 |
Renault 19 Club Fórum Renault 19 clubu ČR
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
Zaslal: 28.07.12 09:33 Předmět: |
|
|
cube napsal: | to goreff: zatim sem na to ani nešahl, do přištího roku to snad bude  | jakto ...fotku motoru na kolečku jsem už kdesi viděl  _________________ F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
cube

Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 947 Bydliště - POVINNÉ *: Jížní morava
|
Zaslal: 28.07.12 11:03 Předmět: |
|
|
goreff napsal: | cube napsal: | to goreff: zatim sem na to ani nešahl, do přištího roku to snad bude  | jakto ...fotku motoru na kolečku jsem už kdesi viděl  |
to je ten puvodní ten sem vytahl když se mě posrala převodovka. _________________ Ph2,16v chamade-Project RED ENGINE-dead
weight: cca 890kg
http://cube1.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
hynek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10937 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 28.07.12 20:18 Předmět: |
|
|
goreff napsal: | jj bílej s trochou červené...minulý týden byl Pavka, teď už s BMW M3, na letišti |
Přesně tak  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 06.08.12 11:56 Předmět: |
|
|
goreff napsal: | Bosch 0 280 150 823 - zelené Ph1
Bosch 0 280 150 830 - žluté Ph2, Clio 16v a Clio Williams |
To by mě zajímal jaký je barevný rozdíl, vzhledem k tomu, že hnědé z 66kw 0 280 150 136 mají úplně stejnou charakteristiku jako ty dvoje co tady píšeš  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
Zaslal: 06.08.12 12:03 Předmět: |
|
|
zelená, žlutá, hnědá...to je barevnej rozdíl ...už nehodlám po stopadesáté řešit vstřikovače, už se o tom naplkalo dost a stejně jsme se k ničemu nedopátraly... _________________ F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Luda-16V

Založen: 12.2.2012 Příspěvky: 452 Bydliště - POVINNÉ *: Děčín32
|
Zaslal: 06.08.12 12:48 Předmět: |
|
|
Když za vzpomínám pár let zpět, Hra Grand turismo 2, vždy zajížděly lepší časy žlutý auta
Takže podle barvy koně nahoru..
POMILION5TÝ vstřiky ani zvednutí tlaku v pal.soustave ničemu nepomužou...Ba naopak. Na tdi vstřiky fungujou ale to je diky tomu Tdi
Hele myslíte, že když udělám žlutej blok že bych mohl mít tech 200koní?
Fakt u tohodle motoru pokud se nezakročí mechanicky
zvětšením oběmu, vačky, nižší válce, pevnější ojnice, turbo, pak regulace tlaku programovatelná ECU, custom prevodovka, poloosy atd... Ale to už se nebavíme o motoru co má označení F7P . Tak výkon nijak nenaroste, už jen ty vačky se na tom vylítanym motoru podepíšou.
Proč se tu řešej takový blbosti?
Co třeba dát jinej motor, třeba ten co je v cliu, meganu 2.0T. Koupíš bouračku za pár, zima v garáži a je to bez broblému, hlavně ten motor je novej a seriově s turbem. Na F7P dát turbo je škoda peněz po se rozsipe, at je po GO nebo ne. Hlavně to nechce jen výkon, musí to taky brzdit, a vydržet kastlke, což pochybuju že 20let stara karoseri tohle vydrží.
Spíš bych se zaměřil dostat motor na původní hodnoty tj. 99kw
Ano je hodně oturbených F7P, ale to maj lidi co to berou jako koníčka a po pár motohodinách to rozebíraj a zas skládaj, což není divu že v čř nějak nejsou, po češi chtěj ušetřit a jen jezdit.
Jinak k tomu turbu...
co se oturbení týče tak potřebuješ :
-CO svářečku
-vejfukový trubky
-sehnat ideální turbo, jetýho garetta apod, je to už 1.8 takže min aby to trochu zvedlo, jiny je nesmysl T25 z 200sx apod ....
-zařídit mazání turba, na to se prodává kit a neni ani drahej
-zařídit chlazení turba, jednoduchý....
-napasovat IC a napojit mezi turbem a klapkou trubky... v našem případě tak 75mm...
-udělat samodomo svody s přírubou pro turbo, neni těžký....
naladění motoru
budeš mít víc vzduchu tim pádem potřebuješ i víc paliva, při současnym stavu by si měl na takovej tlak vzduchu malej tlak paliva na liště tzn vyhodit originální FPR , koupit štelovatelný FPR , nejdražší položka celýho oturbení zřejmě bude wideband lambda kterou potřebuješ abys věděl jak ti to spaluje tzn AFR budík.....na FPR sešteluješ takovej tlak aby jsi se na budíku udržel v zelenym poli tzn že motor nebude ani chudej ani bohatej..... tim jsi ochcal řídící jednotku...
ale čim mín elektroniky to bude mít ten motor tim líp pro tenhle případ..... i v případě fpr je ideální zasáhnout do mapy
Takže závěr o R19
každopádně jako celej je to nesmysl, pokud ti chybí výkon kup si adekvátní auto.... _________________ R19 PH1 Chamade 1.8 16V OMEX 600 + RENC/280/440H PH4 + 440ccm + FP 3.8bar 185RWHP
Takové htp od Renaultu 🚓 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 06.08.12 13:24 Předmět: |
|
|
Ač nerad čtu dlouhé články, tak jsem si tu práci dal a zapoměl jsi na jednu podstatnou věc.
V podstatě v tom je +- pravda co píšeš ale originál jednotka ti nepojede, opakuji NEPOJEDE, na přeplňovaném motoru.. ...
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Luda-16V

