Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
milalof
Založen: 2.7.2011 Příspěvky: 34 Bydliště - POVINNÉ *: Praha 6
|
Zaslal: 16.08.11 10:41 Předmět: Přehřívání ( motor vaří ) a chladič je studený |
|
|
Ahoj, jdu sem opět pro radu.
Auto mi vaří 5min po nastartování.
Už před tím byla teplota vysoká ale ne tak. ( Byla nad polovinou )
Při kontrole jsem přišel na to, že horní hadice do chladiče je horká, spodní studená.
Na chladiči bylo cosi co vystupovalo a šel do toho konektor.
Vývody tohoto konektoru jsem propojil drátkem a běžel mi větrák.
Nicméně to stejně v chlazení nepomáhá.
To (na chladiči) do čeho šel původně ten konektor je asi čidlo teploty??
Chtěl bych se zeptat jak postupovat při diagnoze problému?
A kde a jak vymontuji termostat, abych jej mohl vyzkoušet/vyměnit/jet bez něj. ( Vycházím ze studeného chladiče a myslím, že bez termostatu bych mohl použít velký chladící okruh ) ???
Předem díky pomoc. _________________ Ranault 19 1.4e E7J P7 57Kw phase II r.v.1996 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Geltny
Založen: 12.11.2009 Příspěvky: 623 Bydliště - POVINNÉ *: Karviná
|
Zaslal: 16.08.11 10:54 Předmět: |
|
|
bud to muze byt vodní pumpa nebo termostat ale spiš termostat jak ho vytáhneš tak se nedočkáš toho aby jsi to auto zahřál  _________________ R19 PH1 1991 1.7i 8v F3N 54kw zhnilej dědek
R19 PH2 1993 1.7i 8v F3N 54kw ex
R19 PH2 1995 1,8i 8v F3P 81kW (životní láska) aktual |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 16.08.11 11:01 Předmět: |
|
|
a nebo zavzdušněný okruh _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
cube

Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 947 Bydliště - POVINNÉ *: Jížní morava
|
Zaslal: 16.08.11 13:53 Předmět: |
|
|
Termostat to nebude. Nejspíš to bude někde ucpané. Na cliu mě to dělalo to same do 5min mě to vařilo. Tak sem to proplach všechny hadice včetně chladiče a topení. Ted to mam jen na první čárce před tím to bylo většinu na 3 čárce. Takže bych to doporučil první propláchnůt a odvzdušnit. _________________ Ph2,16v chamade-Project RED ENGINE-dead
weight: cca 890kg
http://cube1.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
milalof
Založen: 2.7.2011 Příspěvky: 34 Bydliště - POVINNÉ *: Praha 6
|
Zaslal: 16.08.11 20:40 Předmět: |
|
|
Tak bych měl prve zkusit vyndat termostat a zkusit, je-li problém vyřešen?
Kde je termostat na R19? Je někde podrobný návod, jak jej vyměnit? _________________ Ranault 19 1.4e E7J P7 57Kw phase II r.v.1996 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Víťa

