Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
hynek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10937 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 04.10.13 07:53 Předmět: |
|
|
Otázka zní, jak je pro tebe složité vydělat si litr
Už si to nepomatuji, je to asi 5 let z5, ale musíš shodit klíňák a vše co ti zavazí, pak jen těch cca 11 šroubů a je dole. Než sundáš klíňák, povol si i tu řemenici na vodní pumpě, myslím že jsou to 3 šrouby s 13-kou hlavou, další šrouby jsou totiž i za ní. _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jurek

Založen: 14.11.2008 Příspěvky: 212 Bydliště - POVINNÉ *: Karviná, Ostrava
|
Zaslal: 04.10.13 08:13 Předmět: |
|
|
Postup zni dobre a Gruntova poznámka, že je to lehci nez altik me jeste vice nabudila - to pujde . Jen tak ... je u 16V stejne malo mista mezi ramem kastle a remenem jako u 1.9D? Orech tam dat moc nejde...mno jde ale jen na par sroubu ze spoda. A jeste me napada, nejaky figl na to, aby se mi netocila remenice z pumpy, kdyz ji chci sundat? Urcite na to je nejaky super naradi, ale znate to...kdo to ma doma??  _________________ 1.9 D, PH2, inspired 16V |
|
Návrat nahoru |
|
 |
hynek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10937 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 04.10.13 09:32 Předmět: |
|
|
Tu jsi měl povolit, když tam byl ten řemen. Ale má v sobě díry, zapřít se dá i šroubovákem či nějakou tyčinkou _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jurek

Založen: 14.11.2008 Příspěvky: 212 Bydliště - POVINNÉ *: Karviná, Ostrava
|
Zaslal: 04.10.13 09:38 Předmět: |
|
|
hynek napsal: | Tu jsi měl povolit, když tam byl ten řemen. Ale má v sobě díry, zapřít se dá i šroubovákem či nějakou tyčinkou |
Jeste jsem nic nedelal , jel jsem s tim do prace dneska. Budu to delat po nedeli. Diky za tip. Ted uz jen objednat dil a prat si, at slunicko jeste chvili sviti ( no garage... ) Dikas _________________ 1.9 D, PH2, inspired 16V |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Geltny
Založen: 12.11.2009 Příspěvky: 623 Bydliště - POVINNÉ *: Karviná
|
Zaslal: 04.10.13 11:52 Předmět: |
|
|
pul hodinka prace cca vodni pumpa  _________________ R19 PH1 1991 1.7i 8v F3N 54kw zhnilej dědek
R19 PH2 1993 1.7i 8v F3N 54kw ex
R19 PH2 1995 1,8i 8v F3P 81kW (životní láska) aktual |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 04.10.13 12:04 Předmět: |
|
|
U naftaka je to docela oser , je tam dost krytu navic a nakonec sem asi musel i motor prizvednout . Moc si to uz nepamatuju delal sem to asi pred 4 rokama naposed _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
hynek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10937 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 04.10.13 12:32 Předmět: |
|
|
Geltny napsal: | pul hodinka prace cca vodni pumpa  |
Na 8V jo, tam nic není  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MiKoGTE
Založen: 29.7.2012 Příspěvky: 367 Bydliště - POVINNÉ *: Ladce - ILAVA, Slovensko
|
Zaslal: 04.10.13 19:37 Předmět: |
|
|
Na R5 GTE je medzera medzi nosnikom a remenicou asi 1,5cm a trvalo nam to asi hodku, co sa tyka orechov-racne, treba byt obcas menej pohodlny a vsetko krasne ide.
Osobne pouzivam racnu iba na ozaj dlhe skrutky, bezne si vystacim s ockovymi klucmi, najlepsie naradie na svete.. _________________ Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 16V, 1992, New toy
EX - Renault 5 TL 1.1, 1989 - Sold
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO |
|
Návrat nahoru |
|
 |
bucho
.gif)
Založen: 16.6.2009 Příspěvky: 431 Bydliště - POVINNÉ *: Ziar nad Hronom
|
Zaslal: 04.10.13 19:55 Předmět: |
|
|
da sa tam dostat viac menej v pohode..treba len zhodit remenicu..samozrejme je tam jeden sroubik ku ktoremu sa dostanes len ked si 3x zlomis ruku..ale bez toho by to nebolo ono.. robota tak na 3/4 hodinku..;) _________________ mam rad <> a 19tky obzvlast.. ;)
http://bucho01.rajce.idnes.cz/dT_2014/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jurek