Založen: 12.2.2012 Příspěvky: 452 Bydliště - POVINNÉ *: Děčín32
|
Zaslal: 06.08.12 14:00 Předmět: |
|
|
Však to tam mám viz. programovatelná ECU
Jinak díky wideband lambda (širopásmá) ochčiješ jednotku, po jí napojíš na budík a ne do řj, ale samo je to pak o ničem. Po jednotka má odpojenou a vypočítá si to sama, takže cely na <> ale pojede to ovšem nevím jak a jak dlouho.
i v případě fpr je ideální zasáhnout do mapy _________________ R19 PH1 Chamade 1.8 16V OMEX 600 + RENC/280/440H PH4 + 440ccm + FP 3.8bar 185RWHP
Takové htp od Renaultu 🚓 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 06.08.12 14:18 Předmět: |
|
|
V tom případě "wideband lambda" není nejdražší počin ale programovatelná ECU a ochcat seriovou ŘJ z podtlaku na přetlak je jooo kumšt, vím otom svý a rozhodně ji neochčiješ blbou lambdou
A když jsme už u te programovatelné ECU, ta vyjde na min 10000kč taková ta skládačka, něco lepšího a hlavně rychlejšího se pohybuje už kolem 20000kč bez příslušenství a počítej minimálně dobrých 10000k za nalazení, měření atd atd pokud to nezvládáš sám.. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Luda-16V

Založen: 12.2.2012 Příspěvky: 452 Bydliště - POVINNÉ *: Děčín32
|
Zaslal: 06.08.12 15:45 Předmět: |
|
|
Vím kolik stojí ECu neboj:wink: , ale tohle použít jde. To se hadat nebudu. Já nic turbit nebudu a kor 16v motor, to proste nemá cenu když je to chcíplí už v serii. Prostě sem to napsal tak, že je i jiný řešení a směs jde štelovat i bez ecu právě díky lambdě, která ti dá udaj na budík a ty se tím budeš řídit, nastavíš si tak tlak paliva a tlak vzduch, dostaneš se na nejakou nominální hodnotu, se kterou to nakou chvíly pojede, je to nejlevnější řešení... Ale taky nejhorší.. _________________ R19 PH1 Chamade 1.8 16V OMEX 600 + RENC/280/440H PH4 + 440ccm + FP 3.8bar 185RWHP
Takové htp od Renaultu 🚓 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 06.08.12 17:30 Předmět: |
|
|
Tak ještě jednou a snad naposled. Seriová ŘJ, která je laděná pro podtlak, NEUMÍ pracovat s PŘETLAKEM.
ÁMEN
Taky proto mám seriovou upravenou kvuli tomuto počinu |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Luda-16V

Založen: 12.2.2012 Příspěvky: 452 Bydliště - POVINNÉ *: Děčín32
|
Zaslal: 06.08.12 17:42 Předmět: |
|
|
Jasný, rozumím  _________________ R19 PH1 Chamade 1.8 16V OMEX 600 + RENC/280/440H PH4 + 440ccm + FP 3.8bar 185RWHP
Takové htp od Renaultu 🚓 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|