Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Motasim
Založen: 21.7.2010 Příspěvky: 5 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 23.07.10 12:29 Předmět: Rychlé zahřátí motoru |
|
|
Ahoj, jako noý majitel R19 chamade 1.4, 43kw (1.generace) jsem spokojený až na jednu nepříjemnost. Motor má cca již pět minut po jízdě teplotu na první "čárce", a po 10-15 minutách na druhé. Potom sepne větrák a trošku to schladí, ale včera jsem stál 2 minutky v koloně a bál jsem aby se motor nepřehřál - ručička šplhala až do celkem závratných hodnot (skoro třetí čárka nahoře). Bylo sice vedro, ale zdá se mi to trošku moc. Vodu jsem doléval a zatím vypadá, že se nikde nestrácí. Když jsem jel dnes ráno z práce domů, šlo asi o 10minutovou jízdu prázdným městem. Tak na parkovišti byl zase dost zahřátý a větrák zase chladil. Po ochlazení jsem ho schválně nechal stát na volnoběh a zase během 1-2 minut byla ručička na druhém dílku a zase zapnul větrák a motor schladil. Docela se bojím, že na dovolené mám jet delší trasu, a nedej bože abych se dostal někam do kolony, to bych si asi hrůzou trhal vlasy, jak to dopadne... No nevím je tu R19 normální, že tak hřeje? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 23.07.10 13:54 Předmět: |
|
|
vetrak spina tak neres:)
jestli nemas sajrajt v nadobce, tak je to taky dobry:) _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Motasim
Založen: 21.7.2010 Příspěvky: 5 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 23.07.10 14:03 Předmět: |
|
|
To jo. Nádobka je až nečekaně čistá. Smrdí jak bolavá noha, ale bez sajrajtu  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Víťa

Založen: 11.7.2009 Příspěvky: 3105 Bydliště - POVINNÉ *: Krnov, Bola, Opa, Ova a tak...
|
Zaslal: 23.07.10 14:59 Předmět: |
|
|
Co odzvdusnit? _________________ No mainstream, just French... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Lord Bazzi
Založen: 11.10.2007 Příspěvky: 2680 Bydliště - POVINNÉ *: Uhřice okr. Vyškov
|
Zaslal: 23.07.10 15:02 Předmět: |
|
|
Mě to tak dělá léta letoucí tohle auto se asi prostě hrozně hřeje neboco  _________________ VW Prassat Variant B4 TDI-pracant
Renaulty mám už jen pro zábavu:
16V ph2,3dv Mazlík
Nafoukané Kabrio kabrioletovič ph2kovič 8V ??kW
3x 16V na ND |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Motasim
Založen: 21.7.2010 Příspěvky: 5 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 24.07.10 11:38 Předmět: |
|
|
Asi to tak bude. Četl jsem podobnou diskuzi na Renault clubu a došli tam k podobnému závěru, že se motoru "líbí" vyšší teplota. Tak to snad bude v pořádku, jenom mě to vylekalo. S minulým autem jsem se k takovým teplotám dostával jen zřídka... Jinak Díky za reakce. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 24.07.10 12:57 Předmět: |
|
|
já být tebou, tak bych propláchnul komplet celý okruh vodou..
týden zpátky jsme to dělali na kabrui od "němec" a přestalo se mu to tak hřát... a to měl v nádobce vodu jako víno..
já budu muset udělat průplach znovu, páč tam mám zase rezavo .. hold je to boj s těmi dědky  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Roninus
Založen: 25.8.2009 Příspěvky: 34 Bydliště - POVINNÉ *: Martin,SR
|
Zaslal: 02.08.10 21:15 Předmět: |
|
|
Mne sa to hreje tiez a hlavne teraz v poslednu dobu,mam casto rucicku az na 4 palicke cize 120 stupnov.Vetrak ide,trosku pomaha ked pustim kurenie na plno,ale v tychto teplach je to na zdochnutie.
Ako sa to odvzdusnuje? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Jasin

