Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Slavo

Založen: 3.4.2008 Příspěvky: 2483 Bydliště - POVINNÉ *: Revúca SR, Karviná ČR
|
Zaslal: 08.12.10 20:38 Předmět: |
|
|
myslim si, ze by si tam mal dost. Z BA to nemas tak daleko... Hodime na to s Durim kuken a boli by sme mudrejsí... Inač samozrejme, ze kontrolu termostatu a vymenu kvapaliny zrobit mozes a uvidis ci to pomoze abo nie. _________________ R19 Chamade, phII, L53Y, F7P D704-99kW po kompletnej GO
http://maximaco.rajce.net/
1. miesto Čumjízda Hlučín 2010
2. miesto Čumjízda MORÁVIA 2011 Plumlov |
|
Návrat nahoru |
|
 |
R19
Založen: 1.4.2010 Příspěvky: 125 Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava
|
Zaslal: 08.12.10 21:29 Předmět: |
|
|
Ja to vsetko skusim najprv este s kamosom prekontrolovat... odvzdusnit system, popripade vymenit celu chladiacu kapalinu...
Len este mala otazka... s cim by ste mi poradili precistit trubky, popripade celu sustavu... aby z toho vyplavilo secok sajrajt??? _________________ VSADIL SOM NA RENAULT, UVIDÍME ČO TO DÁ... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Alios Anonymní
|
Zaslal: 08.12.10 22:48 Předmět: |
|
|
čistou vodu ale hodně, já použil 50 litrů  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
R19
Založen: 1.4.2010 Příspěvky: 125 Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava
|
Zaslal: 17.12.10 16:41 Předmět: |
|
|
Hm... 50 litrov je celkom aj dost... Ale mam tu asi iny problem... v nadrzke mi stale pada voda... po poslednom raze, co som tam nalial asi liter a pol, som tam teraz dal asi zasa liter... Do motora to nejde... lebo olej je cisty, pod autom nie je mlacka ked necham auto na snehu, takze teraz fakt neviem kam sa to cele podeje vzdy ked dolejem tak klesne...  _________________ VSADIL SOM NA RENAULT, UVIDÍME ČO TO DÁ... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
fereros2
Založen: 24.3.2010 Příspěvky: 322 Bydliště - POVINNÉ *: Cheb
|
Zaslal: 17.12.10 17:08 Předmět: |
|
|
mě to dělala jedna hadice za motorem, která vede právě k topení (kus dlouhý cca 5 cm) byla v něm dírka jak od špendlíku a když se motor zahřál tak začala sříkat. Jediný co bych zkusil tak zahřát motor a pak koukat jestli nikde nic nestříká |
|
Návrat nahoru |
|
 |
R19
Založen: 1.4.2010 Příspěvky: 125 Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava
|
Zaslal: 19.12.10 22:21 Předmět: |
|
|
Tak a asi ma uz vazne svihne... voda zatial neubudla... ale auto uz pomaly netopi vobec... nechapem ako je to mozne...  _________________ VSADIL SOM NA RENAULT, UVIDÍME ČO TO DÁ... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
karrak
Založen: 28.1.2011 Příspěvky: 7 Bydliště - POVINNÉ *: Praha 10
|
Zaslal: 28.01.11 20:01 Předmět: |
|
|
Ahoj, prosím o radu. Přítelkyně má Renault 19 z roku 95. Přestal topit. Ted to co jsem kolem toho zjistil a dělal:
1) stala v koloně asi 4 hodiny a to to topilo krásně. Ale týden po té, když s tim jela, tak to skoro netopilo.
2) ted, po 2 měsících to netopí vůbec.
3) propláchl jsme radiátor topení kyselinou solnou, asi 2 hod, kyselina byla teplá, ale žlutě čirá. V době průplachu z toho ucházel jen chlorovodík, jako z otevřené lahve. Voda v systému je pořádně rezavá, ale z radiátoru bordel nešel, aspon při průplachu hadicí z vovovodu.
4) spony na přívodech k radiátoru nebyly originál a od řidiče na zemi je oštípaný kryt, jak to asi někdo páčil šroubovákem. Je možné, že radiátor byl už měněný.
5) když jsem to nechal zahřát a pustil slabě větrák, tak z toho šel chvilku vlažný vzduch a pak zase studený.
6) když přepnu klapku na studeno, tak to fouká trochu víc.
Prosím, můžete mi poradit:
a) jak diagnostikovat o co jde?
b) jsou někde fotky z výměny radiátoru? Zde vložené odkazy jsou nefunkční
c) kde je popis jak to měnit, v knize "Jak na to" není nic.
d) může mi někdo napsat postup výměny, dělal jsem felicii ale Renaulta neznam.
e) forum jsem pročetl ještě jednou a přivítal bych polopatyckou kuchařku. Kde jaké šroubky hledat, na co si dát bacha.
Problém je, že jsem se už shodil tou kyselinou a tak ted by to mělo klapnout. Navíc mi auto musí přivézt a nemá čim jezdit, tak to potřebuji udělat rychle a pokud možno bez rozebírání palubky.