Založen: 11.7.2009 Příspěvky: 3105 Bydliště - POVINNÉ *: Krnov, Bola, Opa, Ova a tak...
|
Zaslal: 16.08.11 21:19 Předmět: |
|
|
zkus to prvne proplachnout a pak odvzdusnit jak pise kostka a tady si pocti, neco tam urcite najdes: http://www.renault19.cz/forum/viewtopic.php?t=3737&postdays=0&postorder=asc&start=0
jinak u 1.7 54 kW je termostat dole pod rozdelovacem v tom kolenu schovany, ale nevim jak u 1.4, ale podle me bude urcite nekde na boku, mozna jak u 1.7  _________________ No mainstream, just French... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
milalof
Založen: 2.7.2011 Příspěvky: 34 Bydliště - POVINNÉ *: Praha 6
|
Zaslal: 16.08.11 21:39 Předmět: |
|
|
Často se píše něco o přicpaném topení.
1)Mě topení jde lépe, než v sauně. (znamená to že funguje dobře?)
2)Horní hadice do chladiče hodně horká.
3)Chladič je úplně studený.
4)Spodní hadice je studená.
=>
Otevřený termostat pouští teplou chladící kapalinu do horní hadice?
Zavřený termostat nepouští vůbec chladící kapalinu do horní hadice??
(tak by měla být i horní hadice studená a motor vařit??)
Jak to propláchnu? _________________ Ranault 19 1.4e E7J P7 57Kw phase II r.v.1996 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Lord Bazzi
Založen: 11.10.2007 Příspěvky: 2680 Bydliště - POVINNÉ *: Uhřice okr. Vyškov
|
Zaslal: 16.08.11 21:52 Předmět: |
|
|
Ano pokud je termostat otevřený pouští horkou vodu horní hadicí do chladiče.Pokud je zavřený je horní hadice studenácož mě vede k závěru že termostatem to asi nebude,takže je docela možný že máš nějakej úplně ucpanej chladič něco s vodní pumpou-upadlá vrtulka nebo tak něco... _________________ VW Prassat Variant B4 TDI-pracant
Renaulty mám už jen pro zábavu:
16V ph2,3dv Mazlík
Nafoukané Kabrio kabrioletovič ph2kovič 8V ??kW
3x 16V na ND |
|
Návrat nahoru |
|
 |
milalof
Založen: 2.7.2011 Příspěvky: 34 Bydliště - POVINNÉ *: Praha 6
|
Zaslal: 17.08.11 20:59 Předmět: |
|
|
Jak vyzkouším tu vodní pumpu? _________________ Ranault 19 1.4e E7J P7 57Kw phase II r.v.1996 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jarda

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 17.08.11 21:26 Předmět: |
|
|
Máš normálně plný chladič vzduchu. Pokud nemáš odvzdušňovací šroub nahoře na chladiči tak povol sponku na horní hadici. Jinak tá horní hadice je horká až u chladiče??? Protože jestli není tak máš v háji termostat....neotvírá. _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
milalof
Založen: 2.7.2011 Příspěvky: 34 Bydliště - POVINNÉ *: Praha 6
|
Zaslal: 18.08.11 15:05 Předmět: |
|
|
Vodu v chladiči jsem odvzdušnil povolením velkého šroubu na chladiči.
mačkal jsem na spodní i horní hadici a z expanzní nádobky šly bubliny. Dolil jsem vodu na max.
Po startu motoru vody ubylo, ale hned jsem dolil.
Auto opět vařilo,tak jsem vypnul motor.
Chladič byl studený,spodní hadice studená, horní teplá,
ALE při povolení odvzdušňovacího šroubu a mačkání horní teplé hadice, šel místo vody vzduch.
Až to vychladne vyndavám na test termostat
(a v expanzní nádobce jsem na otvoru uzávěru setřel takové orandžové bahno) _________________ Ranault 19 1.4e E7J P7 57Kw phase II r.v.1996 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 18.08.11 18:47 Předmět: |
|
|
musí ti jít voda ,pokud jde vzduch tak je to špatně a musiš to pořádně odvzdušnit, nic nemačkej při zahřátém a nastartovaném motoru povol odvzdušňovák a čekej dokud nepujde čistá voda bez bublin _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
milalof
Založen: 2.7.2011 Příspěvky: 34 Bydliště - POVINNÉ *: Praha 6
|
Zaslal: 19.08.11 02:54 Předmět: |
|
|
OK. Raději to ještě odvzdušním.
Od doby co jsem vyndal termostat, se teplota drží a auto už nevaří.
Nicméně i tak mam teplotu mezi 3-4stupněm (vysokou)
---
Sice to s tím nesouvisí,ale mám ještě podezření na spálenou cívku Landi Renzo 18W 12V, která pohybovala s něčím v sání. Kouřilo se z ní a byla horká ( Nyní odpojena a žádné dramatické změny zatím nezaznamenány ) _________________ Ranault 19 1.4e E7J P7 57Kw phase II r.v.1996 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
milalof
Založen: 2.7.2011 Příspěvky: 34 Bydliště - POVINNÉ *: Praha 6
|
Zaslal: 14.11.11 01:44 Předmět: Jakou stranou se instaluje termostat??? |
|
|
Jakou stranou se instaluje termostat??? _________________ Ranault 19 1.4e E7J P7 57Kw phase II r.v.1996 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mirek

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 16116 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
|