Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Víťa

Založen: 11.7.2009 Příspěvky: 3105 Bydliště - POVINNÉ *: Krnov, Bola, Opa, Ova a tak...
|
Zaslal: 08.02.12 14:36 Předmět: |
|
|
zkus to fest odvzdusnit, zadne otvirani vicka na nadobce nebo tak neco, normalne ho nech zavrene, povol odvzdusnovak na chladici, nech zahrat atd atd atd.... jinak nekdy to dela spatne vicko na nadobce, me to taky tlacilo fest do nadobky, uz sem se zdesil, ze tesneni pod hlavou, stacilo vymenit a pohoda  _________________ No mainstream, just French... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
django
Založen: 29.2.2008 Příspěvky: 66 Bydliště - POVINNÉ *: Nový Bor
|
Zaslal: 08.02.12 19:29 Předmět: |
|
|
tak uz sem nasel 2 zavady... prvni byl bordel v chladici... a druha je spatnej termostat. otevira max o 1,5mm coz je malo. v jak na to pisou ze 7mm. jako ale dosti me ten termostat stve... nekupoval sem starline pac to sou z 90% smejdy a po pul roce sel do kytek.... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
django
Založen: 29.2.2008 Příspěvky: 66 Bydliště - POVINNÉ *: Nový Bor
|
Zaslal: 10.02.12 20:44 Předmět: |
|
|
tak sem si myslel ze to vyresi termostat, jine vicko a proplachnuti chladice ale nic.
vydrzelo to bezet na volnobeh asi o 10 minut dele, ale pak se natlakovala nadobka.
kdyz sem koukal na teplomer uz tak sem byl na tech uplne poslednich trech carkach takze by se mel uz davno sepnout ventilator, ale nic... vrci mi nejaky motorek co je pod chladicem (kdyz stojim pred autem tak v pravo).
takze mi asi zdechla pumpa a s ni teplotni spinac ventilatoru nebo ventilátor.
co myslíte vy? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 10.02.12 21:00 Předmět: |
|
|
pokud to máš pořádně odvzdušněné a přesto ti to tlakuje do nádobky tak je možné že to bude těsnění pod hlavou,pokud nespíná sahara tak buď odešlo čidlo co je na chladiči nebo motorek _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Scray

Založen: 5.10.2009 Příspěvky: 2260 Bydliště - POVINNÉ *: Brumov-Bylnice (Zlín)
|
Zaslal: 10.02.12 21:36 Předmět: |
|
|
django napsal: | tak sem si myslel ze to vyresi termostat, jine vicko a proplachnuti chladice ale nic.
vydrzelo to bezet na volnobeh asi o 10 minut dele, ale pak se natlakovala nadobka.
kdyz sem koukal na teplomer uz tak sem byl na tech uplne poslednich trech carkach takze by se mel uz davno sepnout ventilator, ale nic... vrci mi nejaky motorek co je pod chladicem (kdyz stojim pred autem tak v pravo).
takze mi asi zdechla pumpa a s ni teplotni spinac ventilatoru nebo ventilátor.
co myslíte vy? |
zkus připojit ventilátor na baterku a zjistíš jestli je funkční..taky mi ručička leze až uplně k vrcholu,ale do kopce,jak pustim plyn a jedu po rovině nebo na volnoběh tak klesne.. _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Václav Sedlář

