Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Rencek
Založen: 10.2.2012 Příspěvky: 6 Bydliště - POVINNÉ *: Praha 4
|
Zaslal: 10.02.12 12:33 Předmět: Renault 19 1.8i 1990 |
|
|
Dobrý den,chci se zeptat jestli tyto motory vydrží hodně a nebo jak často a co většinou se na tom podělá,prostě stiné stránky. Děkuji :-) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Boris Organizátor Drhlen

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 10287 Bydliště - POVINNÉ *: Semily
|
Zaslal: 10.02.12 12:36 Předmět: Re: Renault 19 1.8i 1990 |
|
|
Rencek napsal: | Dobrý den,chci se zeptat jestli tyto motory vydrží hodně a nebo jak často a co většinou se na tom podělá,prostě stiné stránky. Děkuji :-) |
Je potřeba upřesnit typ motoru nebo výkon páč "1.8" je široký pojem a v podstatě to znamená 5 motorů s výkonem od 54 do 99kW  _________________ Renault 19 16V 99kWoltu
www.djmartinbores.cz I www.danceparty.unas.cz I www.indoorpaintball.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
CHAMELEON

Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
Zaslal: 10.02.12 12:37 Předmět: |
|
|
V 90 roce se motor 1,8 ještě do R19 nedával, pouze 1,7 ..... a bylo povíce typů. V tom roce možná dokonce ještě i karburátory.
Á pardón opomenul jsem 16V ten byl 1,8.  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rencek
Založen: 10.2.2012 Příspěvky: 6 Bydliště - POVINNÉ *: Praha 4
|
Zaslal: 10.02.12 12:39 Předmět: Renault 19 1.8i 1990 |
|
|
No je to 1,8 8v a je to 59 kw |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Boris Organizátor Drhlen

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 10287 Bydliště - POVINNÉ *: Semily
|
Zaslal: 10.02.12 12:44 Předmět: |
|
|
CHAMELEON napsal: | V 90 roce se motor 1,8 ještě do R19 nedával, pouze 1,7 ..... a bylo povíce typů. V tom roce možná dokonce ještě i karburátory.
Á pardón opomenul jsem 16V ten byl 1,8.  |
Problém je v tom, že ačkoli to jsou 1.7 říká se jim 1.8
Ale z tohodle roku vlastně jen tři 54kW 66kW a 99kW  _________________ Renault 19 16V 99kWoltu
www.djmartinbores.cz I www.danceparty.unas.cz I www.indoorpaintball.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Boris Organizátor Drhlen

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 10287 Bydliště - POVINNÉ *: Semily
|
Zaslal: 10.02.12 12:45 Předmět: Re: Renault 19 1.8i 1990 |
|
|
Rencek napsal: | No je to 1,8 8v a je to 59 kw |
Spíše 54kW...
Jestli je to on je to co se týče výdrže a spolehlivosti asi nejlepší motor...
Jen to nesmrtelný nezmar  _________________ Renault 19 16V 99kWoltu
www.djmartinbores.cz I www.danceparty.unas.cz I www.indoorpaintball.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Boris Organizátor Drhlen

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 10287 Bydliště - POVINNÉ *: Semily
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rencek
Založen: 10.2.2012 Příspěvky: 6 Bydliště - POVINNÉ *: Praha 4
|
Zaslal: 10.02.12 12:49 Předmět: Renault 19 1.8i 1990 |
|
|
Ok dík moc za rady protože mám možnost ho koupit za dobrý prachy a chci do něj ještě nějaký prachy narvat prostě lehčí tning no... tak abych si pak nedrbal hlavu co tomu furt je dík  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
CHAMELEON

Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
Zaslal: 10.02.12 12:49 Předmět: |
|
|
Dělal se motor:
OBSAH 1,7
-F2N obsah 1721 karburátor 55kW/5000 1/min (8V)
-F2N či F3N 1721 SPI 54kW/5000 1/min (8V)
-F3N 1721 MPI 66kW/5250 1/min (8V)
OBSAH 1,8
-F7P 1764 MPI 99kW/6500 1/min (16V)
OBSAH 1,8 kterej se dělal od 2/92
-F3P 1794 SPI 65kW/5750 1/min (8V)
-F3P 1794 MPI 81kW/5500 1/min (8V) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
CHAMELEON

Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
Zaslal: 10.02.12 12:51 Předmět: |
|
|
Pokud je to 54kW tak sice dovede natočit hódně moc km, ale motor nějak neoslní, je moc slabej na tak těžký auto...... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rencek
Založen: 10.2.2012 Příspěvky: 6 Bydliště - POVINNÉ *: Praha 4
|
Zaslal: 10.02.12 12:55 Předmět: Renault 19 1.8i 1990 |
|
|
a nějaký tuning motoru při kterym bych zvedl výkon nemáte zkušenost ?  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
CHAMELEON

Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
Zaslal: 10.02.12 13:10 Předmět: |
|
|
Pořiď si 66kW nebo pak 81kW, nebo rovnou 16V a nepřemejšlej o blbostech které Tě vyjdou na víc než je cena toho co chceš koupit
54kW je na běžné ježdění z bodu A do bodu B a né na tunění....
Toto nepoberu... Koupit si draboše a chtít z něj dostat výkon mercedesu ..... Asi je to mládím ..... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rencek
Založen: 10.2.2012 Příspěvky: 6 Bydliště - POVINNÉ *: Praha 4
|
Zaslal: 10.02.12 13:13 Předmět: |
|
|
OK a nebo sem přemýšlel o opel Kadett 1.8 gsi ... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
CHAMELEON

Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
Zaslal: 10.02.12 13:22 Předmět: |
|
|
Kadet malinko více hnije a je to jako s 16V, dost motorů je dávno KO, málokdo se s tím asi mazlí.... to už mi přijde lepší volba R1916V, ale zase kadet má levnější díly.... U takto starého auta investovat do poruch budeš muset tak jako tak je tomu víc jak dvacet let...... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rencek
Založen: 10.2.2012 Příspěvky: 6 Bydliště - POVINNÉ *: Praha 4
|
Zaslal: 10.02.12 13:32 Předmět: |
|
|
No právě to si asi nevyberu ale asi pudu do tý 1.8 16V to sou vcelku děla ...  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|