Naposledy upravil karrak dne 28.01.11 20:50, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Víťa

Založen: 11.7.2009 Příspěvky: 3105 Bydliště - POVINNÉ *: Krnov, Bola, Opa, Ova a tak...
|
Zaslal: 28.01.11 20:31 Předmět: |
|
|
karrak
Dopln si bydliste  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
karrak
Založen: 28.1.2011 Příspěvky: 7 Bydliště - POVINNÉ *: Praha 10
|
Zaslal: 28.01.11 20:46 Předmět: |
|
|
Víťa napsal: | karrak
Dopln si bydliste  |
Doplněno, Dík. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
karrak
Založen: 28.1.2011 Příspěvky: 7 Bydliště - POVINNÉ *: Praha 10
|
Zaslal: 02.02.11 23:08 Předmět: |
|
|
nikdo nic? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
R19
Založen: 1.4.2010 Příspěvky: 125 Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava
|
Zaslal: 03.02.11 13:07 Předmět: |
|
|
Karrak: Ono skoro vsetko v tej diskusii je... aj ked len pisomne a teoreticky, mne to skoro tiez netopi... no ale tak uz som sa s tym zmieril a musim s tym preckat tuto zimu... Potom asi vymontujem cely radiator... Foto navod som tu k tomu tiez nenasiel... ale mozem ti poslat aspon toto:
http://www.sendspace.com/file/nyjl71
Snad ti to pomoze... Tak vela zdaru kolego...  _________________ VSADIL SOM NA RENAULT, UVIDÍME ČO TO DÁ... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
karrak
Založen: 28.1.2011 Příspěvky: 7 Bydliště - POVINNÉ *: Praha 10
|
Zaslal: 04.02.11 16:40 Předmět: |
|
|
to R19. Díky, perfektní manuálek. Určitě pomůže. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
karrak
Založen: 28.1.2011 Příspěvky: 7 Bydliště - POVINNÉ *: Praha 10
|
Zaslal: 05.02.11 19:46 Předmět: |
|
|
Ahoj, mam to za sebou a už nikdy více. Ruce mam dorasované jak kdybych prolejzal nahej křovím, k ničemu není přístup. Nakonec jsem sundal palubní desku tak že vysela jen na kabeláži, nějak částečně vyrval celou skřín s topením a vyrval z toho starej radiátor. Narval tam novej a tak se mi to zalíbilo, že jsem ho ještě dvakrát vyndal, poprvé sundal ten plastovej kryt co má na konci přes trubičky a dal tam molitan, podruhé vyhodil ten molitan a dourval všechny molitany co ještě zbyly na radiátoru. Koněčně si sednul na místo a já začal sestavovat auto. Volant řízení, palubku, miliony šroubků s hvězdičkou do plastu které nedrží. Ventilátor na podruhý a šrouby nejsou moc utažený (nevím zda jsou do plastu nebo do matičky, podle závitu do matičky ale kdo ví). Který prase vymýšlelo připojení hadic k radiátoru? Hlavně že tam dal spojení obou hadic dohromady, jde to narvat na radiátor blbě i po namazání indulonou a k sponám není přístup, ta druhá se mi rozbila a tak jsem to zas rozdělal a nandaval znovu. Umístění baterky, no tak to se frantíci vytáhli, nedokáži si představit, že tam ten plastovej kryt dávám časteji. Zítra došroubuji zbývzjící šroubky a pryč s ním. Jediné pozitivum, topí to nádherně. Starej radiátor je zanesenej, na jedné trubce je to vidět, jak je z poloviny zanesená a tak to musí být ucpaný uvnitř. Mimochodem, byl už měněnný, tak že cca 7 let provozu a nový radiátor. Vyměnit radiátor bez povolení palubovky (v mém případě sundání palubovky) nejde a pokud to někdo dokáže tak je kouzelník. Přeji ostatním, aby jim to šlo lépe. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
R19
Založen: 1.4.2010 Příspěvky: 125 Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava
|
Zaslal: 05.02.11 22:35 Předmět: |
|
|
To Karrak: Tak to ti teda velmi pekne dakujem, to si ma potesil... mna to este len caka... a to podotykam, nemam ani novy radiator, ale zanovny... hm...
V kazdom pripade som rad, ze pomohlo...  _________________ VSADIL SOM NA RENAULT, UVIDÍME ČO TO DÁ... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
karrak
Založen: 28.1.2011 Příspěvky: 7 Bydliště - POVINNÉ *: Praha 10
|
Zaslal: 07.02.11 12:40 Předmět: |
|
|
to R19: u tebe to proběhne jistě rychleji. Pro mne je to nové auto a vše jsem musel hledat. Palubovka je chycená pod reprákama (to jsem nejdřív nevěděl) a dvěma šroubama v koncích dole. Výměna se ukázala jako jediné řešení, neb jsem to proplachoval 2 hod kyselinou solnou, v koncentraci 32%. To zanesení nepovolilo a připadá mi to, že jsou v tom blátičku chlupy. Trubičky jsou skutečně měděné a jinak tam je plast. Držim palce. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|