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2689 Bydliště - POVINNÉ *: Liberec
|
Zaslal: 16.05.12 22:18 Předmět: |
|
|
tak jsem v neděli dopoledne jel krátkou jízdu a vše ok, pak jsem jel večer 40km a koukám že budík na teplotu ukazuje málo (ručička byla zvedlá jen asi o 5mm) a když jsem stál na semaforech tak se 1-2mm zvedla...
takže asi zůstal otevřený termostat (chladič standartě teplý,topení topilo)....dojel jsem k obchoďáku a když jsem se po půl hodině vrátil, tak ručička začala ukazovat dobře....
přes týden jsem najel dalších asi 80km a bez problémů...
Mám to řešit a termostat vyměnit, nebo to byl nějakej dočasnej BUG?
Za mých 5 let co auto mám termostat měněnej nebyl, před tím nevím...
díky... _________________ Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm/65kw.
Renault Laguna Grandtour, r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna 3 Grandtour, 2.0 dci 110kw, r.v. 2010 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 16.05.12 22:21 Předmět: |
|
|
zkus jestli ti sepne sahara.. ale já bych to asi neřešil, možná to mohl být dočasný špatný kontakt nebo už odchází čidlo, za ty roky to asi má nárok  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Václav Sedlář

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2689 Bydliště - POVINNÉ *: Liberec
|
Zaslal: 16.05.12 22:35 Předmět: |
|
|
no se saharou je problém už rok-někdy sepne tak jak má a někdy sepne pozdě (když už je ručka nad polovinou toho třetího šrafovaného pole) ...ale spíná....čidlo na saharu mám doma nové už několik měsíců, jenže jsem byl línej to vyměnit (plus zase dolejvat vodu a tak..) a pak v zimě zase sahara nebyla potřeba... _________________ Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm/65kw.
Renault Laguna Grandtour, r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna 3 Grandtour, 2.0 dci 110kw, r.v. 2010 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 16.05.12 22:46 Předmět: |
|
|
hele, tu ručku nemůžeš nikdy brát vážně, je to jen orientačně  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 17.05.12 08:10 Předmět: |
|
|
no nejdřív vysleduj jestli je problém v budíku nebo v termostatu, ale tipuji spíš termostat _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Alios

Založen: 29.3.2011 Příspěvky: 1711 Bydliště - POVINNÉ *: Blansko
|
Zaslal: 22.08.12 22:40 Předmět: |
|
|
Zdar, chci se zeptat, čím čistíte chladící systém, protože já tam mám úplné rezavé bahno a to měním kapalinu v intervalu a vždy systém proleju cca 50-60 litry vody, až neteče nic jinýho než čistá voda. Chladičku míchám ve správném poměru, možná je tam těch inhibitorů koroze i nadbytek a stejně to pořád rezne. To je asi dáno tím, že jsou tam železné části motoru, prostě asi typická vlastnost vozu R19.
Ale čím to nejlépe a nejbezpečněji vyčistit? Díky za rady. _________________ R19 Ph2 1.7 54Kw 1993 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 22.08.12 22:42 Předmět: |
|
|
jezdit chvíli s příměsí octu, tak 5x propláchnout motor oběma směry, i topení (zvlášť) a pak nový chladič  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
hynek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10937 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 23.08.12 06:31 Předmět: |
|
|
Nádobku jsem čistil kyselinou chlorovodíkovou. V kábru je zelená sračka a nedělá to nic, tak nevím. Taky to teď budu na 16V čistit a asi mehanicky  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Alios

Založen: 29.3.2011 Příspěvky: 1711 Bydliště - POVINNÉ *: Blansko
|
Zaslal: 23.08.12 08:08 Předmět: |
|
|
Zdar, no ocet se mi tam dávat nechce a kyselinu už vůbec ne. Jinak chladič je skoro jak nový, je tam chvíli, orig. Valeo, dával jsem ho tom při předchozí výměně náplně chlazení. Pak to bahno se nejspíše uvolňuje z topení a sem tam je tam taky nějaká hrudka.  _________________ R19 Ph2 1.7 54Kw 1993 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 23.08.12 09:33 Předmět: |
|
|
to bahno je úplně všude, ocet to vyžere a není tak agresivní jako kyselina co psal hyňajz..
Já tak čistil všechny auta co jsem měl a spokojenost.. Jo a ten nový chladič už je na <>, pokud máš vodu zase jako bahno, tak je zase většina toho bordelu v něm a z něj to už nedostaneš  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|