 |
Renault 19 Club Fórum Renault 19 clubu ČR
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Scray

Založen: 5.10.2009 Příspěvky: 2260 Bydliště - POVINNÉ *: Brumov-Bylnice (Zlín)
|
Zaslal: 30.04.12 06:59 Předmět: |
|
|
super,díky chlapi, začal sem čištěním ISCV, ale mám dotaz..je tam šipka,má směřovat do potrubí nebo do filtru?chytré knihy mám,ale bohužel ne na 66kW a nemužu ji najít  _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Scray

Založen: 5.10.2009 Příspěvky: 2260 Bydliště - POVINNÉ *: Brumov-Bylnice (Zlín)
|
Zaslal: 30.04.12 07:46 Předmět: |
|
|
ok,tím to teda asi není,pročistil sem ji a dělá to stejně,funkční by měla být,když odpojím hadici stoupnou otáčky _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
CHAMELEON

Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
Zaslal: 30.04.12 08:00 Předmět: |
|
|
Scray napsal: | ok,tím to teda asi není,pročistil sem ji a dělá to stejně,funkční by měla být,když odpojím hadici stoupnou otáčky |
Kolikrát Ti to mám asi psát, jak tatar furt a furt dokola... To je jasný že když to odpojíš tak jdou otáčky nahoru ... Psal jsem Ti jasně polopaticky jak se zkouší obtokáč Ale asi to nemá cenu noooooo. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Scray

Založen: 5.10.2009 Příspěvky: 2260 Bydliště - POVINNÉ *: Brumov-Bylnice (Zlín)
|
Zaslal: 30.04.12 09:51 Předmět: |
|
|
no dyť jo,já ji jen nejdřív čistil a pak zkoušel a je ok..jen po vyčistění je trošku změna k lepšímu..tak teď pudu na ten snímač..nahodím video co to dělá jestli vám to pomůže..čidlo teploty NV tam mám, i připojené,otázka je jak ho vyzkoušet
edit: jinak ještě jednou sem se díval na ten obtokový ventil, když propouští vzduch, má se otevřít uplně?mě se otvírá jen skoro napůl a při vyplém motoru je otevřená uplně
edit2: tak snímač sem proměřil a přenastavil, je taky OK
http://myreczek.rajce.idnes.cz/66kW#2012-04-30-129.jpg _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Michal19ch
Založen: 7.8.2008 Příspěvky: 375
|
Zaslal: 30.04.12 17:17 Předmět: |
|
|
Odkud ti vede ta modrá hadička, co jde do sání napravo? Já na tom sání mám záslepku.
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Scray

Založen: 5.10.2009 Příspěvky: 2260 Bydliště - POVINNÉ *: Brumov-Bylnice (Zlín)
|
Zaslal: 30.04.12 17:33 Předmět: |
|
|
Michal19ch napsal: | Odkud ti vede ta modrá hadička, co jde do sání napravo? Já na tom sání mám záslepku. |
měl bych to mít zapojené jako ty, i jako lanin a ostatní 66kW,tu třetí tam mám asi jen zbytečně pro radost když sem to zkoušel..jak je ta "žlutá" skříňka co má 3 vývody,tak tím,co ukazuje šipka mi to jde z levé strany do sání a původně na 54kW sem měl tu spodní hadičku ještě rozdvojenou,jedna šla do toho malého bazmeku na uhlí s tím konektorem a druhá mi jde teď na tu pravou stranu..
jinak k mojemu problému..dneska sem strávil zase celý den u auta a bez výsledku, proměřil sem teplotní čidlo vzduchu, teplotní čidlo vody (mimochodem podle chytré knihy na R19 chamade má mít hodnoty v Ohmech a ne kOhmech, mají tam chybu, moje hodnota byla u 90°C 217ohm, takže rozdíl cca 30ohm), přeměřil sem kabely mezi ŘJ a MAP senzorem, proměřil sem konektor MAP senzoru, zkoušel sem odpojit čidlo detonačního spalování (trvalo to dýl,už sem doufal že to je ok,ale po minutě chodu motoru to začalo zase)..zkontroloval sem obtokový ventil, snímač škrtící klapky, vyměnil svíčky, mrkl na rozdělovač (jako nový ) ale nikde nic...takže mám asi poslední otázku,když odpojím lambdu,načte si ŘJ automaticky nouzový režim? _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
CHAMELEON

Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
Zaslal: 30.04.12 22:38 Předmět: |
|
|
Odkud to vydává ten hnusnej zvuk??? Zaměřil bych se tím směrem.... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 30.04.12 22:56 Předmět: |
|
|
Když koukám na to ivdeo, napadá mne jediná věc:
-vem konektor od motorku volnoběhu
-odpoj konektor
-z konektoru oddělej gumovou krytku
-koukni pod ní jestli se ty 3drátky náhodou nezkratují navzájem
něco podobnýho jsme řešili na sraze na Ďuriho autě a problém byl tady. Nechce se mě to všechno číst tak doufám že tohle jsi už nezkoušel
Chyba by mohla být tam, protože je možný, že se dva konektory zkratují a motorek je buď pořád otevřený nebo zavřený a timpádem nedokáže regulovat a proto to vydává ten syčivý zvuk tj po lapání vzduchu který tam nemá být, zkontroluj a dej vědět.
UP: Teď jsem si vzpoměl, na kabriu jsem měl stejný problém ale mě to vybíjelo baterku. V ŘJ byla shořelá dioda pro napájení/řízení tohoto ventilu. Po výměně diody bylo vše ok ale to asi nebude tvůj problém.
Zkus napíchnout měřák na piny toho ventilu za chodu motoru, jestli ho ŘJ vůbec řídí. myslím, jestli se mění napětí na jeho pinech |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Scray

