Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Lord Bazzi
Založen: 11.10.2007 Příspěvky: 2680 Bydliště - POVINNÉ *: Uhřice okr. Vyškov
|
Zaslal: 24.02.10 22:24 Předmět: |
|
|
A nebos narazil na drahej servis... _________________ VW Prassat Variant B4 TDI-pracant
Renaulty mám už jen pro zábavu:
16V ph2,3dv Mazlík
Nafoukané Kabrio kabrioletovič ph2kovič 8V ??kW
3x 16V na ND |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Razor64

Založen: 27.11.2008 Příspěvky: 136 Bydliště - POVINNÉ *: Strážovice
|
Zaslal: 25.02.10 15:10 Předmět: |
|
|
byl origo:-) _________________ Renault 19 16v pH2
часы |
|
Návrat nahoru |
|
 |
meloow
Založen: 22.2.2010 Příspěvky: 13 Bydliště - POVINNÉ *: Praha
|
Zaslal: 25.02.10 21:30 Předmět: |
|
|
pak škoda, že jsem na takovej levnej servis nenarazil já, mě to stálo dvojku, ale měl jsem i dražší nabídky  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Sajbis2
Založen: 5.9.2009 Příspěvky: 22 Bydliště - POVINNÉ *: Drnovice 143 67976
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 01.12.10 18:24 Předmět: |
|
|
pochybuju davaly se do poslednich modelu 94-95
leda se montovaly naky alarmy ale ten sem ešte v autě nepotkal _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
JeryP Želva

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2023 Bydliště - POVINNÉ *: DE
|
Zaslal: 02.12.10 20:39 Předmět: |
|
|
Jo jsou tam i origo.. Jen odblokovani neni pres klicak jako u PH2 ale pres cip co prikladas.. Mam ho v aute a je to krabka co je u ovladacu topeni.. Odpojeni jde snadno... _________________ Renault Scenic PH2 2.0 16v F4R 740 (plan F4R 736 132kW)
1.8 16v Ph1 Renault Chip :-) 15" Borbet |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 05.08.14 20:00 Předmět: |
|
|
hlasim problem s imobilizerem, ale u clia williams 3 ..
predpokladam, ze tam bude uz z vyroby ..
baterka na kasi vybita, po nabiti starter otaci motorem a nechytne ..
cerpadlo nevrci ani pri otoceni klickem do predposledni polohy, ale 12V jsem na cerpadle nameril, pojistky jsem promeril, dioda imobilizeru nesviti, neblika ..
.. bylo mi receno (nevim zda pravda) ze po kabelech od cerpadla by mel byt nejaky "spinac", ktery v pripade, ze je AKU mrtva, se prerusi a odpoji se privod paliva do motoru ..
nema s tim jeste nekdo dalsi zkusenosti na co se presne soustredit ?? _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
Zaslal: 05.08.14 21:06 Předmět: |
|
|
mám v tom kupé nárazové čidlo, v případě nárazu vypne palivové čerpadlo, jestli to nemá Willík třeba taky
na obrázku červenej bazmek pod expanzkou...
 _________________ F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|