Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
peťa
Založen: 6.9.2012 Příspěvky: 81 Bydliště - POVINNÉ *: Zlín
|
Zaslal: 25.09.12 21:10 Předmět: |
|
|
Zdravím, po dlouhé době jsem došel co mi způsobovalo problém s volnoběhem na F3N. Auto se projevovalo tak, že po nastartování byly otáčky cca 1000 až 1100 otáček. Při zahřátém motoru se otáčky držely asi na 1350 otáčkách a občas klesly k 1000 ale po dalším vyřazení to bylo zpět na 1350 otáčkách.
Zkoušel jsem všechno možné a došel jsem na to, že když přitlačím na konektor potenciometru škrtící klapky, tak otáčky klesnou. V konektoru problém nebyl. Při odpojení konektoru se na otáčkách nic nezměnilo, až po výměně potenciometru s celou klapkou se drží otáčky kde mají, tedy cca těch 850 otáčkách za minutu. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ester
Založen: 2.12.2012 Příspěvky: 3 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 02.12.12 11:55 Předmět: |
|
|
ahoj
mam renault 19 motor 1.8 RT 65KW automat.
mam problem pri studenem startu motoru, otacky nechteji klesnout pod 1200-1300ot a s tim automatem se neda radit nebo by se nicila prevodovka.
byl vymenen krokovy motorek, snimac teploty chlad. kapaliny a problem stale trva. Prosim o radu dekuji Ester |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ester
Založen: 2.12.2012 Příspěvky: 3 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 08.01.13 17:50 Předmět: |
|
|
nikdo nevi? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Osly

Založen: 5.4.2011 Příspěvky: 5655 Bydliště - POVINNÉ *: Loučná nad Desnou okr. Šumperk
|
Zaslal: 08.01.13 18:10 Předmět: |
|
|
při studeném motoru jsou tyto otáčky běžné, jde o tzv "sytič" který dává více bohatou směs benzínu než se motor zahřeje _________________ Clio III ph2 Grandtour 94kw 09
R19 PH2 81kw 94 - Baccara - In progress
R19 PH2 81kw 95 - Baccara - sold
R19 PH1 54kw 92 - sold
Šáde 120 (sešrotovaná)
www.osly.rajce.idnes.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 10.01.13 14:30 Předmět: |
|
|
Co dělá ten automat že se s ním "nedá řadit" ?? kdyžtak do SZ, poradím co a jak  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ester
Založen: 2.12.2012 Příspěvky: 3 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 12.01.13 09:12 Předmět: |
|
|
pri nastartovani studeneho motoru to drzi 1200-1300 ot. ...po ujeti par metru napr. ke krizovatce pri zastaveni otacky se drzi pri 1300 a auto se porad rozjizdi ...musi se tlacit daleko vic na brzdu aby auto se nerozjelo a nenabouralo auto prede mnou. Kazde auto ma sytic ale u automatu nemuzou byt otacky tak vysoke protoze nejde zaradit rychlost a pokud ji zaradim nici se ten automat.
Prosim nekoho kdo je zkuseny a ma skusenosti s automatem at poradi na co se podivat co vyzkouset |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 12.01.13 23:06 Předmět: |
|
|
1) jaký máš automat? byly 2 druhy 3st a 4st
2) kolik v něm máš oleje? podle tipu převodovky je taky daná náplň a přesně daný postup pro zjištění jeho hladiny
3) kdy byl olej měněn? není to jako u manualu, není to celoživotní náplň
imho, v manuálu je psáno, že v tomto počasí (myšleno mínusové venkovní teploty) automat se má nastartovat a chvíli čekat na natlakování hydrauliky + než se zahřeje trochu olej.
K těm brzdám, pokud musíš SILNĚ brzdit, zajeď na STK zkontrolovat brzdy a jejich účinnost. Pokud by bylo cokoli s převodovkou, jednotka to pozná a řadilo by to JEN 3.rychlost nebo zpátečku, v opačném případě (špatné tlakové čidlo atp..) by automat neřadil vůběc.
Takže?  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Scray

Založen: 5.10.2009 Příspěvky: 2260 Bydliště - POVINNÉ *: Brumov-Bylnice (Zlín)
|
Zaslal: 23.05.13 20:52 Předmět: |
|
|
Hoj,už to tu řeším docela dlouho a zatím stále bez úspěchu. Ale ještě by mně zajímal nějaký váš názor/rada...Když je teplo a sucho,auto se tváří že je ok,nic nekolísá,jede pěkně.. jakmile prší nebo je ráno rosa/mlha, tak po nastartování a ujetí cca 1-3km auto začne škubat a kolísat otáčky..dělá to do půl plynu,když držím pedál za půlkou,tak to jede a nedusí se..po ujetí cca 5 km to přestane,tedy až se to zahřeje..Napadlo mě teda že se někde sráží voda,ale než bych na to přišel,auto bude v kytkách...pomohlo by nějaké aditivum do benzínu na čištění motoru a netěsností? Např. TEC-2000 nebo jen čistič vstřikovacího systému apod...mohl by to teoreticky dělat i rozdělovač?když sem ho nedávno čistil,byl trochu zanesený.. _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 23.05.13 21:04 Předmět: |
|
|
16V je celkem náchylné na vlhkost a vše okolo ní, takže zapalování tj prostor svíček v hlavě palec rozdělovač a může to dělat i vlhkost v potenciometru klapky..
u 8V asi palec rozdělovač, pokud tam je nějaké netěsnost, může rosa v rozdělovači dělat neplechu
nebo pak je vlhkost někde v elektrice.. konektoru.. musíš hledat  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Scray