Založen: 5.10.2009 Příspěvky: 2260 Bydliště - POVINNÉ *: Brumov-Bylnice (Zlín)
|
Zaslal: 01.05.12 11:17 Předmět: |
|
|
CHAMELEON: ten zvuk de z obtokového ventilu,otvírá se jen napůl když to začne syčet, ale po vypnutí motoru je plně otevřený, takže chodí dobře.
LANiN: na ten konektor sem už čuměl jako první, izolace na nich byla trošku stáhlá,na všech,tak sem to tavnou pistolí zalél, ale mrknu na to, přeměřím. Takhle to dělá právě jen cca 2 minuty, pak vše ok, asi než se ŘJ přepne do nouzáku. Jinak na ŘJ sem se taky díval, vizuálně žádný náznak něčeho shořeného.. ale stálo by za pokus zkusit jinou
Ad: tak sem proměřil napětí na snímači, na pinech 3 a 2 je stálých 5V, napětí na 18 a 2 se mění v závislosti na přidání plynu,takže zde chyba není.
U ventilu sem to nějak nepobral na všech pinech napětí lítá nahoru a dolů,takže pracuje s ŘJ ? občas je napětí stálé chvíli.. jo a ještě jak si říkal že může být ventil buď otevřený nebo zavřený,sundal sem hadici a sledoval co dělá a otevře se dycky až to začne syčet a jen napůl,ne uplně a pomalu.ale není zadrhlý, protože se pěkně točí. _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Scray

Založen: 5.10.2009 Příspěvky: 2260 Bydliště - POVINNÉ *: Brumov-Bylnice (Zlín)
|
Zaslal: 03.05.12 11:02 Předmět: |
|
|
mohl by mi někdo říct, nebo změřit piny na obtokovém ventilu?jsou tam 3 a nejsou očíslované,tak to řeknu jen tak, že na ventilu mám prostřední pin spojený s jedním krajním a na konektoru ne,zkuste mi to pls někdo propípnout mulťákem _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 03.05.12 12:23 Předmět: |
|
|
tak budeš mít zkratovanej moturek ..mělo be bejt Kostra veprostřed a ty krajní + _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Scray

Založen: 5.10.2009 Příspěvky: 2260 Bydliště - POVINNÉ *: Brumov-Bylnice (Zlín)
|
Zaslal: 03.05.12 13:34 Předmět: |
|
|
takže ani na pinech motůrku nemají být žádný propojený?nakonec mám oba krajní spojené s tím prostředním,jak je uvnitř ta cívka tak jak sou tam nahoře ty 3 oddělené plošky (jezdí po tom piny) tak 2 mám spojené.konektor je ok,tam mám uprostřed kostru a zbytek kladné. Měl sem to rozdělané a žádný ten měděný drátek urvaný není, ale asi nezbyde zkusit i ventil jiný.
jinak sem se v tom zase rejpal, pár videí:
1. tady je motor asi po cca 1 minutě, kdy kolísání přestane
http://myreczek.rajce.idnes.cz/66kW/#2012-05-03-139.jpg
2. tady sem snímač polohy škrtící klapky povolil a nechal volný, video je točené hned od nastartování, cca v 1:47 je už ustálený
http://myreczek.rajce.idnes.cz/66kW/#2012-05-03-140.jpg
3. no a zde po nastartování jsem klapkou pohýbal tam a zpět a otáčky spadly a byly jen v rozmezí kolísání 500-800.A jak to přešlo, tak 800 a v pohodě.
http://myreczek.rajce.idnes.cz/66kW/#2012-05-03-141.jpg _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Scray

Založen: 5.10.2009 Příspěvky: 2260 Bydliště - POVINNÉ *: Brumov-Bylnice (Zlín)
|
Zaslal: 07.05.12 12:20 Předmět: |
|
|
tak už si vážně nevím rady... pročetl sem několik témat i na jiných fórech ohledně ŘJ atd. a nic moc teda,nikde žádný můj problém,čidla sem proměřil (teda ty co šly) a nic. Co je to za čidlo pod olejovým filtrem vpravo? jdou do něj jen 2 dráty. Jinak další postřeh,auto od pátku stálo a když sem ho dnes nakopl,tak už sem myslel že ho to přešlo,cca 2 minuty šlapalo pěkně,až poté začalo zase běsnit. O víkendu sundám sání a podívám se na vstřiky,pak už to asi nemá smysl. Stále řeším a nikdo mi neporadil s ŘJ a nouzovým režimem? nějaký týpek udělal stránku a ŘJ a tam psal, že pokud je vadné čidlo, ŘJ ho ignoruje a zvolí si své hodnoty nebo auto nejde nastartovat, konkrétně ohledně lambdy a startu tam spal, že nejdřív ŘJ bere údaje z čidel ohledně klapky a benzínu atd. a poté až lambdu, tak mi to přišlo jako můj problém, že auto po startu jede chvíli ok a začne až po nějaké krátkéí době,ne hned (hlavně když je chladné), jestli to nedělá opravdu lambda. Bohužel diagnostiku tu nikdo nedělá na R19ku. Mám už druhou lambdu a obě by "měly" být OK, nechci dávat 3litry za něco co mi může/nemusí pomoct. Je možné že je lambda špatná,ale auto které s ní stále jezdí a nebylo odpojené od baterky to nepozná? _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|