Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Anti
Založen: 22.8.2010 Příspěvky: 121 Bydliště - POVINNÉ *: Slup-Znojemsko
|
Zaslal: 11.09.10 12:30 Předmět: |
|
|
Chlapi,potřeboval bych taky radu.Ptal jsem se v jiném tématu na tu řídící jednotku.Napsali jste že byla z automatu.Já blb z toho vytáhl a zase zasunul konektor a teď je problém.Motor nechtěl chytnout,musel jsem dat trošičku plynu.Teď všechno funguje,ale motor má studený na volnoběh jen cca 600ot a po zahřátí nedrží stabilní volnoběh,ten padá a zase se zvedá.Mám to spojovat s odpojením té jednotky?Co s tím?Nebo bude problém třeba s Lamdou,nebo nějakým čidlem teploty? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Slavo

Založen: 3.4.2008 Příspěvky: 2483 Bydliště - POVINNÉ *: Revúca SR, Karviná ČR
|
Zaslal: 11.09.10 23:49 Předmět: |
|
|
Anti napsal: | Chlapi,potřeboval bych taky radu.Ptal jsem se v jiném tématu na tu řídící jednotku.Napsali jste že byla z automatu.Já blb z toho vytáhl a zase zasunul konektor a teď je problém.Motor nechtěl chytnout,musel jsem dat trošičku plynu.Teď všechno funguje,ale motor má studený na volnoběh jen cca 600ot a po zahřátí nedrží stabilní volnoběh,ten padá a zase se zvedá.Mám to spojovat s odpojením té jednotky?Co s tím?Nebo bude problém třeba s Lamdou,nebo nějakým čidlem teploty? | ked si odpojil - tu jednotku ked si nemal odpojenu baterku, tak si mohol niečo odpáliť, ale skús ešte teraz odpojiť baterku, aby sa ti to tam vyresetovalo-tak na min. a uvidíš či ti to pomôže. _________________ R19 Chamade, phII, L53Y, F7P D704-99kW po kompletnej GO
http://maximaco.rajce.net/
1. miesto Čumjízda Hlučín 2010
2. miesto Čumjízda MORÁVIA 2011 Plumlov |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Anti
Založen: 22.8.2010 Příspěvky: 121 Bydliště - POVINNÉ *: Slup-Znojemsko
|
Zaslal: 12.09.10 12:59 Předmět: |
|
|
Tak jednotku jsem znovu odpojil a vytáhl z motorového prostoru.Je na ní nápis 1,7 čtyřbod,motor v autě je 1,8 jednobod.Takže opět bastl.Což může mít za následek špatný volnoběh.Navíc za chodu motoru při ukostření obalu jiskří,zřejmě v jednom z těch nezapojených konektorů patří zem.
A dneska mě napadlo,co je špatně při startu.Sytič!Nefunguje!Máte někdo nějakou radu co s tím?
Předpokládám,že sytič obstarává u vstřikování pouze krokový motorek volnoběhu,takže nejspíš hledat chybu tam.Dneska jsem se na něj koukal a ani se nehnul.Otáčky na 600,chvilkama kolísají na 700,což je furt málo.
A dnes jsem šel přeparkovat,otočím klíčem a hup,motor vyběhne nad 1200 a pak pomalu klesá.Takže krokový motorek zřejmě funguje.Ještě to zkusím za chladného rána. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Martin Pergl

Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 1894 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 21.12.10 01:33 Předmět: |
|
|
tak jsem zkusil teda místo čidla teploty motoru (54kw) napojit ten odpor 300 ohmů...ale je to pořád stejný...normálně nastartuju studenej motor i s tímhle odporem a žádný změny na otáčky to nemá....nemůže být nikde problém v kabeláži? jáí fakt nevím...řj mam druhou z funkčního auta stejně tak jako jsem měl čidla. Studenej start stejný jako se zapojeným čidlem a po nastartování otáčky asi 1500 a to samé s odporem...prostě jako by tam odpor nebyl nevíte nikdo co s tím? _________________ Renault 19 PH2 54kw
Hankook Optimo K 406 - 185/65 R14-už jsou zase koupené nové
http://martinrenda.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Víťa

