obtokový ventil a resetl řj,tak chvíli byl klid..ale fakt jen chvíli..je fakt že teď už to nezdechne,jen spadnou občas při stání ty otáčky a bliknou kontrolky.Ale obtokovým to nebude,sice slyším jak přidává když spadnou otáčky,ale nevím čím to je...možná ještě zkusit vyčistit klapku _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
martin31
Založen: 7.7.2012 Příspěvky: 24 Bydliště - POVINNÉ *: Opava
|
Zaslal: 29.11.13 19:05 Předmět: |
|
|
a přitom startování.. když už máš motor zahřátý ti to pořád blbne ? (že to točí a chytne jen s plynem) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Scray

Založen: 5.10.2009 Příspěvky: 2260 Bydliště - POVINNÉ *: Brumov-Bylnice (Zlín)
|
Zaslal: 29.11.13 22:08 Předmět: |
|
|
přesně..když je to studené,nebo dokonce když je venku -10,chytne na drc během vteřiny...jak je to už trošku zahřáté,tak točím dlouho..s plynem chytá,ale startuju bez něj,někdy chytne,někdy chcípne,jak se mu chce..eště podezřívám lambda sondu,mám ještě jednu tak ji zkusím přehodit _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
hynek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10937 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 30.11.13 10:52 Předmět: |
|
|
Pokud je lamda v pr... tak jí jen odpoj, mělo by to na test stačit.
Pokud se nepletu, máš původně 54kW. Zapojil jsi správně odvětrávání nádrže, co jed pře aktivní uhlí a spínač, který je vedle řídící jednotky?? Mě to tak dělalo na 16V.
Jakej máš filtr, origo, nebo tjuning? A co čidlo teploty nasávaného vzduchu, není zasraný? _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Scray

Založen: 5.10.2009 Příspěvky: 2260 Bydliště - POVINNÉ *: Brumov-Bylnice (Zlín)
|
Zaslal: 01.12.13 11:45 Předmět: |
|
|
zatím jsem to řešil jen tím obtokáčem..jo mám původně 54kW,ale už druhý 66kW motor a dělá to až u tohoto přehazoval jsem ale ten bazmek k aktivnímu uklí,jestli myslíš ten kulatý plast s vývodama..na tom mojem nebyla šipka,tak jsem tam dal se šipkou orientovanou podle 1.4ky motoru co mám doma,a teď myslím že to bylo směrem do nádržky uhlí,tedy od motoru..na čidlo mrknu _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
hynek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10937 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 01.12.13 15:21 Předmět: |
|
|
Zkus ten podtlak co vede k tomu aktivnímu uhlí vytáhnout z motoru a na chvíli zaslepit, pak to třeba udělá nějakou změnu. _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Scray

Založen: 5.10.2009 Příspěvky: 2260 Bydliště - POVINNÉ *: Brumov-Bylnice (Zlín)
|
Zaslal: 01.12.13 15:25 Předmět: |
|
|
když sem to měnil,tak sem myslím hadičky odpojoval při běhu motoru a změna žádná...spíš si myslím že je to někde v klapce?jo a mimochodem dělá to jak s origo filtrem a boxem,tak i s otevřeným filtrem..ještě jsem neměl dolů ten plast od klapky na sání,předtím se mi vždy zlobil ten T kus co je na pod ním,tak to radši nerozebírám  _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Scray

Založen: 5.10.2009 Příspěvky: 2260 Bydliště - POVINNÉ *: Brumov-Bylnice (Zlín)
|
Zaslal: 20.03.14 08:19 Předmět: |
|
|
Dobreeej,tak furt ten samý problém. Teda spíš - měnil jsem dříky ventilů,tak jsem rovnou vyměnil těsnění pod parohama,dal klapku z druhého motoru. Po zkompletování chytlo na drc. Auto nechcípalo, startovalo i po zahřátí, dokonce přestalo cukat při pustění plynu. Ale včera opět problém,přijel jsem,za 3 hodiny jsem chtěl nastartovat a auto zase točilo,po chvíli chytlo a zdechlo-jakoby "sitič" nestihl zareagovat. Poloha škrtící klapky je nastavena dobře (na to cvaknutí). Vyměnil jsem čidlo teploty-chvíli klid,jezdil jsem jak praštěný abych to otestoval a za pár hodin zase. A aby to nebylo málo,pokud auto stojí nastartované a zahřáté,občas kolísne a cca po 1 minutě z ničeho nic chcipne,ani náznak snížení otáček,prostě jako bych vypl klíček. Čidlo nasávaného vzduchu měněné,rozdělovač vyčištěný,svíčky přeměřené a očištěné. V tahu auto jede krásně,neškube,nedělá problémy. Poradí někdo? _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Osly

Založen: 5.4.2011 Příspěvky: 5655 Bydliště - POVINNÉ *: Loučná nad Desnou okr. Šumperk
|
Zaslal: 20.03.14 08:29 Předmět: |
|
|
co indukční cívka? _________________ Clio III ph2 Grandtour 94kw 09
R19 PH2 81kw 94 - Baccara - In progress
R19 PH2 81kw 95 - Baccara - sold
R19 PH1 54kw 92 - sold
Šáde 120 (sešrotovaná)
www.osly.rajce.idnes.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Scray

Založen: 5.10.2009 Příspěvky: 2260 Bydliště - POVINNÉ *: Brumov-Bylnice (Zlín)
|
Zaslal: 20.03.14 08:39 Předmět: |
|
|
S tou jsem nikdy problémy neměl..ale ta byla už taky měněna,měl jsem z 54kW a dával jsem už i z 66kW.Mám tam možná ještě jednu - zase 54kW ale jsou stejné ne? _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Osly

Založen: 5.4.2011 Příspěvky: 5655 Bydliště - POVINNÉ *: Loučná nad Desnou okr. Šumperk
|
Zaslal: 20.03.14 08:42 Předmět: |
|
|
měly by být, ještě mě tak napadá že se tu jednou řešilo čidlo klepání motoru tím by to nemohlo být? případně čidlo na setrváku? _________________ Clio III ph2 Grandtour 94kw 09
R19 PH2 81kw 94 - Baccara - In progress
R19 PH2 81kw 95 - Baccara - sold
R19 PH1 54kw 92 - sold
Šáde 120 (sešrotovaná)
www.osly.rajce.idnes.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|