Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Herodes 67

Založen: 25.10.2010 Příspěvky: 1863 Bydliště - POVINNÉ *: Opava-City
|
Zaslal: 14.09.11 00:00 Předmět: |
|
|
GT napsal: | Ajajajaj ..
Basy se nešíří směrově tudíž ganz egal odkud jdou.
Středy a výšky naopak směrový jsou a proto je důležité je mít pokud možno nasměrovány směrem k dělící rovině auta ..
Středobasy do dveří, vejškáče na přístrojovku a woofer do kufru .. osvědčená a fungující koncepce.
Raději jeden pár kvalitních nakrmených repráků než dva páry něčeho chrchlajícího. |
souhlas .... Středobasy do dveří, vejškáče na přístrojovku a woofer do kufru .. osvědčená a fungující koncepce. přesně tak to mám... + ještě v plátě mám 4 pásové repra... ještě je napojit přes zesilovač a není co řešit  _________________ Espace III 2.0 8V LPG
16V Chamade - aktual
16V - prodáno
16V - Blue pussy off
16V CABRIO - výměna za EIII
Cabrio - výměna za 16V for kubles
2x 16V - K.O.
http://sixty-seven.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
DuCk

Založen: 29.8.2011 Příspěvky: 121 Bydliště - POVINNÉ *: Žďár nad Sázavou
|
Zaslal: 22.09.11 20:02 Předmět: |
|
|
Super, díky za příspěvky.
Mám tu teď na chvíli starší Sony rádio. Má to 4x 50W a hraje docela slušně.
Vytáhl jsem to z Audi 80. Jen problém s kabeláží. Viz fotky.
Mám hodně kabelů z původního rádia rencka i audi, ale moc si nějaké redukce představit neumím).
Mrknite. http://imageshack.us/g/198/22092011826.jpg/ _________________ Audi 80 2.0E B4, 85 kW
Ex: R19 1.7 Ph2, 54 kW
Zbavuji se zbytku ND z PH2!
WEB, GRAFIKA, REKLAMA, Komplexní služby - www.studioart.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Lord Bazzi
Založen: 11.10.2007 Příspěvky: 2680 Bydliště - POVINNÉ *: Uhřice okr. Vyškov
|
Zaslal: 22.09.11 22:18 Předmět: |
|
|
To na té druhé fotce nejsou konektory k rádiu... Originálně je to v renaultu následovně.Když koukneš dírou po rádiu tak vzadu napravo máš buď a)nezapojenej oranžovej konektor b)nebo ti zněho vede svazek co má na konci 2 ISO konektory tak to má správně být nebo za c)svazek tam je ale je nějakej doprasenej.Ideální by bylo kdybys měl možnost b toby ti stačilo jen v nějkým obchodě s autohifi nebo podobným koupit redukci SONY-ISO _________________ VW Prassat Variant B4 TDI-pracant
Renaulty mám už jen pro zábavu:
16V ph2,3dv Mazlík
Nafoukané Kabrio kabrioletovič ph2kovič 8V ??kW
3x 16V na ND |
|
Návrat nahoru |
|
 |
DuCk

Založen: 29.8.2011 Příspěvky: 121 Bydliště - POVINNÉ *: Žďár nad Sázavou
|
Zaslal: 22.09.11 22:20 Předmět: |
|
|
Ježda aha, já tam nic jiného neviděl. Asi to bude odpojené dál. Mrknu na to ráno. Díky za nakopnutí!
EDIT:
Tak jsem to prohlídnul a našel jsem tam červený konektor, pravděpodobně na tu kabeláž. Taky jsem našel kabely od starého rádia. Zkusím to přepájet
EDIT:
Pájení netřeba, přeházím jen kabely. Jen dumám, nad popisky:
levý přední
levý zadní
pravý zadní
pravý přední
anténa
B+ ??? Trvalý ?
Gnd ??? kostra ?
ACC ??? napájení radia ? _________________ Audi 80 2.0E B4, 85 kW
Ex: R19 1.7 Ph2, 54 kW
Zbavuji se zbytku ND z PH2!
WEB, GRAFIKA, REKLAMA, Komplexní služby - www.studioart.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
GT KoTaSs

Založen: 2.7.2008 Příspěvky: 1815 Bydliště - POVINNÉ *: Vyškov na Moravě
|
Zaslal: 23.09.11 17:21 Předmět: |
|
|
DuCk napsal: |
Pájení netřeba, přeházím jen kabely. Jen dumám, nad popisky:
levý přední
levý zadní
pravý zadní
pravý přední
anténa
B+ ??? Trvalý ?
Gnd ??? kostra ?
ACC ??? napájení radia ? |
Tak tak .. B+ je Battery + a Acc je spínačka, která zapne rádio automaticky po nastartování (když to tak chceš mít nastavený).
Doporučuju pro sichr proměřit, měl jsem to obráceně a vytřískalo mi to vždycky baterku. Pokud je to tam origo z výroby tak by problém být neměl, pokud to někdo bastlil tak nějaká pravděpodobnost je. _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
DuCk

