Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 10.11.10 20:41 Předmět: |
|
|
japonci a podobně maj taky obraceny baterky navic ešte asi polovični proti tem našim kravam  _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Alios Anonymní
|
Zaslal: 10.11.10 21:09 Předmět: |
|
|
Zdarec, tak to teda nezávidím, a mně se všichni smějí, když baterku připojuji a odpojuji, tak všechno kontroluju 3x a dodržuju všechny zásady práce s nimi. Holt škola naučila, tak to dodržuju.
Ale stejně by měli být póly aku rozdílné ve velikosti a tak by se to stát nemělo.  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
Zaslal: 10.11.10 21:13 Předmět: |
|
|
jj...a taky jsou označené,když ne přímo na olověných kontaktech(spíš u starších baterek),tak na horním deklu určitě ...člověk si prostě musí dát pozor,nj co už... _________________ F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Alios Anonymní
|
Zaslal: 10.11.10 21:16 Předmět: |
|
|
Jj, jasný je to buď na vývodu, nebo na deklu, nebo je tam modrej a červenej prstýnek a když nevím tak vezmu multimetr a ten ukáže směr proudu.
Jo a taková hadanka, že lze baterii spatřit v kufru, pod kapotou, pod sedadlem je celkem normál, ale víte kde má baterii Chrysler Sebring?
v podběhu a pod kapotou je jen připoj na + a - pro odtahovku či servis |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 10.11.10 21:51 Předmět: |
|
|
za motorem pod přednim sklem skoro
http://www.2carpros.com/how_to/battery.htm
v tehle mistech ma koncern schovanou ŘJ vyborny misto na zatejkani  _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
RomanRW
Založen: 22.3.2010 Příspěvky: 24 Bydliště - POVINNÉ *: Krupka
|
Zaslal: 10.11.10 22:41 Předmět: |
|
|
Trocha teorie ,jestli jsou v řj elt. kondenzátory u kterých je důležitá polarita tak ....bohužel ,dokonce i mirkočipy kterýma je jednotka osazena jsou nejcitlivějším článkem řj na správnou polaritu ,musel by při tobě stát Bůh aby jednotka fungovala  _________________ Mitsubishi Lancer EVO VII
Škoda 120L
Opel Kadett GSI
Opel Omega 2.5 V6
Škoda Felicia 1.3 MPi
Renault R19 PHII 54KW
Renault R19 PHI 66KW ->součastnost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
R19
Založen: 1.4.2010 Příspěvky: 125 Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava
|
Zaslal: 10.11.10 23:05 Předmět: |
|
|
Tak je to potom asi jasne... asi to potom uz bude nacisto v prdeli... a zohnat riadiacu jednotku bude pekny problem... dalsi problem bude pretiahnut kabelaz... a v poslednej rade alternator... No proste paradicka... je to desne... a uz to nenapravim, takze sa s tym musim asi len zmierit... Ale stejnak... kamarat majaponcika... a bateriu ma stejnak zapojenu ako ja... a vazne someste za svoj zivot nezazil auto, ktore by to malo opacne... A tak ma ani len nenapadlo, ze to moze byt inak... A verte mi alebo nie... kontakty mi sli nasadit uplne normalne... Proste ma asi ...bne... jemne povedane... (( _________________ VSADIL SOM NA RENAULT, UVIDÍME ČO TO DÁ... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
R19
Založen: 1.4.2010 Příspěvky: 125 Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava
|
Zaslal: 10.11.10 23:07 Předmět: |
|
|
Jo a este jedna otazka... dostane sa do riadiacej jednotky prud, pokial nie je klucik v zapalovani??? A nie je chranena nejakou poistkou alebo niecim??? Lebo to bude vazne supa, ak som ju poslal do vacnych lovisk... to mozem rovno zaviest auto na srotak a povedat mu sbohom... _________________ VSADIL SOM NA RENAULT, UVIDÍME ČO TO DÁ... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 11.11.10 05:55 Předmět: |
|
|
