Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
GT KoTaSs
Založen: 2.7.2008 Příspěvky: 1815 Bydliště - POVINNÉ *: Vyškov na Moravě
|
Zaslal: 22.04.09 11:11 Předmět: |
|
|
r0mik napsal: | citace: | radio: Alpine CDE-103BT + redukce na origo ovladani pod volantem
zesilovac: 4-kanal zesilovac Mac Fearless 4000
predni repro (ziveno zesakem): Alpine SPS-171A + komplet vytlumene dvere Dynamatem
subwoofer: Helix P10 v uzavrene 15litrove bedne |
Tak jsme to s LANiNem o vikendu pozapojovali, ja osobne jsem zatim spokojen. Jen ozvucnici pro woof udelam novou - asi 25litrovku s bassreflexem. Ocenuji to ze zesilovac ma dalkove ovladani ktere funguje pro 3. + 4. kanal (zmustkovano pro subwoofer). |
NedDdDdDdDuní to co ? :-) _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10668 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
|
Návrat nahoru |
|
|
CyBeR
Založen: 9.11.2007 Příspěvky: 88 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 23.06.09 10:26 Předmět: Muzika |
|
|
Update =-)
Uspesne aplikovana 35ka pro napajeni zesiku. Hraje to o neco cisteji, uznavam.
Porad nechavam delsi kabelaz, kvuli budouci reorganizaci kufru.
Foto z uprav zde: http://cybercze.rajce.idnes.cz/Audio_upravy_-_06_2009/ _________________ RIP 2006 - R19 1,7i 1994
2006 - xxxx R19 1,8 16V 99kW 1995 generalka kastle
2009 - 2011 Toyota Corolla 1.8D
2011 - 2015 Škoda Octavia 1U 1,9TDI 66kW, Sprint764 vstřiky, ostré sání, průchozí výfuk, chip a zakázkové mapy nafty (192PS) |
|
Návrat nahoru |
|
|
davados
Založen: 6.9.2009 Příspěvky: 797 Bydliště - POVINNÉ *: Praha
|
Zaslal: 06.02.10 07:09 Předmět: |
|
|
Zatim sem na zacatku Pioneer Deh P8400MP,kompa na předek Spectron SPC26Z,zesilovač na předek Mac Audio Z2100.Nehraje to spatne,ale bez vytlumeni dveri nema cenu cokoli dalsiho delat takze pak vymenim ten zesik za neco SQ docela slintam na AHC nad staryma zesikama treba jako Denon,Phase atp.Pak apgrejdnu kompa za neco SQ napr. Radical Audio, DLS,Morel,Audio System... no a pak monoblok a subwoofer + vytlumeni kufru.V dalsim levelu ale to uz asi do jinyho auta prijde Car PC.No mozna prijde sem at se v praci nenudim jo a jeste napajeci kabely budou 35qmm mozna i 50qmm + nejaky lepsi signalovy.Ted mam 8mm + nejaky signaly asi ze sady neni na nich nic napsano _________________ Taxi Renault 19 Chamade 1,9Td 66kw ph I-look 16V
+NOVÝ Taxi Citroen Xsara II 2002 2,0 Hdi
66kw
http://renault19td.rajce.net
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějaký blbec, který neví, že to nejde a udělá to !!! |
|
Návrat nahoru |
|
|
PETIN
Založen: 17.9.2010 Příspěvky: 7471 Bydliště - POVINNÉ *: Chotěboř
|
Zaslal: 08.02.11 17:40 Předmět: |
|
|
Seznamte se,to je múj kufr
_________________ EX Chamade PH2 16v-92
+Chrysler Town and Country 3,8V6 4x4-97
+Jaguar Daimler Six-91
+Jaguar XJR6(x300)-95
+Peugeot 307 3D HDI-04
PETIN 721 686 734 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Víťa
Založen: 11.7.2009 Příspěvky: 3105 Bydliště - POVINNÉ *: Krnov, Bola, Opa, Ova a tak...
