Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Mr.Voza

Založen: 7.2.2008 Příspěvky: 133 Bydliště - POVINNÉ *: Chrudim
|
Zaslal: 31.07.11 20:00 Předmět: Spatny starty za studena |
|
|
Ahoj vsem,
Rencek me zacal za studena spatne startovat. Nejlepsi popis zavady asi bude, kdyz napisu, ze se to proste chova tak, jako kdyz u auta s manualnim syticem nezapnu sytic (nebo ho zapnu jenom na pulku). Proste jak hned po nastartovani nepridam plyn, tak hned zdechne. Nez se to ohreje, tak to kucka a cuka jako kdyz jedu bez sytice. Po zahrati je vsechno naprosto OK, jak jizda, tak i starty. Po vychladnuti motoru zase spatny.
Kde mam zacit hledat zavadu? Vubec netusim, jak jsou u tohohle studeny starty reseny, jestli je tam nekde nejakej bimetal, kterej za studena zajisti bohatsi smes, nebo jestli je to rizeny elektronicky od nejakyho cidla teploty, ktery treba muze bejt spatny, nebo treba jenom kontakt u nej, nebo co ja vim... Kde mam teda zacit hledat zavadu? Jeste jsem do motoru necumel, protoze stejne nevim kam... Je to rok 1992, obsah 1721ccm, vykon 54kW, typ F3N...
Predem moc dik za jakoukoliv radu. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
tomas martinec

Založen: 12.6.2010 Příspěvky: 110 Bydliště - POVINNÉ *: Jašíkova 1536 praha 4 chodov
|
Zaslal: 31.07.11 20:02 Předmět: |
|
|
ja mam to samy na 16V ph1 _________________ martzoner |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Šulín

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 1379 Bydliště - POVINNÉ *: Plzeň - hlavní město piva
|
Zaslal: 31.07.11 20:08 Předmět: |
|
|
čidlo teploty motoru. Jednoduchá zkouška - odpojíš od něj konektor a pokud bude v riti, tak ti to chytne ouplně normálně. _________________ Šulín
Šáde Octavia
16V, Ph1 (od r. 1999) RIP
1,9D, Ph1 (od r. 2008) RIP |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mr.Voza

Založen: 7.2.2008 Příspěvky: 133 Bydliště - POVINNÉ *: Chrudim
|
Zaslal: 31.07.11 20:38 Předmět: |
|
|
Kde to cidlo najdu? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Martin Pergl

Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 1894 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 31.07.11 23:00 Předmět: |
|
|
stoupneš si k motoru a na levé straně pod airboxem v sání...vede z něj 2pin kabel je hnedka pod krokovým motorkem...to je ten černej bazmekt co z něho čouhá šroubek a ten ovládá škrtící klapku  _________________ Renault 19 PH2 54kw
Hankook Optimo K 406 - 185/65 R14-už jsou zase koupené nové
http://martinrenda.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
tomas martinec

Založen: 12.6.2010 Příspěvky: 110 Bydliště - POVINNÉ *: Jašíkova 1536 praha 4 chodov
|
Zaslal: 01.08.11 07:09 Předmět: |
|
|
a u ventila ph1 _________________ martzoner |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mr.Voza