Založen: 29.8.2011 Příspěvky: 121 Bydliště - POVINNÉ *: Žďár nad Sázavou
|
Zaslal: 23.09.11 18:18 Předmět: |
|
|
Díky. Vybaven sadou pojistek jsem na to vlítnul a už to hraje Na chvíli to bude myslím dobrý. _________________ Audi 80 2.0E B4, 85 kW
Ex: R19 1.7 Ph2, 54 kW
Zbavuji se zbytku ND z PH2!
WEB, GRAFIKA, REKLAMA, Komplexní služby - www.studioart.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
cz3ko
Založen: 23.9.2011 Příspěvky: 3 Bydliště - POVINNÉ *: Žatec
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Lord Bazzi
Založen: 11.10.2007 Příspěvky: 2680 Bydliště - POVINNÉ *: Uhřice okr. Vyškov
|
Zaslal: 23.09.11 22:04 Předmět: |
|
|
Žádnou nepotřebuješ.Ty 2 konce nacvakneš vedle sebe... _________________ VW Prassat Variant B4 TDI-pracant
Renaulty mám už jen pro zábavu:
16V ph2,3dv Mazlík
Nafoukané Kabrio kabrioletovič ph2kovič 8V ??kW
3x 16V na ND |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Martin Pergl

Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 1894 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 23.09.11 22:53 Předmět: |
|
|
Duck : jestli je to takovej červenej celkem velkej konektor tak na to se napojují ty ISO takže si raději kup novej celej ten kus...dá se normálně koupit  _________________ Renault 19 PH2 54kw
Hankook Optimo K 406 - 185/65 R14-už jsou zase koupené nové
http://martinrenda.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
DuCk

Založen: 29.8.2011 Příspěvky: 121 Bydliště - POVINNÉ *: Žďár nad Sázavou
|
Zaslal: 25.09.11 18:27 Předmět: |
|
|
Vyřešil jsem to takto:
Od kabelů ze starého rádia vedl kabel do přístrojovky (oranžová koncovka klasika), na druhé straně byl však nějaký starý kenwood konektor. Jednoduše jsem z něj vytrhal dráty a našoupal do koncovky pro Sony. Funguje to dobře a náklady 0.
Ještě jsem přišel na to, že tam nemám asi dráty na repro dozadu, takže budu rozvádět, to bude horší. _________________ Audi 80 2.0E B4, 85 kW
Ex: R19 1.7 Ph2, 54 kW
Zbavuji se zbytku ND z PH2!
WEB, GRAFIKA, REKLAMA, Komplexní služby - www.studioart.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Martin Pergl

Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 1894 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 03.10.11 23:16 Předmět: |
|
|
tak i já mám menší problém :/ od doby co jsem si koupil Alpine CDE 111RM tak se mi vybíjí baterka...když nejedu 4dny auto už nenatočím...zkoušel jsem měřit odběr a v klidu mi to ukázalo 0,13mA což nevím jestli je OK. když jsem radio odpojil tak to klesne na 0,01mA což má být....Napadlo mne jestli by to nešlo zapojit tak že by rádio hrálo až po zapnutí klíčku na první polohu,ale zároveň si pamatovalo stanice když vyndám klíč ? a nebo zkusi přehodit pin Acc za pin Battery ? díky všem  _________________ Renault 19 PH2 54kw
Hankook Optimo K 406 - 185/65 R14-už jsou zase koupené nové
http://martinrenda.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
bucho
.gif)
Založen: 16.6.2009 Příspěvky: 431 Bydliště - POVINNÉ *: Ziar nad Hronom
|
Zaslal: 03.10.11 23:29 Předmět: |
|
|
skus len odpojit panel...malo by to klesnut...prip zapojit na prvu polohu a pamat napojit na nieco co je permanentne pod napatim...napr vystrazne abo hodiny... ;) _________________ mam rad <> a 19tky obzvlast.. ;)
http://bucho01.rajce.idnes.cz/dT_2014/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Martin Pergl

Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 1894 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 03.10.11 23:33 Předmět: |
|
|
když vyndám panel neklesne :/ co myslíš tím zapojit na první polohu ?  _________________ Renault 19 PH2 54kw
Hankook Optimo K 406 - 185/65 R14-už jsou zase koupené nové
http://martinrenda.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
bucho
.gif)
Založen: 16.6.2009 Příspěvky: 431 Bydliště - POVINNÉ *: Ziar nad Hronom
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Martin Pergl

Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 1894 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 04.10.11 00:21 Předmět: |
|
|
aha tak zkusím to tak napoit no vezmu to podle obrázku co je víš  _________________ Renault 19 PH2 54kw
Hankook Optimo K 406 - 185/65 R14-už jsou zase koupené nové
http://martinrenda.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|