|
Zaslal: 08.02.11 17:43 Předmět: |
|
|
PETIN napsal: | Seznamte se,to je múj kufr
|
dobre strycu fucking bass in your face |
|
Návrat nahoru |
|
|
LANiN
Založen: 6.12.2007 Příspěvky: 16284 Bydliště - POVINNÉ *: OVA
|
Zaslal: 08.02.11 17:48 Předmět: |
|
|
týýýkráávoo to je beztak atrapa
ale moc pěkný panáčku
PS: ty kola jsou masakr! jen to chce ku*va dolů!! _________________ Renault 19 Cabrio
Lexus IS300 LPG
Volvo V50
Auto má výkon tehdy až když máš strach sednout si za volant.
http://lanin.rajce.idnes.cz
www.youtube.com/user/valoun1 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PETIN
Založen: 17.9.2010 Příspěvky: 7471 Bydliště - POVINNÉ *: Chotěboř
|
Zaslal: 08.02.11 17:55 Předmět: |
|
|
Víťa napsal: | PETIN napsal: | Seznamte se,to je múj kufr
|
dobre strycu fucking bass in your face | Na mě musíš česky,kémo
to LANIN:Zadek je ještě origo 16v!Až bude technická,pude dolů,ale ted je to nereálný _________________ EX Chamade PH2 16v-92
+Chrysler Town and Country 3,8V6 4x4-97
+Jaguar Daimler Six-91
+Jaguar XJR6(x300)-95
+Peugeot 307 3D HDI-04
PETIN 721 686 734 |
|
Návrat nahoru |
|
|
LANiN
Založen: 6.12.2007 Příspěvky: 16284 Bydliště - POVINNÉ *: OVA
|
|
Návrat nahoru |
|
|
PETIN
Založen: 17.9.2010 Příspěvky: 7471 Bydliště - POVINNÉ *: Chotěboř
|
Zaslal: 08.02.11 18:06 Předmět: |
|
|
Tak to by u nás neprošlo Tady jsou až moc přísný,ale na druhou stranu je to dobře _________________ EX Chamade PH2 16v-92
+Chrysler Town and Country 3,8V6 4x4-97
+Jaguar Daimler Six-91
+Jaguar XJR6(x300)-95
+Peugeot 307 3D HDI-04
PETIN 721 686 734 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PETIN
Založen: 17.9.2010 Příspěvky: 7471 Bydliště - POVINNÉ *: Chotěboř
|
Zaslal: 08.02.11 20:18 Předmět: |
|
|
Co je to na platě?Poradim...Emphaser
_________________ EX Chamade PH2 16v-92
+Chrysler Town and Country 3,8V6 4x4-97
+Jaguar Daimler Six-91
+Jaguar XJR6(x300)-95
+Peugeot 307 3D HDI-04
PETIN 721 686 734
Naposledy upravil PETIN dne 08.02.11 20:47, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
|
m1tv Moderátor
Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 08.02.11 20:22 Předmět: |
|
|
aneb jak dostat basy z uzavřenyho kufru narvatjich tam hodně _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
|
|
Návrat nahoru |
|
|
PETIN
Založen: 17.9.2010 Příspěvky: 7471 Bydliště - POVINNÉ *: Chotěboř
|
Zaslal: 08.02.11 21:10 Předmět: |
|
|
Taknějak Prostě se ten tlak musel nějak dostat do kabiny,takže se vyřezalo plato a jsou tam ted basreflexy
Jen jejich cena fakt zabolela 600,-kč/ks _________________ EX Chamade PH2 16v-92
+Chrysler Town and Country 3,8V6 4x4-97
+Jaguar Daimler Six-91
+Jaguar XJR6(x300)-95
+Peugeot 307 3D HDI-04
PETIN 721 686 734 |
|
Návrat nahoru |
|
|
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10668 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
|
Návrat nahoru |
|
|
PETIN
Založen: 17.9.2010 Příspěvky: 7471 Bydliště - POVINNÉ *: Chotěboř
|
Zaslal: 09.02.11 15:49 Předmět: |
|
|
Okno ne,ale problém mám.Povoluje se vnitřní zpětný zrcáto Dokonce mi jednou skočilo do ruky lepidlo mi pomúže _________________ EX Chamade PH2 16v-92
+Chrysler Town and Country 3,8V6 4x4-97
+Jaguar Daimler Six-91
+Jaguar XJR6(x300)-95
+Peugeot 307 3D HDI-04
PETIN 721 686 734 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|