Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Aliasek18
Založen: 28.3.2012 Příspěvky: 4 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
Zaslal: 28.03.12 22:15 Předmět: Přehřívání motoru + teploměr. |
|
|
Zdravím všechny příznivce R19tek.
Jsem majitelem Renaultu 19 z roku 1989 a motoru 1721ccm o výkonu 54kW.
Mám ale pár problémů.
Koupil jsem nedávno automobil s tím, že teče voda přes těsnění do motoru.
Vyměnilo se těsnění pod hlavou, sáním a výfukem, víkem ventilů a vanou.
Kompletně se vylila a nalila voda. Jel jsem automobil projet, ale mám dva problémy.
1) Neukazuje mi ručička teplotu vody, tak bych se chtěl zeptat, po čem jít.
2) Po ujetí cca 7km jsem zastavil a voda je úplně vařící jak v hadicích, expanzce a také v chladiči (ventilátor nesepnul, protože nevím jaká tam je teplota, ale začínala už syčet v expanzce tak bych tipnul, že tam přes 90 stupňů bylo. Topení v autě funguje a fouká hodně teplý vzduch.
Potřeboval bych první poradit, kde je čidlo teploty vody popřípadě kde může být závada, abych opravil první teploměr a poté se mohl zabývat teplotou vody.
Ptám se ale raději na obě věci najednou, ať se můžu na vše dívat.
Děkuji. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mato39

Založen: 7.10.2008 Příspěvky: 268 Bydliště - POVINNÉ *: Smolník,SR
|
Zaslal: 28.03.12 23:35 Předmět: |
|
|
ahoj... tak cidlo pre budik je na hlave zo zadu na vodicovej strane (taky velky konektor a je obaleny zvycajne takou hlinikovou foliou)
a tu teplotu ja neviem skus pozriet ci nahodou nieje naopak termostat  _________________ Renault 19 Chamade ph2,sialenych 54kw  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Martin Pergl

Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 1894 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 29.03.12 03:27 Předmět: |
|
|
jojo čidlo pro budík je na hlavě jakoby za rozdělovačem,hnědý konektor. jinak že ti to vaří může způsobovat termostat nebo zavzdušněný okruh. _________________ Renault 19 PH2 54kw
Hankook Optimo K 406 - 185/65 R14-už jsou zase koupené nové
http://martinrenda.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Aliasek18
Založen: 28.3.2012 Příspěvky: 4 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
Zaslal: 29.03.12 07:33 Předmět: |
|
|
Zavzdušněný okruh nejspíše ne... Za studena i za tepla jsem měl oddělaný odvzdušňovací šroub a valila z toho voda proudem, žádné bublinky.
Zkusím se první mrknout na to čidlo za tím rozdělovačem a pak se uvidí co dále  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 29.03.12 09:21 Předmět: |
|
|
a hlavu jste dali srovnat když se měnilo těsnění  _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Aliasek18
Založen: 28.3.2012 Příspěvky: 4 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
Zaslal: 29.03.12 10:32 Předmět: |
|
|
Tak jsem jen prohodil dráty a vše je O.K, i teplota je stabilní a termostat také otvírá, takže planý poplach.
Hlavu nebylo potřeba rovnat, protože hlava vypadá, že byla nedávno dělaná a automobil nebyl uvařený, jen byl totálně profouklý první válec... Tekla voda do oleje. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Martin Pergl

Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 1894 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 30.03.12 22:46 Předmět: |
|
|
No...každopádně při každém sundání hlavy je doporučeno nechat líznout hlavu....aby se problém neopakoval když byl fouklej na prvním válci....co ty víš jestli minulý majitel rovnal tu hlavu....jestli ne pak je možný že díky tomu to fouklo.. _________________ Renault 19 PH2 54kw
Hankook Optimo K 406 - 185/65 R14-už jsou zase koupené nové
http://martinrenda.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Aliasek18
Založen: 28.3.2012 Příspěvky: 4 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
Zaslal: 05.04.12 08:05 Předmět: |
|
|
To těsnění bylo hlavně rozežrané, protože tam plavaly kousky "rzi" s červeným fridexem. Kroužky na těsnění jsem normálně chytl a odlepil...
Kdyby to náhodou fouklo znovu, tak se to dá srovnat. Co se bude dát dělat. Praxe už v tom snad je  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|