Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
sob007 LOPRAIS
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 5122 Bydliště - POVINNÉ *: Skalice [Zn]
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 06.03.08 18:57 Předmět: |
|
|
sob007 napsal: | Možná bych zkusil hodit ten sportovní kat bo co to je a pak už nic  |
pak už nic tím myslíš jen uplně trubku?? nejsem sebevrach a v 50 chci něco slyšet  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
Zaslal: 06.03.08 19:19 Předmět: |
|
|
jarda napsal: | Rázový tlumič. | ...zhášecí komora...ono je to asi jedno,dá se to nazvat i tak  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
sob007 LOPRAIS
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 5122 Bydliště - POVINNÉ *: Skalice [Zn]
|
Zaslal: 06.03.08 19:34 Předmět: |
|
|
LANiN napsal: | sob007 napsal: | Možná bych zkusil hodit ten sportovní kat bo co to je a pak už nic  |
pak už nic tím myslíš jen uplně trubku?? nejsem sebevrach a v 50 chci něco slyšet  |
No ja bych to zkusil a kdyby to řvalo moc jako že ai jo možná bych hodil eště na konec nějakej tlumič. A kdybych měl hodně peněz tak bych si asi nechal udělat koplet svody a celý výfukový potrubý vod nějaký specializovaný firmy co se tim živý ale to by bylo asi hodně masný  _________________ Renault 19 RT F3P 1794 65kW(SPI) 1993
Renault 19 16V cabrio ph1
http://sob007.rajce.idnes.cz/
Servisní manuály, Jak na to ......
http://www.edisk.cz/adresar/1de83325b3cdf4b28843e72ae17fa915 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 06.03.08 23:40 Předmět: |
|
|
trubka je nesmysl atmosfera potřebuje protitlak jinka nejde nebo nema kroutak ..dal bych max pruchozi vejfuk dozadu a vic nic jinka tomu ubereš výkon  _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 07.03.08 08:17 Předmět: |
|
|
m1tv napsal: | trubka je nesmysl atmosfera potřebuje protitlak jinka nejde nebo nema kroutak ..dal bych max pruchozi vejfuk dozadu a vic nic jinka tomu ubereš výkon  |
taakže předělat.. chjo.. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
sob007 LOPRAIS
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 5122 Bydliště - POVINNÉ *: Skalice [Zn]
|
Zaslal: 07.03.08 15:15 Předmět: |
|
|
m1tv napsal: | trubka je nesmysl atmosfera potřebuje protitlak jinka nejde nebo nema kroutak ..dal bych max pruchozi vejfuk dozadu a vic nic jinka tomu ubereš výkon  |
No o ten protitlak by se právje postaral ten kat a eště by to teoreticky mohlo projít emisema jen nevim esi by jim na stk nevydil ten řev  _________________ Renault 19 RT F3P 1794 65kW(SPI) 1993
Renault 19 16V cabrio ph1
http://sob007.rajce.idnes.cz/
Servisní manuály, Jak na to ......
http://www.edisk.cz/adresar/1de83325b3cdf4b28843e72ae17fa915 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
šílenej max
Založen: 6.11.2007 Příspěvky: 57 Bydliště - POVINNÉ *: Hostinné
|
Zaslal: 07.03.08 19:47 Předmět: |
|
|
Já to u 16v udělal tak že sem dal sportovní kat,za katem tlumič zůstal protože je průchozí,ten rázovej jak se tady píše je tam taky,protože je to nesmysl ho dávat pryč,a nakonci sportovní tlumič KM s vnitřní příčkou a stejně to řve jako prase  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 07.03.08 19:56 Předmět: |
|
|
šílenej max napsal: | Já to u 16v udělal tak že sem dal sportovní kat,za katem tlumič zůstal protože je průchozí,ten rázovej jak se tady píše je tam taky,protože je to nesmysl ho dávat pryč,a nakonci sportovní tlumič KM s vnitřní příčkou a stejně to řve jako prase  |
kolik tě vyšel ten kat??  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
šílenej max
Založen: 6.11.2007 Příspěvky: 57 Bydliště - POVINNÉ *: Hostinné
|
Zaslal: 07.03.08 20:02 Předmět: |
|
|
No já mám kat jako rezonátor a ten je od DEVIL a stál 1200kč,jinak sem hledal sportovní kat se zvíšenou průchodností a ten stojí 3500kč a bylo mi řečeno že ten kat se vyplatí u aut 300koní a vejš  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 10.03.08 10:41 Předmět: |
|
|
tak já bych tu cenu za "kat" nevyděl tak špatně.. do teho asi půjdu .. když už to budu předělávat tak to zkloubím do jednoho ať je klid  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 10.03.08 19:55 Předmět: |
|
|
trochu to tady ty vase reakce "uhladim" a ctete co mi prislo od zavodnika na rally:
Protitlak je potřeba u 2-dobého motoru kvůli výplachu válce. U 4-dobého motoru čím menší protitlak tím lépe, turbo neturbo.
Navrhnout výfukové a sací potrubí není nic jednoduchého. Uvnitř probíhá v podstatě soubor tlakových pulzů o různých frekvencích. Tyto dynamické jevy jsou závislé nejen na otáčkách motoru, ale také i na teplotě plynu (rychlost zvuku roste s teplotou). V případě výfukového potrubí s katalyzátorem s jeho exotermickou reakcí tak máme o problém navíc. Dneska se to již normálně spolehlivě řeší simulacemi, ale cena inženýra, softwaru a měření na brzdě není nic levného...
V tomto případě bude o trochu těžší dolovat koně navíc, protože u Tvého motoru už je poměr 140k/1,8L dobrý na sériové auto a výfukový systém bude už sám o sobě dobře vyladěn. Proto jakýkoliv neodborný zásah povede patrně ke zhoršení vlastností - ať už výkonových tak akustických. Pokud ale netrváš na plnění hlukových limitů, lze experimentováním dosáhnout nějaký nárůst výkonu. Hele, zkus vykuchat katalyzátor a uvidíš. _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 10.03.08 20:27 Předmět: |
|
|
mckoci napsal: | Hele, zkus vykuchat katalyzátor a uvidíš. |
...
no takže v podstatě cos tu napsal tak jak mám teď vejfuk tak by to mělo být "lepší" jenže bych musel na brzdu abych to zjistil..
tak jestli jsis to nevymyslel (asi ne) tak tam přidám jen sportovní kat a nechám to v "podtatě" od hlavy až ke koncáku čidtoprůchodné ?  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 10.03.08 22:07 Předmět: |
|
|
LANiN napsal: | mckoci napsal: | Hele, zkus vykuchat katalyzátor a uvidíš. |
...
no takže v podstatě cos tu napsal tak jak mám teď vejfuk tak by to mělo být "lepší" jenže bych musel na brzdu abych to zjistil..
tak jestli jsis to nevymyslel (asi ne) tak tam přidám jen sportovní kat a nechám to v "podtatě" od hlavy až ke koncáku čidtoprůchodné ?  |
u Tvého motoru už je poměr 140k/1,8L dobrý na sériové auto a výfukový systém bude už sám o sobě dobře vyladěn. Proto jakýkoliv neodborný zásah povede patrně ke zhoršení vlastností _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|