Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Lord Bazzi
Založen: 11.10.2007 Příspěvky: 2680 Bydliště - POVINNÉ *: Uhřice okr. Vyškov
|
Zaslal: 23.02.12 19:02 Předmět: |
|
|
Ano hlava je stejná a je jinej jen ten dekl s držákem,tvrdil mi to borec co ode mě bral ten motor z 19ky,s tím že ho bude dávat do clia... _________________ VW Prassat Variant B4 TDI-pracant
Renaulty mám už jen pro zábavu:
16V ph2,3dv Mazlík
Nafoukané Kabrio kabrioletovič ph2kovič 8V ??kW
3x 16V na ND |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 03.03.12 11:02 Předmět: |
|
|
tady zajimava věc origo Oil catch tank
další varianta
 _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 03.03.12 15:40 Předmět: |
|
|
furt musí provovokovat eště že už se v renautlu neda nic objednat jinak bych byl nasranej  _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Boris Organizátor Drhlen

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 10287 Bydliště - POVINNÉ *: Semily
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Luda-16V

Založen: 12.2.2012 Příspěvky: 452 Bydliště - POVINNÉ *: Děčín32
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 27.03.12 07:36 Předmět: |
|
|
to clio tady už jednou proběhlo, parádička  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Tommass Morra
Založen: 29.3.2012 Příspěvky: 6 Bydliště - POVINNÉ *: Lipník nad Bečvou
|
Zaslal: 29.03.12 12:02 Předmět: Sání blízko u motoru |
|
|
Asi staré forum ale řešilo se tu že když dám sání blízko k motoru že mi to zvýší trošku výkon a zlepší chod ale problém je že tam de teplý vzduch od motoru.. nebylo by řešení to omotat termo páskou? trubi sání.. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
PETIN

Založen: 17.9.2010 Příspěvky: 7471 Bydliště - POVINNÉ *: Chotěboř
|
Zaslal: 29.03.12 12:09 Předmět: Re: Sání blízko u motoru |
|
|
Tommass Morra napsal: | Asi staré forum ale řešilo se tu že když dám sání blízko k motoru že mi to zvýší trošku výkon a zlepší chod ale problém je že tam de teplý vzduch od motoru.. nebylo by řešení to omotat termo páskou? trubi sání.. | To si nemyslim,naopak.Já mám 8v 65kw,vyhodil jsem airbox a dal tam dlouhou nerezovou trubku která končí až za mlhovkou.Samo že na konci je filtr Motor nasaje vzduch,ten se v trubce ochladí a až pak jde do sání...Okopíroval jsem C.A.I. na nějaký Hondě A funguje to parádně  _________________ EX Chamade PH2 16v-92
+Chrysler Town and Country 3,8V6 4x4-97
+Jaguar Daimler Six-91
+Jaguar XJR6(x300)-95
+Peugeot 307 3D HDI-04
PETIN 721 686 734 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 29.03.12 13:21 Předmět: |
|
|
blbost, čím chladnější vzduch, tím vice se ho do válců vleze a tím je lepší zápal a zbytek si snad už odvodíš ne? a délka za škrtící klapou s tím nemá nic společného, max se zmení trochu zvuk.. ale když se prodlouží mezi klapou a motorem, tak jo.. jenže tomu bych nějak nevěřil  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
hynek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10937 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 29.03.12 14:13 Předmět: |
|
|
LANiN napsal: | blbost, čím chladnější vzduch, tím vice se ho do válců vleze a tím je lepší zápal a zbytek si snad už odvodíš ne? a délka za škrtící klapou s tím nemá nic společného, max se zmení trochu zvuk.. ale když se prodlouží mezi klapou a motorem, tak jo.. jenže tomu bych nějak nevěřil  |
Co vím já, tak jsem někde četl, že délka sání ovlivňuje kroutící moment (čím delší, tím lepší krouťák), na druhou stranu, je logické, že čím delší vedení, tak jsou ztráty v proudění (tření při laminárním proudění), otázka, jak se to projeví, ale stoprocentně to na autě nepoznáš  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 29.03.12 14:19 Předmět: |
|
|
hynek napsal: | Co vím já, tak jsem někde četl, že délka sání ovlivňuje kroutící moment (čím delší, tím lepší krouťák) |
ano ano ale jedině že prodloužíš sání mezi motorem a klapou, né mezi klapou a vzduchovým filtrem.. už to tady myslím několikrát psal i m1tv  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 29.03.12 14:38 Předmět: |
|
|
jo jo je to jak píše lanin rozhodně sát studený vzduch a délka sání je rozhodující mezi klapkou a motorem, proto se taky dělají motory které mají proměnlivou délku sacího potrubí,v potrubí jsou klapky a ty otevírají a zavírají delší a kratší potrubí _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|