Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Scray

Založen: 5.10.2009 Příspěvky: 2260 Bydliště - POVINNÉ *: Brumov-Bylnice (Zlín)
|
Zaslal: 21.10.12 10:27 Předmět: |
|
|
jo to je jasné,ale tím to určitě není. Protože mi to dělá už dlouho a už to mám vyměněné dřív,jen sem to neřešil..tak sem se zeptal jestli to mám vůbec řešit..s druhým motorem se mi to i v tomto počasí dostalo na druhou ručičku v poho a i ještě výše _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 21.10.12 15:41 Předmět: |
|
|
nebo zustane otevřenej furt todle je spíš nizkoteplotní termostat (muj otvíra v 72stupních) _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Scray

Založen: 5.10.2009 Příspěvky: 2260 Bydliště - POVINNÉ *: Brumov-Bylnice (Zlín)
|
Zaslal: 21.10.12 18:37 Předmět: |
|
|
no nevím co to bylo zač,ale byl tam původní,tak sem dal nový,navíc gumička byla totálně KO. A teď ikdyž to mám na první čárce tak mi často spíná ventilátor..něco je tam špatně si myslím.. _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Alios

Založen: 29.3.2011 Příspěvky: 1711 Bydliště - POVINNÉ *: Blansko
|
Zaslal: 30.04.13 08:42 Předmět: |
|
|
Zdar, nemá někdo přehled jaké typy hadic chlazení na 54 kW se dají sehnat origo nové? Hlavně se mi jedná o tu spodní co jde z chladiče do bloku a ještě je tam takovej T mezikus z kovu. Okolo něj mi to trochu rosí, tak bych to chtěl pořešit. Dělá tady někdo ještě ty nesmrtelný spojky z nerez oceli či mědi (nerez je lepší)?
Taky už po zimě vím, že mám přicpanej radiátor topení, tak to taky půjde na seznam oprav. Díky. _________________ R19 Ph2 1.7 54Kw 1993 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
dany
Založen: 11.10.2007 Příspěvky: 171 Bydliště - POVINNÉ *: Vysočina
|
Zaslal: 13.06.13 07:12 Předmět: |
|
|
čus, včera jsem se rozhodl vyměnit chladící kapalinu a komplet pročistit, protože auto topí jak blázen a když se mu šlápne pod krk, tak už to moc nestíhá bohužel jsem zkončil u spodní hadice k chladiči, kam je u ventila přístup jako prase... někdo nějakou radu, jak se tam dostat nejsnáze?
Předem díky. _________________ R19 kabrio 1.8 16V ph2
http://petrdan1.rajce.idnes.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Scray

Založen: 5.10.2009 Příspěvky: 2260 Bydliště - POVINNÉ *: Brumov-Bylnice (Zlín)
|
Zaslal: 06.09.13 18:04 Předmět: |
|
|
Zdar,ví někdo k čemu to slouží?je to na vodu a je to z F3N 742 66kW. Jezdím bez toho,ale na origo motoru to bylo (připevněno na rámu motoru). Pomáhá to něčemu při chodu motoru nebo tak? Dík
 _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 06.09.13 18:57 Předmět: |
|
|
je to na DOCHLAZOVÁNÍ motoru, když jej vypneš aby se nepokroutila hlava..
Ale jinak je to asi fakt úplně k hovnu, tak bez toho jezdi dál a jednou z ničeho nic motore pápá  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Scray

Založen: 5.10.2009 Příspěvky: 2260 Bydliště - POVINNÉ *: Brumov-Bylnice (Zlín)
|
Zaslal: 06.09.13 19:00 Předmět: |
|
|
a proč to některé 66kW nemají? a když nemám ten "gombik" na chladiči? Mám nový chladič a jsou tam jen otvory na 2 hadice. A sahara mně to stíhá v poho chladit...pokud to tam byt musí,tak není problém,jen mi poraď,jak to dostat do toho chladiče _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 06.09.13 19:06 Předmět: |
|
|
asi nemáš chladič na 66kw? fakt netuším.. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
CHAMELEON

Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
Zaslal: 06.09.13 19:37 Předmět: |
|
|
Mají to jen některé motory, na prvním 66kW to nebylo (i chladič měl jen dva vývody a nebyly ani dráty) rok 90. na druhém už ano rok 91, třetí to také neměl rok 92-jeden z posledních. nynější 90 to měla, ale chladič tam šel bez vývodů tak šlo čerpadlo také ven. Jezdím s tím už přes dva roky a pohoda a to když táhnu nafedrovanej vlek či karavan ve vedrech tak dostává zabrat.
Pokud to tam chceš dát tak potřebuješ i ten "T" kus k topení co má odvzdušňovák s vývodem a potom relátko co to spíná. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Scray

Založen: 5.10.2009 Příspěvky: 2260 Bydliště - POVINNÉ *: Brumov-Bylnice (Zlín)
|
Zaslal: 07.09.13 00:25 Předmět: |
|
|
Dyť říkám že mám nový chladič,proto nemám vývody.Právě ten "T" kus mám,ale je tam ulomený jeden vývod,tak jsem dal z motoru bez toho dochlazování. Proto má otázka-jestli má cenu zbytečně shánět ten "T" kus.. a pokud by někdo měl,piště prosím SZ.A teoreticky kdybych to tam chtěl,když už to mám doma a přímo na tomto motoru to být má,dá se to napojit i jinam než do chladiče?třeba na vyrovnávací nádržku?abych udělal jen propojku.. _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
jurek

Založen: 14.11.2008 Příspěvky: 212 Bydliště - POVINNÉ *: Karviná, Ostrava
|
Zaslal: 04.10.13 07:15 Předmět: |
|
|
Hoj, dam to sem, pise se tady o podobnych vecer. Potreboval bych vedet, jestli se da vymenit vodni pumpa na motoru F8Q (je to 1.9D) na aute? Tece mi a jak je venku zima, mam vzdy rano pod autem kaluz a dolevat tam nemrzku se dost prodrazuje... Foto zde: http://juek19.rajce.idnes.cz/Vodni_pumpa#IMAG0521.jpg
V tomhle vlakne o tom drive psal SLAVO, ale moc mista tam neni, tak se radej ptam, nez bych se s tim zacal sr.t. _________________ 1.9 D, PH2, inspired 16V |
|
Návrat nahoru |
|
 |
hynek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10937 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 04.10.13 07:26 Předmět: |
|
|
Já to dělal i u 16V na autě, je to podobně řešené, není to prdel, ale jde to. Otázka jak jsi šikovný a na co se cítíš  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jurek

Založen: 14.11.2008 Příspěvky: 212 Bydliště - POVINNÉ *: Karviná, Ostrava
|
Zaslal: 04.10.13 07:33 Předmět: |
|
|
hynek napsal: | Já to dělal i u 16V na autě, je to podobně řešené, není to prdel, ale jde to. Otázka jak jsi šikovný a na co se cítíš  |
Nedavno jsem si vyndal vrchem na aute a zrepasoval starter, takže jdu do toho. Můžeš mi to popsat? Možná pak zjistím, že je jednodušší dát někomu litřík, ať si hraje on :-) _________________ 1.9 D, PH2, inspired 16V |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Grunt

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 1199 Bydliště - POVINNÉ *: Jihlava - Polná
|
Zaslal: 04.10.13 07:50 Předmět: |
|
|
musis sundat remen a remenici z pumpy, srouby nektere jdou z vrchu nektere zespod a potom ji spodem vytahnes ven (takhle jsem to delal u 16v)... prace na chvilku rekl bych ze jednodusi nez altik. _________________ Renault 19 16v PH1 (pripraven na GO)
SEAT Toledo 1.9 Tdi 66kw 1,5Kc/km
http://grunt.rajce.idnes.cz/
http://www.wreckedexotics.com/newphotos/bad |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|