Založen: 11.7.2009 Příspěvky: 3105 Bydliště - POVINNÉ *: Krnov, Bola, Opa, Ova a tak...
|
Zaslal: 05.01.11 12:10 Předmět: |
|
|
Kolik ma tocit volnobeh u motoru 54kW? Drzi se mi to u 800 ot./min. trosicku to sem tam na vterinku vyleze skoro na 900, ale hnedka pada na 800, je to dobre?  _________________ No mainstream, just French... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
fereros2
Založen: 24.3.2010 Příspěvky: 322 Bydliště - POVINNÉ *: Cheb
|
Zaslal: 05.01.11 13:52 Předmět: |
|
|
když je motor zahřátej tak mám taky 800 otáček a podle toho co jsem četl tak je to ok ;-) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Víťa

Založen: 11.7.2009 Příspěvky: 3105 Bydliště - POVINNÉ *: Krnov, Bola, Opa, Ova a tak...
|
Zaslal: 05.01.11 15:43 Předmět: |
|
|
fereros2 napsal: | když je motor zahřátej tak mám taky 800 otáček a podle toho co jsem četl tak je to ok ;-) |
Diky vim, ze to je kdesik napsane, ale nemohl jsem prijit na to kde  _________________ No mainstream, just French... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Laky
Založen: 25.1.2011 Příspěvky: 15 Bydliště - POVINNÉ *: Karlovy Vary
|
Zaslal: 25.01.11 20:47 Předmět: Kolísající otáčky motoru + škubání motoru,převážně za studen |
|
|
Ahoj Renaultáci,potřebuju pomoct s problemem ,mam 18 16v a motor mi zacal posledni dobou skubat a zacali rapidne padat otacky az do chcipnutí,netuším co to muze byt,tak se chci zeptat zda se nekdo z vas s tim nesetkal,diky za vase odpovedi Laky |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Lord Bazzi
Založen: 11.10.2007 Příspěvky: 2680 Bydliště - POVINNÉ *: Uhřice okr. Vyškov
|
Zaslal: 07.02.11 18:36 Předmět: |
|
|
Táákže dneska mě neuvěřitelně naštvalo moje 16V přibližovadlo když se palubák po roce rozhodl že začne normálně fungovat a oznámil průměrnou spotřebu za posledních 1500km 15,6l/100 km.Mimochodem jezdím jak důchodce,auto na dálnici poslední 2 roky nebylo,ale jezdím spíš kratší trasy 10-20 km.Má někdo nějaký nápad čím by to mohlo být?Jinak auto necuká nehoupe volnoběh.prostě žádné abnormální chování snad možná trošku hůř jede,ale to bude důsledek toho že je to ulitý.Jinak volnoběh zastudena 1200 zatepla 1000. _________________ VW Prassat Variant B4 TDI-pracant
Renaulty mám už jen pro zábavu:
16V ph2,3dv Mazlík
Nafoukané Kabrio kabrioletovič ph2kovič 8V ??kW
3x 16V na ND |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 07.02.11 18:47 Předmět: |
|
|
lambda sonda? _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Lord Bazzi
Založen: 11.10.2007 Příspěvky: 2680 Bydliště - POVINNÉ *: Uhřice okr. Vyškov
|
Zaslal: 07.02.11 20:28 Předmět: |
|
|
Ajajaj zrovna tou jsem doufal že to nebude...Nemám žádnou na prohození... _________________ VW Prassat Variant B4 TDI-pracant
Renaulty mám už jen pro zábavu:
16V ph2,3dv Mazlík
Nafoukané Kabrio kabrioletovič ph2kovič 8V ??kW
3x 16V na ND |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 07.02.11 22:02 Předmět: |
|
|
na mym ventilu byla po 100tis. tuha..nevykazovala na oscilogramu vubec nic..auto se chovalo naprosto standartne..jen ta spotreba nebyla asi az tak extremni jako u tebe  _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mato39

Založen: 7.10.2008 Příspěvky: 268 Bydliště - POVINNÉ *: Smolník,SR
|
Zaslal: 10.02.11 21:13 Předmět: |
|
|
cawte aj ja mam problem...kedze mi to zacalo dost papat benzin asi 12l/100km tak som zacal patrat co to moze byt..takze som odpojil lambdu a jazdil tak spotreba klesla na 10l...taze som ju vymenil za novu a spotreba je asi 9l pri kludnej jazde cize mala zmena a mam aj nove sviecky s kablami...veko rozdelovaca aj palec som mal von a vsetko vycistene a v poriadku. Tak uz neviem co ine by mohlo sposobovat tu spotrebu. Este podotknem ze uz na aute nemam ani kat ani stredny tlmic len koncak...ale ked mu dupem tak ta spotreba ide rapidne hore
skuste poradit co dalej _________________ Renault 19 Chamade ph2,sialenych 54kw  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
|