Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

help motor k.o.
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Mercury



Založen: 20.1.2008
Příspěvky: 1924
Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice

PříspěvekZaslal: 30.07.11 19:10    Předmět: Citovat

taky mi jednou spadla podlozka, ale ta medena, co je pod vstrikovacem. Motor si jen schrupnul, ale jede stejne a obeslo se to bez nasledku
_________________
R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
aladar



Založen: 1.7.2010
Příspěvky: 35
Bydliště - POVINNÉ *: Desná

PříspěvekZaslal: 30.07.11 19:40    Předmět: Citovat

J mel sem je venku šli v pohodě ve vodítku a nebylo videt ohnuti a složené těsnily.
Ještě sem koukal na svíčky a asi tím to kašle.

V týdnu koupím novy a uvidim.
_________________
Renault 19 1.4 GTR
http://aladar88.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Alios



Založen: 29.3.2011
Příspěvky: 1711
Bydliště - POVINNÉ *: Blansko

PříspěvekZaslal: 12.08.11 16:26    Předmět: Citovat

Zdar, tak dneska mě něco napadlo. Vzhledem k tomu, že mám auto momentálně stále nepojízdné a oprava nevím kdy bude, může to trvat i měsíc, tak mně napadlo, zda motor nezakonzervovat. Myslm tím dát do každého válce trochu oleje, aby nezaoxidoval a nezatuhl. Chtěl bych použít 2T olej to křovinořezu Husquarna, kterým jsem kámošovi zakonzervoval motor na mašině. Myslíte, že je to dobrý nápad? Do každého válce bych dal max 5 ml oleje. Wink
_________________
R19 Ph2 1.7 54Kw 1993
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Slavo



Založen: 3.4.2008
Příspěvky: 2483
Bydliště - POVINNÉ *: Revúca SR, Karviná ČR

PříspěvekZaslal: 12.08.11 16:40    Předmět: Citovat

Alios napsal:
Zdar, tak dneska mě něco napadlo. Vzhledem k tomu, že mám auto momentálně stále nepojízdné a oprava nevím kdy bude, může to trvat i měsíc, tak mně napadlo, zda motor nezakonzervovat. Myslm tím dát do každého válce trochu oleje, aby nezaoxidoval a nezatuhl. Chtěl bych použít 2T olej to křovinořezu Husquarna, kterým jsem kámošovi zakonzervoval motor na mašině. Myslíte, že je to dobrý nápad? Do každého válce bych dal max 5 ml oleje. Wink
na tak kratku dobu je to zbytočné konzervovať
_________________
R19 Chamade, phII, L53Y, F7P D704-99kW po kompletnej GO
http://maximaco.rajce.net/
1. miesto Čumjízda Hlučín 2010
2. miesto Čumjízda MORÁVIA 2011 Plumlov
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Skype Name
Alios



Založen: 29.3.2011
Příspěvky: 1711
Bydliště - POVINNÉ *: Blansko

PříspěvekZaslal: 12.08.11 19:01    Předmět: Citovat

Jo? Je sice pravda, že u kamaráda jejich auto jednou stálo cca 1 rok a bez konzervace, ale mělo problém s prvním startem, ale jak říkám byl to 1 rok.
Tak to tedy nemám dělat?
_________________
R19 Ph2 1.7 54Kw 1993
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
m1tv
Moderátor


Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 17951
Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA

PříspěvekZaslal: 12.08.11 19:09    Předmět: Citovat

maximalně mazni steny valcu olejem pokud maš sundanou hlavu a byla tma voda ve valci jinak je to zbytečny
_________________
Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
goreff



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 10669
Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova

PříspěvekZaslal: 13.08.11 08:34    Předmět: Citovat

Laughing ...vloni jsem v práci montoval "novej" motor Liaz do monstra zvaného KNB pro vojáky. Motor byl po GO uloženej v NZ 8let a přesto až na malé problémy se vstřikovacím čerpadlem (bylo trochu zaschlé a musel se rozhýbat přesuvník) chytnul...na takovou krátkou dobu je nějaká konzervace naprosto zbytečná...snad jen v případě, jak píše m1tv
_________________
F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Alios