Založen: 5.10.2009 Příspěvky: 2260 Bydliště - POVINNÉ *: Brumov-Bylnice (Zlín)
|
Zaslal: 24.05.13 03:56 Předmět: |
|
|
Mam 8V 742 a nez sel motor do auta, sundavaly se cele parohy sani a svody..mohlo by to delat tesneni kolem? Klapka uz byla vycistena.A muzu vymenit komplet zapalovani (palec, rozdelovac, kabely) z motoru 740? _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Osly

Založen: 5.4.2011 Příspěvky: 5655 Bydliště - POVINNÉ *: Loučná nad Desnou okr. Šumperk
|
Zaslal: 24.05.13 07:17 Předmět: |
|
|
tak celkově netěsností by to mohlo dělat...jestli jsi sundával parohy a svody tak jsi měl všude očistit plochu a dát všude nové těstnění. Palec, rozdělovač, kabely můžeš klidně vyměnit jsou stejný _________________ Clio III ph2 Grandtour 94kw 09
R19 PH2 81kw 94 - Baccara - In progress
R19 PH2 81kw 95 - Baccara - sold
R19 PH1 54kw 92 - sold
Šáde 120 (sešrotovaná)
www.osly.rajce.idnes.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Scray

Založen: 5.10.2009 Příspěvky: 2260 Bydliště - POVINNÉ *: Brumov-Bylnice (Zlín)
|
Zaslal: 24.05.13 07:25 Předmět: |
|
|
Ok, diky moc za rady, zkusim a kdyztak se jeste ozvu _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mi-17

Založen: 26.8.2010 Příspěvky: 145 Bydliště - POVINNÉ *: Prešov-Podhorany
|
Zaslal: 01.04.15 19:03 Předmět: |
|
|
Môže spôsobovať to kolísanie otáčok palivové čerpadlo?
V nedeľu mi skapalo palivové čerpadlo, tak som mál doma náhradné (použité je trocha menšie bez pružín) a vymenil som ho. Auto natočilo len pri voľnobehu sa mi zdá, že otáčky poklesli o cca 100 ot/min. Studený 1100 ot/min a zohriaty 700 ot/min.
K tomu sa ešte pridalo to, že ak je motor nahriaty a po zastavení dám neutrál, tak otáčky začnú kolísať. Dnes sa mi dokonca stalo že auto na chvíľu zhaslo a hneť nabehlo. No na ďalšej križovatke úplne zhaslo.
Sranda je tá že pred tou výmenou to nerobilo. Čo si o tom myslíte vy? _________________ Renault 19, 1.8i, 81kw PH2
Renault 19, BACCARA, 1.8i, 81kw |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mi-17

Založen: 26.8.2010 Příspěvky: 145 Bydliště - POVINNÉ *: Prešov-Podhorany
|
Zaslal: 08.04.15 15:44 Předmět: |
|
|
Potrebujem súrne vedieť či to môže spôsobovať to palivové čerpadlom nové stoji 140 eur.
Zistil som že:
1) ak mám počas jazdy spotrebu cca 12 l/100km a stlačím spojku tak otáčky pekne klesnú na 800 ot/min.
ale ak idem trebárs z kopca kedy je spotreba 00 l/100km a stlačím spojku otáčky prudko klesnú na 600 ot/min vtedy sú nestabilné a modlím sa aby mi neskapal motor. Miestami sa mi stane že mi zasvietia kontrolky.
Toto robí iba ak je vonku teplo. cca nad 12 C pri teplom motore.
2) K tomu ešte pridám, že ráno (keď auto nejazdí min 12 hod) pri štartovaní akoby som nemal palivo v palivových hadičkách. Nechytí hneť až pokiaľ si motor sám nenaťahá palivo do systému z nádrže. _________________ Renault 19, 1.8i, 81kw PH2
Renault 19, BACCARA, 1.8i, 81kw |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Alios

Založen: 29.3.2011 Příspěvky: 1711 Bydliště - POVINNÉ *: Blansko
|
Zaslal: 08.04.15 18:03 Předmět: |
|
|
Zkusil bych palivový filtr, je až zázračné, co vše to umí. _________________ R19 Ph2 1.7 54Kw 1993 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|