Založen: 28.6.2009 Příspěvky: 681 Bydliště - POVINNÉ *: ostrava hrabuvka
|
Zaslal: 02.08.10 21:17 Předmět: |
|
|
na chladici by mel byt ovzdusnovat pi zahrato na provozni teplotu by ti mela z nej valit voda a zadnej vzduch _________________ Renault 19 PH2 1,8 16V AC
Renault 19 PH1 1,8 16V
Skoda 120
Skoda 105 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 02.08.10 21:21 Předmět: |
|
|
vymenit kapalinu, poradne proplachnout motor+chladic+vsechny hadice, potom pořádně odvzdušnit ... investice cca 300kč a máš na nějaký pátek klid ..
a budem to tu psát pořád dokola  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Roninus
Založen: 25.8.2009 Příspěvky: 34 Bydliště - POVINNÉ *: Martin,SR
|
Zaslal: 02.08.10 21:32 Předmět: |
|
|
Mozno to tu niekde je napisane,ale spytam sa ako mam preplachnut motor, a cim  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Slavo

Založen: 3.4.2008 Příspěvky: 2483 Bydliště - POVINNÉ *: Revúca SR, Karviná ČR
|
Zaslal: 03.08.10 20:30 Předmět: |
|
|
Roninus napsal: | Mozno to tu niekde je napisane,ale spytam sa ako mam preplachnut motor, a cim  | za studena vypusti sajrajt čo tam máš, nalej vodu-trebárs čistú, pár krát to zopakuj, potom destilka+zahrej to bežnou jazdou, vypusti(keď tak zopakuj) môžeš pridať aj kys. chlórovú (to je bomba čo to začne robiť s tým sajrajtom) nechaj ochladiť, prepláchni to hadicou-voda dnu a voda von, daj zelenáča (DynalGel) 1:1, s otvoreným chladičom do Max, zohrej, odvzušni = NO PROBLEMO (môj názor+skúsenosť)
A doval na zraz.... _________________ R19 Chamade, phII, L53Y, F7P D704-99kW po kompletnej GO
http://maximaco.rajce.net/
1. miesto Čumjízda Hlučín 2010
2. miesto Čumjízda MORÁVIA 2011 Plumlov |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Roninus
Založen: 25.8.2009 Příspěvky: 34 Bydliště - POVINNÉ *: Martin,SR
|
Zaslal: 05.08.10 07:58 Předmět: |
|
|
Kolko tej kyseliny chlorovej?Dal som tam kys.citronovu a moc sajrajtu odtial nelezie.Zasr..e ako pred tym.
Na zraz mozno inekedy ked to bude blizsie |
|
Návrat nahoru |
|
 |
JeryP Želva

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2023 Bydliště - POVINNÉ *: DE
|
Zaslal: 05.08.10 11:01 Předmět: |
|
|
Hmm kolik ty kys. chlorove jsi tam dal a kde ji sezenu?? To tam jako mam nalejt SAVO nebo co??? _________________ Renault Scenic PH2 2.0 16v F4R 740 (plan F4R 736 132kW)
1.8 16v Ph1 Renault Chip :-) 15" Borbet |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Slavo

Založen: 3.4.2008 Příspěvky: 2483 Bydliště - POVINNÉ *: Revúca SR, Karviná ČR
|
Zaslal: 05.08.10 18:36 Předmět: |
|
|
ja som kúpil normálne v grogérke - nejakú už neviem koľko percentnú 0,5l, odpustil cez hadicu krapet vody a vlial ju celú do nádržky-za studena, zavrel víčkom a nechal minútku naštartované... žačalo to kurevky bublať a tlakovať hadice - však uvidíte, tak som otvoril chladič - myslené vyšróboval odvzdušňovák, naštartoval a nechal zohriať pokým sa tak 3krát nezapla sahara-pekné svinstvo sa popritom tlačilo vonku. Potom nechal peckne vychladnúť a poodpájal hadice a všetko pekne pár krát vypláchol pokým sa mi už v nádžke nerobila pena od tej kys. _________________ R19 Chamade, phII, L53Y, F7P D704-99kW po kompletnej GO
http://maximaco.rajce.net/
1. miesto Čumjízda Hlučín 2010
2. miesto Čumjízda MORÁVIA 2011 Plumlov |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|