Založen: 29.3.2011
Příspěvky: 1711
Bydliště - POVINNÉ *: Blansko

PříspěvekZaslal: 15.08.11 15:45    Předmět: Citovat

No, nedalo mi to a šel jsem se kouknout alespoň otvory svíček, jak to vypadá ve válcích, jestli nejsou náhodou plné vody. Nebyly, ale přesto jsem tam při každé zpětné montáži dal cca 5 ml 2T oleje (pěkně rozprskl), namontoval svíčku a dotáhl cca o 15 stupňů.
_________________
R19 Ph2 1.7 54Kw 1993
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Alios



Založen: 29.3.2011
Příspěvky: 1711
Bydliště - POVINNÉ *: Blansko

PříspěvekZaslal: 17.08.11 20:08    Předmět: Citovat

Tak dneska jsem studoval něco o demontáži vačkového hřídele a jeho opětovnému nastavení.

A přišel jsem na to, že i kdyby mi to při srovnávání a kompletaci hlavy otočily(myslím potoočily vačkou jinak než byla v okamžiku sundání) nic by se nemělo stát, když motor budu stále na značkách.

Prostě když budu mít KH a VH na značce, sundám a pak nasadím, zkontroluji, aby vačky prvního válce byly obě nahoře a polohu vačkového kola k rysce, tak je to opět ok, ne?

Nemůže se tedy stát, že budu o zub vpřed či vzad? Poloha pera vačkového kola je jedna a vačky nahoře vzhledem k značce můžou být taky v jedné poloze. Confused

Je to správně? Pomozte, je to blbě napsaný já vím. Wink
_________________
R19 Ph2 1.7 54Kw 1993


Naposledy upravil Alios dne 17.08.11 20:11, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
goreff



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 10669
Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova

PříspěvekZaslal: 17.08.11 20:10    Předmět: Citovat

...no jasně
_________________
F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Alios



Založen: 29.3.2011
Příspěvky: 1711
Bydliště - POVINNÉ *: Blansko

PříspěvekZaslal: 17.08.11 20:13    Předmět: Citovat

Ok, tak nic těžkýho, jen posbírat peníze, nářadí a chuť a nic víc? Pokud je to všechno a žádný další úskalí není, tak to toho půjdu asi svépomocí. Pouze srovnání a kompletaci hlavy(těsnění vačky, ventilů) nechám odborníkům.
_________________
R19 Ph2 1.7 54Kw 1993
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
goreff



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 10669
Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova

PříspěvekZaslal: 17.08.11 20:23    Předmět: Citovat

naštěstí ty naše staré pekáče mají na vačce klínek, takže rozvodové-vačkové kolo nejde vůči vačce nijak přesadit..
_________________
F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Rosta



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7427
Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice

PříspěvekZaslal: 17.08.11 20:25    Předmět: Citovat

akorát si bude muset pohlídat 1. válec když na jedno otočení vačky je potřeba 2 otočky klikovky
_________________
R19 Ph2 1,4e - minulost
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Alios



Založen: 29.3.2011
Příspěvky: 1711
Bydliště - POVINNÉ *: Blansko

PříspěvekZaslal: 17.08.11 20:28    Předmět: Citovat

Však to se nerozhodí, klika bude aretována, a vačky nastavím na pozici horní úvratě(obě nahoru), nasadím kolo vačky a zkontroluju rysky. tak řemen, a pak zkusím zkušebně ručně potoočit několikrát motorem. Tak problém by neměl být ji myslím.
_________________
R19 Ph2 1.7 54Kw 1993
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rosta



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7427
Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice

PříspěvekZaslal: 17.08.11 20:29    Předmět: Citovat

pokud při sundávání zaaretuješ kliku tak je to v pohodě
_________________
R19 Ph2 1,4e - minulost
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Strana 2 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com