Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 31.03.12 12:43 Předmět: |
|
|
to nevím ale určitě to bude tiší než ten co si chtěl  _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Luda-16V

Založen: 12.2.2012 Příspěvky: 452 Bydliště - POVINNÉ *: Děčín32
|
Zaslal: 31.03.12 12:47 Předmět: |
|
|
m1tv napsal: | to nevím ale určitě to bude tiší než ten co si chtěl  |
Já právě chci ventila co nejtižšího, nejak me ty vejfucky neberou.. Většinou ty auta jen rvou než jedou
Stačí že tam budou svody _________________ R19 PH1 Chamade 1.8 16V OMEX 600 + RENC/280/440H PH4 + 440ccm + FP 3.8bar 185RWHP
Takové htp od Renaultu 🚓 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Luda-16V

Založen: 12.2.2012 Příspěvky: 452 Bydliště - POVINNÉ *: Děčín32
|
Zaslal: 31.03.12 14:57 Předmět: |
|
|
m1tv napsal: | http://tuning-renocar.webnode.cz/products/clio-type-b-c57-1996/
hezka cena s DPH
Cena bez DPH: 6 621,75 Kč
Cena s DPH: 79 461,00 Kč |
To víš jsi v ČR tady jsou ty daně jinde než v okolních státech  _________________ R19 PH1 Chamade 1.8 16V OMEX 600 + RENC/280/440H PH4 + 440ccm + FP 3.8bar 185RWHP
Takové htp od Renaultu 🚓 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Tommass Morra
Založen: 29.3.2012 Příspěvky: 6 Bydliště - POVINNÉ *: Lipník nad Bečvou
|
Zaslal: 31.03.12 17:58 Předmět: |
|
|
tak to by se pořešilo ten průměr ;) šak se ještě uvidí  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Stepino
Založen: 25.4.2010 Příspěvky: 171 Bydliště - POVINNÉ *: Praha 4
|
Zaslal: 10.04.12 15:39 Předmět: |
|
|
i to je 16V - jen jiny oddil :-D
( M1TV - mimochodem takovou barvu jsem chtel na ty speedline, myslim ze ta tmavsi ale neni na skodu a ua se tesim az vyjedu) _________________ R5 GTE 16V F7P |
|
Návrat nahoru |
|
 |
hynek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10937 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 11.04.12 05:32 Předmět: |
|
|
mě ten odkaz nejede  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Stepino
Založen: 25.4.2010 Příspěvky: 171 Bydliště - POVINNÉ *: Praha 4
|
Zaslal: 11.04.12 08:21 Předmět: |
|
|
komu nejede odkaz, tady je ochutnavka
 _________________ R5 GTE 16V F7P |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 30.05.12 20:01 Předmět: |
|
|
Původně 8V 66kW, kde se hrabe nějaký 16V...
A pak že to nejde
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mirek

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 16116 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
Zaslal: 30.05.12 20:48 Předmět: |
|
|
Jestli se tohle někdy povede tobě (ono po 6 letech bádání už se tomu moc věřit nechce ) tak sním svůj klobouk. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 30.05.12 20:49 Předmět: |
|
|
naky podrobnosti ? _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 30.05.12 21:43 Předmět: |
|
|
klasický 66kW blok i hlava, ojnice písty B18FT, vstřiky 340cc, ostřik IC, Greddy boost controler, Greddy bow, walbro pumpa, ostrá vačka, reg. tlaku paliva, chladič oleje, hybridni turbo a upravená elektrika..
ale je to celkem na hranici životnosti motoru ten je dimenzovaný někde na 180hp a pak se kroutí ojnice
míro: i sláměný?  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mirek

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 16116 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
|