Založen: 7.2.2008 Příspěvky: 133 Bydliště - POVINNÉ *: Chrudim
|
Zaslal: 01.08.11 15:53 Předmět: |
|
|
Tak problem zda se vyresen... sice jsem ten senzor teploty nejspis nenasel, pac je tam pristup jak k penezum, ale nejakej dvoupinovej konektor jsem tam videl, tak jsem to rozpojil a znova zapojil... pak jsem taky trochu poladil kabely od svicek, pac se me zdalo, ze ty gumovy tesnici fajfky kolem svicek byly jakoby moc "zmackly" a mely snahu jakoby tahnout kabely smerem ze svicek dolu. Posunul jsem vsechy gumovy fajfky po kabelu smerem nahoru, aby si fajfky akorat sedly na dylku jak to ma bejt. Nevim co z toho na ty starty melo vliv, jestli rozpojeni a znovuzapojeni toho konektoru vedle airboxu (jestli to byl ten spravnej), nebo pohejbani s kabelama od svicek (nevim jestli by spatny kontakty na svickach nemeli vliv i na jizdu za tepla), ale od ty doby je vsechno zase jako driv... nastartuju za studena, otacky se drzej kolem 1500-2000 a postupne s ohrivajicim se motorem klesaj na normalni volnobeh...
Kazdopadne dik vsem za rady  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
volfik
Založen: 12.4.2008 Příspěvky: 13 Bydliště - POVINNÉ *: Kralupsko
|
Zaslal: 21.10.12 14:45 Předmět: |
|
|
Mám tutéž motorizaci, a tentýž problém.
Vyzkoušel jsem odpojit ten konektor co je pod airboxem, a nemělo to vůbec žádný vliv. Tyhle problémy se objevili poté co známý (prý automechanik, já mu to moc nevěřím) zkoušel odstranit bublání do výfuku během volnoběhu.), od té doby chybí "vyskočení" otáček ke 2500 a následnému pozvolnému upadání k volnoběhu. Myslíte že by to mohlo být tím? Protože když startuji, tak po "chytnutí" musím přidržet otáčky právě kolem 2500-3000 otáček, po cca 2-3 minutách sice volnoběh je na +-700 otáčkách ale už se udrží aníž by to chcíplo. Po ohřátí už volnoběh drží na 900-1000 otáčkách.
Vzhledem k tomu, že se blíží zima je to problém, protože v mraze to auto nenatočím a vytočím maximálně sebe  _________________ R 19 Chamade r.v.92,1721 ccm , 55 kW |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Lord Bazzi
Založen: 11.10.2007 Příspěvky: 2680 Bydliště - POVINNÉ *: Uhřice okr. Vyškov
|
Zaslal: 21.10.12 20:24 Předmět: |
|
|
Myslím že tohle bude špatným nastavovačem škrtící klapky... _________________ VW Prassat Variant B4 TDI-pracant
Renaulty mám už jen pro zábavu:
16V ph2,3dv Mazlík
Nafoukané Kabrio kabrioletovič ph2kovič 8V ??kW
3x 16V na ND |
|
Návrat nahoru |
|
 |
volfik
Založen: 12.4.2008 Příspěvky: 13 Bydliště - POVINNÉ *: Kralupsko
|
Zaslal: 22.10.12 15:46 Předmět: |
|
|
Co to je ten nastavovač škrtící klapky a kde ho popř.najdu? _________________ R 19 Chamade r.v.92,1721 ccm , 55 kW |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Osly

Založen: 5.4.2011 Příspěvky: 5655 Bydliště - POVINNÉ *: Loučná nad Desnou okr. Šumperk
|
Zaslal: 22.10.12 15:48 Předmět: |
|
|
no pokud máš 54kw tak tam je myslím krokovej motorek...ale to ti musí poradit jiní  _________________ Clio III ph2 Grandtour 94kw 09
R19 PH2 81kw 94 - Baccara - In progress
R19 PH2 81kw 95 - Baccara - sold
R19 PH1 54kw 92 - sold
Šáde 120 (sešrotovaná)
www.osly.rajce.idnes.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
volfik
Založen: 12.4.2008 Příspěvky: 13 Bydliště - POVINNÉ *: Kralupsko
|
Zaslal: 22.10.12 16:48 Předmět: |
|
|
Tak jsem tak kouknul a ten nastavovač tam není,kabel s konektorem je zastrčenej dozadu a je tam jenom díra po šroubech.Už jsem tam volal a začali ho hledat v dílně.No nevím nevím co je to za diletanty. _________________ R 19 Chamade r.v.92,1721 ccm , 55 kW |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 22.10.12 16:49 Předmět: |
|
|
ten tam je potreba .. po vypnuti motoru udela takovy zabzuceni a tim vlastne motorek pripravi klapku pro dalsi start .. _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
volfik
Založen: 12.4.2008 Příspěvky: 13 Bydliště - POVINNÉ *: Kralupsko
|
Zaslal: 22.10.12 16:51 Předmět: |
|
|
To bude ono,teď je auto takový potichu a nebzučí.Tak uvidím jak dopadnu,kdyby náhodou ho někdo měl doma zbytečnej,tak bych koupil,protože něvěřím tomu,že mi to v tý dílně najdou a dají zpátky. :-( _________________ R 19 Chamade r.v.92,1721 ccm , 55 kW |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 22.10.12 17:00 Předmět: |
|
|
pozaduj nahradu .. min 500kc .. a jeste jim rekni ze prasecina je jejich druhy jmeno  _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|