Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 02.08.10 06:32 Předmět: |
|
|
taková technická... kde a jak jsi mu zvedl ty otáčky?  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
JeryP Želva

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2023 Bydliště - POVINNÉ *: DE
|
Zaslal: 02.08.10 06:40 Předmět: |
|
|
Hmm ja bych rek ze kroutil steftem na klapce.. _________________ Renault Scenic PH2 2.0 16v F4R 740 (plan F4R 736 132kW)
1.8 16v Ph1 Renault Chip :-) 15" Borbet |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 02.08.10 06:47 Předmět: |
|
|
což je ta nejhorší věc, kterou mohl udělat .. ale budiž no ..  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
BlackCZ
Založen: 18.1.2009 Příspěvky: 49 Bydliště - POVINNÉ *: Příbram na Moravě
|
Zaslal: 02.08.10 09:49 Předmět: |
|
|
no to me presne delal kdyztak poradte co jinyho mame udelat.. _________________ Renault 19 chamade PH1
1,8 16S r.v. 91 101kW (ten se vali na dvorku)
1,8 16V r.v. 92 99kW aktualni
Nejsme stvoreni pro rychlost to ona je stvorena pro nas.
http://blackcz.rajce.idnes.cz/Na_prodej/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
JeryP Želva

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2023 Bydliště - POVINNÉ *: DE
|
Zaslal: 02.08.10 09:51 Předmět: |
|
|
Mel by se prekontrolovat potak na klapce a tesnost sani. _________________ Renault Scenic PH2 2.0 16v F4R 740 (plan F4R 736 132kW)
1.8 16v Ph1 Renault Chip :-) 15" Borbet |
|
Návrat nahoru |
|
 |
BlackCZ
Založen: 18.1.2009 Příspěvky: 49 Bydliště - POVINNÉ *: Příbram na Moravě
|
Zaslal: 02.08.10 09:57 Předmět: |
|
|
prave sme si myslely ze ten potak je ten sroub s tou matkou.. _________________ Renault 19 chamade PH1
1,8 16S r.v. 91 101kW (ten se vali na dvorku)
1,8 16V r.v. 92 99kW aktualni
Nejsme stvoreni pro rychlost to ona je stvorena pro nas.
http://blackcz.rajce.idnes.cz/Na_prodej/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
JeryP Želva

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2023 Bydliště - POVINNÉ *: DE
|
Zaslal: 02.08.10 10:03 Předmět: |
|
|
Potak je krabicka ktera je propojena s klapkou a udava otevreni klapky. Takze do toho musej bejt pripojene draty. _________________ Renault Scenic PH2 2.0 16v F4R 740 (plan F4R 736 132kW)
1.8 16v Ph1 Renault Chip :-) 15" Borbet |
|
Návrat nahoru |
|
 |
BlackCZ
Založen: 18.1.2009 Příspěvky: 49 Bydliště - POVINNÉ *: Příbram na Moravě
|
Zaslal: 02.08.10 14:30 Předmět: |
|
|
ajoo a ten volnobeznej motorek je kde? _________________ Renault 19 chamade PH1
1,8 16S r.v. 91 101kW (ten se vali na dvorku)
1,8 16V r.v. 92 99kW aktualni
Nejsme stvoreni pro rychlost to ona je stvorena pro nas.
http://blackcz.rajce.idnes.cz/Na_prodej/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
JeryP Želva

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2023 Bydliště - POVINNÉ *: DE
|
Zaslal: 02.08.10 15:57 Předmět: |
|
|
Hadice co vede od filtru a pak tam je takovej zeleznej motor.. Vede do nej eletrika. Je to u termostatu.. _________________ Renault Scenic PH2 2.0 16v F4R 740 (plan F4R 736 132kW)
1.8 16v Ph1 Renault Chip :-) 15" Borbet |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Anti
Založen: 22.8.2010 Příspěvky: 121 Bydliště - POVINNÉ *: Slup-Znojemsko
|
Zaslal: 08.11.10 19:01 Předmět: |
|
|
Trochu to tady oživím,třeba někdo poradí.
Právě jsem se vrtal v té své přestavbě.Podařilo se mi celkem zkulturnit chování motoru až na jednu věc:
Rozjedu se a vyřadím,volnoběh pulzuje mezi 1100 a 600 ot.a nechce se uklidnit.Na místě když stojím tak můžu dělat s plynem co chci tak to bez problému spadne na cca 850 a to drží.Nenapadá mě co s tím,jestli nějaké čidlo co se za jízdy ochlazuje?
Doplním že lambdu jsem zkoušel odpojit-beze změny.Nicméně když jsem auto dával dohromady tak byla odpojená... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Martin Pergl

Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 1894 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 08.11.10 21:30 Předmět: |
|
|
já ti nevím,ale mne dělá tohle jenm občas...nevím proč ještě jsem to nevyřešil....bylo to lepší po vyčištění čidla na teplotu nasávané směsy....ale po čase to začlo znava tak nevím jestli je to určitě tím. _________________ Renault 19 PH2 54kw
Hankook Optimo K 406 - 185/65 R14-už jsou zase koupené nové
http://martinrenda.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Anti
Založen: 22.8.2010 Příspěvky: 121 Bydliště - POVINNÉ *: Slup-Znojemsko
|
Zaslal: 08.11.10 23:00 Předmět: |
|
|
Čidlo pro teplotu směsi mám přímo u injektoru,je to SPI 66?kW.Zkusím ho vymáchat v benzínu... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Martin Pergl

Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 1894 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 06.12.10 23:28 Předmět: |
|
|
hale chlapi už fakt nevím,ale asi mám smůlu na motorky volnoběhu...pořád mi houpají otačky nejde to už ani vyčisti...vždycky je to asi týden OK a pak to začne zlobit... když vyndám krokáč z pod klapky,ale konektor je pořád zapojen tak otáčky mám 600,ale drží jak přibitý...nevíte co s tím? šroubem jsem skoušel kroutit a nic.. to už je asi 5 motorek nejde nějak repasovat? jsou tam uhlíky atd. nebo by mi nikdo dokázal sehnat novej za nějkaou dobrou cenu? v renaultu mi řekli 8000,-  _________________ Renault 19 PH2 54kw
Hankook Optimo K 406 - 185/65 R14-už jsou zase koupené nové
http://martinrenda.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 07.12.10 07:52 Předmět: |
|
|
skus se podívat na aukru tam jsem viděl různé nové krokové motorky _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Martin Pergl

Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 1894 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 07.12.10 21:08 Předmět: |
|
|
hmm už jsem se díval,ale na ty naše nikde neviděl leda že by se to dalo nějak zaměnit,ale dosti pochybuju  _________________ Renault 19 PH2 54kw
Hankook Optimo K 406 - 185/65 R14-už jsou zase koupené nové
http://martinrenda.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|