Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
R19
Založen: 1.4.2010 Příspěvky: 125 Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava
|
Zaslal: 15.11.10 18:05 Předmět: |
|
|
Chlapi tak ja uz som z toho celeho vazne kkt... proste auto je prekablovane, je tam iny alternator... alternator po nastartovani priamo na nom dava 14. daco volta... ale k baterii sa to nedostane... Na minusovom pole mam ubytok napatia 1.37 Volta... a tym padom sa bateria pocas jazdy vybije, pretoze ju nema co dobit... Alternator dava pekne 14.37 Volta... ale pri merani na baterii je tam len 12.00 Volta a po kazdomstarte stale menej a menej... Ja uz vazne neviem co s tym mam urobit... ??? Nevie mi niekto prosim poradit, kde by mohla byt zrada???  _________________ VSADIL SOM NA RENAULT, UVIDÍME ČO TO DÁ... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 15.11.10 18:12 Předmět: |
|
|
máš někde špatnou kostru nebo špatný kontakt na mínusu zkontroluj ukostření motoru a baterky _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
R19
Založen: 1.4.2010 Příspěvky: 125 Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava
|
Zaslal: 15.11.10 18:21 Předmět: |
|
|
Vsetko je ukostrene dobre... dokonca aj motor... ale to minusko na alternatore sa niekde straca... ako keby len alternator bol zle ukostreny... Minus kabel co z neho vedie... ma sam o sebe ubytok 1.37 Volta...
Vedie ten kabel aj niekam inam, ako len priamo k baterke??? _________________ VSADIL SOM NA RENAULT, UVIDÍME ČO TO DÁ... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 15.11.10 19:19 Předmět: |
|
|
teď si nejsem z hlavy jistý ale mám pocit že z alternátoru mínus nevede minus je na obalu ne ? měř měřákem kde přesně máš ten úbytek mezi alternátorem-motorem,motorem-kastlí,kastlí-baterkou. _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
R19
Založen: 1.4.2010 Příspěvky: 125 Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava
|
Zaslal: 15.11.10 21:50 Předmět: |
|
|
No prave... mam pocit, ze ako keby bol alternator samostatne ukostreny... pretoze ked sa premeral minus pol o kostru motora, tak bol ubytok minimalny, ale ked o kostru alternatora tak tam bol ubytok 1.37 Volta... Aj na tom kably bol ubytok... Ale na kostre ako takej priamo na kasni bol zasa minimalny... Tak ja uz vazne neviem... Kam a ako vedie minusovy kabel, ktory mi v aute zhorel, ked som ho prepoloval... lebo aj ked mi to v aute prekablovali, dnes mi normalne blikala kontrolka dobijania... na volnobehu, a ked sompridal tak nie, a potom zasa az pri 2500 az 3000 otackach... To mi sice od poslednej navstevy servisu robit prestalo, ale zasa to robi a neviem preco... Proste ma ide porazit... spekulujeme zhora aj z dola... ale ani za pana nevieme na to prist... Nema niekto schemu zapojenia alternatora cez starter a potom do baterie ako to tam ide a kade to ide a kde by clovek mal nieco hladat??? _________________ VSADIL SOM NA RENAULT, UVIDÍME ČO TO DÁ... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
R19
Založen: 1.4.2010 Příspěvky: 125 Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava
|
Zaslal: 15.11.10 22:16 Předmět: |
|
|
Rosta: Otazka na telo... kde je minusovo ukostreny motor... pozeram prave v knihe poruch...a tam je ako jedna zavada, pokial nesvieti kontrolka na pristrojovke... a alternator nedobija, tak je odhrdzavene ukostrenie motora...ale to nevieme kde je...??? _________________ VSADIL SOM NA RENAULT, UVIDÍME ČO TO DÁ... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Slavo

Založen: 3.4.2008 Příspěvky: 2483 Bydliště - POVINNÉ *: Revúca SR, Karviná ČR
|
Zaslal: 15.11.10 22:35 Předmět: |
|
|
jedna kostra je na plechu pred baterkou a smeruje to na hlavu motora, druhá je na prevodovke z boku u toho čierneho dekla a spojená s podbehom _________________ R19 Chamade, phII, L53Y, F7P D704-99kW po kompletnej GO
http://maximaco.rajce.net/
1. miesto Čumjízda Hlučín 2010
2. miesto Čumjízda MORÁVIA 2011 Plumlov |
|
Návrat nahoru |
|
 |
R19
Založen: 1.4.2010 Příspěvky: 125 Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava
|
Zaslal: 15.11.10 22:48 Předmět: |
|
|
A nejaka schema by sa nenasla??? _________________ VSADIL SOM NA RENAULT, UVIDÍME ČO TO DÁ... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 15.11.10 23:51 Předmět: |
|
|
schéma bych asi našel ale až zítra až budu doma pokud nezapomenu _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
R19
Založen: 1.4.2010 Příspěvky: 125 Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava
|
Zaslal: 16.11.10 09:48 Předmět: |
|
|
Dika moc Rosta, snad to pomoze...  _________________ VSADIL SOM NA RENAULT, UVIDÍME ČO TO DÁ... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
R19
Založen: 1.4.2010 Příspěvky: 125 Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava
|
Zaslal: 16.11.10 18:37 Předmět: |
|
|
Rosta: Pomohlo... vykaslali sme sa na vsetko a ukostrili sme to na novo cele, priamo ku kontaktu baterie, ktory iude na kostru celeho auta... a funguje to ... az saz toho normalne tesim... )))
Vsetkym Vam velmi pekne dakujem za pomoc... _________________ VSADIL SOM NA RENAULT, UVIDÍME ČO TO DÁ... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|