Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Lord Bazzi
Založen: 11.10.2007 Příspěvky: 2680 Bydliště - POVINNÉ *: Uhřice okr. Vyškov
|
Zaslal: 19.01.11 18:56 Předmět: |
|
|
K laděnému začátku výfuku samozřejmě patří i laděný konec.Třeba nějakej takovej...
 _________________ VW Prassat Variant B4 TDI-pracant
Renaulty mám už jen pro zábavu:
16V ph2,3dv Mazlík
Nafoukané Kabrio kabrioletovič ph2kovič 8V ??kW
3x 16V na ND |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 19.01.11 18:58 Předmět: |
|
|
jeeee...on jeste neni na aute ? _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Sunar
Založen: 20.1.2008 Příspěvky: 41 Bydliště - POVINNÉ *: Kyjov
|
Zaslal: 28.01.11 19:39 Předmět: |
|
|
Chtěl bych se zeptat, jestli nevíte kolik má průměr trubka u kocového výfuku u 16V. Myslím u té spojky. _________________ RENCEK 19 16 lentilků |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 05.02.11 22:43 Předmět: |
|
|
..pokracujeme
 _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mercury

Založen: 20.1.2008 Příspěvky: 1924 Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice
|
Zaslal: 05.02.11 23:41 Předmět: |
|
|
je videt, ze original ventilacky svody jsou poctive udelany..  _________________ R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 06.02.11 09:56 Předmět: |
|
|
mozna az moc..jeste ted me bolej ruce z toho jak sem za ne furt bral aby sli ven  _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
Zaslal: 06.02.11 10:01 Předmět: |
|
|
...jsou tak poctivě udělaný,že musí mít ze spodu vzpěru,aby se nevytrhly ze škopku
mckoci: ...necháš origo dvoutrubku ...nechci ti do toho kecat,ale jak jsi psal jinde od nějakejch anglánů,tak to je naprostá blbost...přepážka v origo dvoutrubce rozdělí na půl primární trubky na druhém a třetím válci,což je nesmysl ...svody 4-2-1 jsou jako ty origo litinové,1 a 4 jdou do jedné trubky, 2 a 3 do druhé  _________________ F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 06.02.11 10:12 Předmět: |
|
|
nn nenecham..uz sem pak nemel cas, tak sem musel skoncit
..pujde to jako origo williams 4-1
..jinak ta vzpera me covece vubec netrapila, pac kdyz sem tahal motor ven kvuli spojce tak sem si ji predem odsrouboval (sem na to uplne zapomel)
..stefty na svodech vydrzely..dokonce i v bloku..teda jeden sel i s matkou  _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ]
Naposledy upravil mckoci dne 06.02.11 10:40, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 07.02.11 19:19 Předmět: |
|
|
..taaakze
16V svody v miste pripojeni ke katu - vnitrni prumer trubky 45mm
Williams svody v miste pripojeni ke katu - vnitrni prumer trubky 55mm
..jak jsem cekal tak trubka od svodu ke katu primo nesedi a je potreba ji upravit..v miste kde by se mela pripojit na katalyzator ji chybi tak cca 5cm, takze se bude jeste muset prodlouzit a navarit na ni prirubu z 16V..ovsem nic slozityho co by sikovny ruce nezvladly
..jinak najednou je za motorem nejako vic mista uz se tesim az to projedu bez toho "litinovyho monstra"
 _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
ganjic
Založen: 4.11.2010 Příspěvky: 8 Bydliště - POVINNÉ *: Lukavice (Letohrad)
|
Zaslal: 08.02.11 22:48 Předmět: |
|
|
potřebuju poradit, nevíte někdo jestli se dá zaměnit zadní díl vejfuku u 16V za nějaký jiný např. z modelu Cabrio? _________________ Renault 19 16V ph2 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 08.02.11 22:53 Předmět: |
|
|
z 16v ano a teoreticky by měl pasovat z modelu co maj F3P motor ty maj taky vetší prumer trubek _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
ganjic
Založen: 4.11.2010 Příspěvky: 8 Bydliště - POVINNÉ *: Lukavice (Letohrad)
|
Zaslal: 08.02.11 22:56 Předmět: |
|
|
přijde mi že je jinak naohýbaná ta trubka když koukam na katalog bosal _________________ Renault 19 16V ph2 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Grunt

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 1199 Bydliště - POVINNÉ *: Jihlava - Polná
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
|