řídicí jednotka by měla být pod napětím až po zapnutí klíčku tak jak píšeš _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Slavo

Založen: 3.4.2008 Příspěvky: 2483 Bydliště - POVINNÉ *: Revúca SR, Karviná ČR
|
Zaslal: 11.11.10 07:13 Předmět: |
|
|
R19 napsal: | Jo a este jedna otazka... dostane sa do riadiacej jednotky prud, pokial nie je klucik v zapalovani??? A nie je chranena nejakou poistkou alebo niecim??? Lebo to bude vazne supa, ak som ju poslal do vacnych lovisk... to mozem rovno zaviest auto na srotak a povedat mu sbohom... | tak do ECU ide šťava až po otočení kľúčika... Aký tam máš motorík??? Možno sa nejaká origo kabeláž najde.... _________________ R19 Chamade, phII, L53Y, F7P D704-99kW po kompletnej GO
http://maximaco.rajce.net/
1. miesto Čumjízda Hlučín 2010
2. miesto Čumjízda MORÁVIA 2011 Plumlov |
|
Návrat nahoru |
|
 |
R19
Založen: 1.4.2010 Příspěvky: 125 Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava
|
Zaslal: 11.11.10 11:03 Předmět: |
|
|
Slavo: Takze by to mohlo znamenat... ze riadiaca jednotka by mohla, ak primne stal niekto svaty, prezit tento zasah a mohla teoreticky odist iba kabelaz??? Bude sa to sice tazko hladat, co vsetko mohlo odist... ale za pokus to stoji nie???
Motor tam mam 1.7 a rok vyroby 1993... a musim povedat, ze mi z neho v poslednej dobe dost unika olej, ten mi nasledne tecie na vyfuk, a ten ho nasledne odparuje, takze sem tam mam v interiery dost smradek... ale ani za svateho neviem prist na to, z kade to cele tecie... _________________ VSADIL SOM NA RENAULT, UVIDÍME ČO TO DÁ... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 11.11.10 11:21 Předmět: |
|
|
Rosta napsal: | řídicí jednotka by měla být pod napětím až po zapnutí klíčku tak jak píšeš |
do jednotky jde napětí stále  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Slavo

Založen: 3.4.2008 Příspěvky: 2483 Bydliště - POVINNÉ *: Revúca SR, Karviná ČR
|
Zaslal: 11.11.10 18:30 Předmět: |
|
|
R19 napsal: | Slavo: Takze by to mohlo znamenat... ze riadiaca jednotka by mohla, ak primne stal niekto svaty, prezit tento zasah a mohla teoreticky odist iba kabelaz??? Bude sa to sice tazko hladat, co vsetko mohlo odist... ale za pokus to stoji nie???
Motor tam mam 1.7 a rok vyroby 1993... a musim povedat, ze mi z neho v poslednej dobe dost unika olej, ten mi nasledne tecie na vyfuk, a ten ho nasledne odparuje, takze sem tam mam v interiery dost smradek... ale ani za svateho neviem prist na to, z kade to cele tecie... | daj kód motoru. Čo všetko ti odišlo zistíš ak budeš mať v cajku kabeláž. Čo sa týka toho ojeja, tak hľadaj vzadu-víko,hlava... _________________ R19 Chamade, phII, L53Y, F7P D704-99kW po kompletnej GO
http://maximaco.rajce.net/
1. miesto Čumjízda Hlučín 2010
2. miesto Čumjízda MORÁVIA 2011 Plumlov |
|
Návrat nahoru |
|
 |
R19
Založen: 1.4.2010 Příspěvky: 125 Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava
|
Zaslal: 12.11.10 11:10 Předmět: |
|
|
No tak mam dobru spravu... riadiaca jednotka je v poriadku... a po prekablovani sa motor normalne roztocila bezal... to znamena, ze by to nemuselo byt tak zle... Akurat sa alternator strasne hreje... tak som ho dal pre istotu radsej pozriet...
Ten olej stale tecie viac a viac... tak ak ma niekto nejaku skusenost... kde by ten borec pod kapotou mohol pretekat budem rad... Chcel by som to totiz este do zimy skusit opravit... _________________ VSADIL SOM NA RENAULT, UVIDÍME ČO TO DÁ... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 12.11.10 12:11 Předmět: |
|
|
v alternatoru asi odešly diody  _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|