Založen: 14.11.2008 Příspěvky: 212 Bydliště - POVINNÉ *: Karviná, Ostrava
|
Zaslal: 04.10.13 21:50 Předmět: |
|
|
Geltny napsal: | pul hodinka prace cca vodni pumpa  |
Honzik...nabízím 500kc/hod kdyz to zmaknes za půl hodky. uz nějaký pátek na autě je...možná i přes 7 let  _________________ 1.9 D, PH2, inspired 16V |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Geltny
Založen: 12.11.2009 Příspěvky: 623 Bydliště - POVINNÉ *: Karviná
|
Zaslal: 05.10.13 12:40 Předmět: |
|
|
vím že na 8v je mista dost ale taky už mi par devatenactek proslo pod rukama a ne jeden ventil takze vím jaky je k cemu přístup atd.. _________________ R19 PH1 1991 1.7i 8v F3N 54kw zhnilej dědek
R19 PH2 1993 1.7i 8v F3N 54kw ex
R19 PH2 1995 1,8i 8v F3P 81kW (životní láska) aktual |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jurek

Založen: 14.11.2008 Příspěvky: 212 Bydliště - POVINNÉ *: Karviná, Ostrava
|
Zaslal: 19.10.13 18:29 Předmět: |
|
|
m1tv napsal: | U naftaka je to docela oser , je tam dost krytu navic a nakonec sem asi musel i motor prizvednout . Moc si to uz nepamatuju delal sem to asi pred 4 rokama naposed |
Asi doslo na tva slova dneska jsem se do toho dal a za hodku byly vsechny srouby povolene a 7 z 9 jich bylo venku, jenze dva hajz..ci nejdou vyndat. Jeden je dost povoleny aby sel vyndat spolu s pumpou, ale ten druhy ani fn...Tento...
http://img5.rajce.idnes.cz/d0502/8/8869/8869012_3e5d7c3e6ab8187b6eb7fd10c05b70e4/images/sku_sroubek.jpg?ver=2
Braní mu celkem silny a tvrdy kus plastu co se do nej sroubuje kryt rozvodu, je chycenej nekde asi do bloku, ale zaboha nemuzu prijit na to, kde to povolit/sundat/urezat... nejde to odehnout ani sroubovakem, drzi to fakt pevne...
Please help...  _________________ 1.9 D, PH2, inspired 16V |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jurek

Založen: 14.11.2008 Příspěvky: 212 Bydliště - POVINNÉ *: Karviná, Ostrava
|
Zaslal: 21.10.13 07:12 Předmět: |
|
|
Vyřešeno...kus plastu byl navžy odstraněn. _________________ 1.9 D, PH2, inspired 16V |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Scray

Založen: 5.10.2009 Příspěvky: 2260 Bydliště - POVINNÉ *: Brumov-Bylnice (Zlín)
|
Zaslal: 06.11.13 23:25 Předmět: |
|
|
Může "nezahřátí" motoru mít za příčinu chladič?Od té doby,co jsem nahradil starý ošklivý malý chladič PHI za fungl nový z PH2 mi při jízdě ručička vyletí max po první delší čárku.Jakmile stojím chvíli,vyletí do půlky - ventilátor spouští jak má,řádně odvzdušněno,termostat měřený i měněný,měněný i motor furt stejný výsledek..tak jediné co mě napadlo že chladič až moc stíhá ochlazovat vodu..teďka tam mám ředěný fridex do -18°C. Vyřešilo by to částečné zakrytí chladiče?A co když budu stát delší dobu?Mám navíc místo masky tahokov,takže vzduchu si to bere k chladiči až až _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 07.11.13 15:41 Předmět: |
|
|
nemůže , od toho tam je termostat aby to ureguloval _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|