Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Mr.Voza

Založen: 7.2.2008 Příspěvky: 133 Bydliště - POVINNÉ *: Chrudim
|
Zaslal: 30.07.10 11:58 Předmět: O kolik zvedne spotrebu "ladak" a otevrenej filtr? |
|
|
Ahoj vsem, po delsi dobe jsem tady zase s dotazem:
O kolik se zhruba zvedne sporeba montazi "ladaku" a otevrenyho vzduchovyho filtru? Tim ladakem myslim konkretne ten, co je na fotce.
Jde me o to, ze me prasknul jeden silent blok, co drzi koncovej dil vejfuku, tak jsem s tim zajel do servisu na jamu a tam zjistily, ze mam taky na dvou mistech deravej prostredni dil vejfuku - presnejc receno shnilej na padrt. Obednal jsem teda novej, ze az prijde, tak me ho predelaj.
Co se tyce toho prasklyho silentbloku, tak ten koncovej dil vejfuku je tam tak prasacky pridelanej, ze kvuli vymene toho silent bloku budou muset uriznout drzak a navarit novej. Tak nevim jestli jsem nemel rovnou obednat i novej koncovej dil... hlavne kvuli spotrebe. O kolik motor s takovymhle koncovym dilem vejfuku muze zrat vic, nez s normalnim vejfukem?
Taky mam na sani otevrenej filtr - takovej ten radoby sportovni "hribek". Ten prej taky dost zvysuje spotrebu. Vite nekdo zhruba o kolik? Premejslim, ze ho dam pryc a nasadim normalni filtr.
Jezdim ted kolem 9 litru na 100km. Zda se me to celkem dost. Segra se stejnym autem driv jezdila kolem 6,5 litru na 100km. To bylo to auto jeste bez uprav - normalni vejfuk a vzduchovej filtr - tyhle dve vecy na tom zbastlil synovec, nez jsem si od nich to auto koupil. A taky ma segra asi o neco "lehci" nohu, nez ja.
Je to 1.8 54kW. Chtel bych snizit spotrebu, ale je me lito zbavovat se toho vejfuku, pac se me libi
Predem dik za rady a odpovedi...
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
joyo
Založen: 16.2.2010 Příspěvky: 269 Bydliště - POVINNÉ *: Zlaté Moravce
|
Zaslal: 30.07.10 13:14 Předmět: |
|
|
aj tie široké gumy ti niečo pridajú oproti 165-kám
a výfuk podla toho či je to len priechodzíí čiže len rúla dierkovaná skrz tlmič, alebo ked je to len koncovka na origo výfuku tak to ti nepridá na spotrebe nič. _________________ Renault 19 1.7 66kw
Renault 19 cabrio 1.8 16v |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mr.Voza

Založen: 7.2.2008 Příspěvky: 133 Bydliště - POVINNÉ *: Chrudim
|
Zaslal: 30.07.10 14:29 Předmět: |
|
|
Se zvysenim spotreby pri obuti 195/50 R15 misto puvodnich 165/70 R13 jsem kazdopadne pocital... kola se ale na spotrebe moc nepodepsaly... maximalne tak o pul litru, coz je v pohode... nejezdim na spotrebu a kdyz neco na aute dobre vypada, jsem ochotnej tak 0,5 - 1 litr spotreby ozelet...
to samy s tim vejfukem, kdybych mel dat origo vejfuk a snizilo by to spotrebu treba jenom o pul litru, tak se na to samozrejme vyprdnu a necham tam tuhle "lafetu", at to trochu vypada...
Jinak co jsem koukal dovnitr do vejfuku, tak to vypada, ze je to derovana trubka skrz tlumic, jak pises... urcite to neni koncovka na puvodnim tlumici... je to navarovany jeste pred tlumicem... o kolik cca takovejhle vejfuk teda zvysuje spotrebu? A co ten otevrenej filtr? Kdyz dam puvodni, o kolik muzu pocitat, ze klesne spotreba? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Kubais Zoofil

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 7176 Bydliště - POVINNÉ *: Drsný kraj,drsní lidé-Bruntál
|
Zaslal: 30.07.10 14:54 Předmět: |
|
|
Si z nás děláš kozy co?
Tak píšeš že nejezdíš na spotřebu a strašně moc tě zajímá jak se změní spotřeba při výfuku a filtru
Když tam dáš jiný výfuk tak to bude žrát víc už jen proto že to budeš víc vytáčet aby si ten "pěkný" zvuk slyšel. _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mr.Voza

Založen: 7.2.2008 Příspěvky: 133 Bydliště - POVINNÉ *: Chrudim
|
Zaslal: 30.07.10 15:31 Předmět: |
|
|
Nedelam si pr.del... proste se me tech 9 litru, kterejch to ted zere zda moc a kdyby se to dalo nejak jednoduse snizit, bylo by to dobry... tim, ze nejezdim na spotrebu jsem myslel, ze s tim jezdim tak nejak normalne a neradim nahoru uz pri 2000 otacek, jak to nekdo dela... ale zase to nevytacim do 5000, abych slysel ten zvuk, jak pises... normalne tak do 3000 otacek a plnej jenom treba pri predjizdeni... takova proste normalni jizda...
Jinak jsem si jeste poradne posvitil do toho vejfuku a vypada to, ze to nebude jenom pruchozi derava roura skrz tlumic, jak jsem si myslel, ale ze tam budou i nejaky prepazky - viz. fotky... takovejhle vejfuk teda zvedne jak hodne spotrebu, co myslite? A co ten otevrenej filtr? K tomu se tady jeste nikdo nevyjadril...
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Kubais Zoofil

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 7176 Bydliště - POVINNÉ *: Drsný kraj,drsní lidé-Bruntál
|
Zaslal: 30.07.10 15:38 Předmět: |
|
|
Měl sem na konci nerez průchozí a se spotřebou to nic neudělalo. S filtrem nemám moc zkušenosti,ale taky by si to nemělo vzit o nic víc. _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 30.07.10 15:48 Předmět: |
|
|
u má ex lentilky 16V jsem měl studené sání + komplet trubku od svodů až ke koncáku se zvětšeným průměrem a tam se zvedla spotřeba z 7.5l na cca 10l ve městě + neskutečný kravál
u mé 66kw kabria s jen nerez koncovým průchozím tlumičem to přidalo cca 1.5l/100km, teď mám radši komplet sérii a hlavně tichoo po pěšině |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Grunt

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 1199 Bydliště - POVINNÉ *: Jihlava - Polná
|
Zaslal: 30.07.10 20:40 Předmět: |
|
|
mam na aute otevreny sani za lambdou ohnutou prirubu kudy to fouka rezonator, stredovej tlumic, ten tlumic do boku a koncovej tlumic lighting spotreba 80% mesto 20% mimo mesto prumer 8,6 - 8,9 (casto jizda do prace a z5 5min za studena, z prace do kopce po hrbolech na 2ku) a nerekl bych ze instalaci sani a vejfuku se spotreba nejak zmenila _________________ Renault 19 16v PH1 (pripraven na GO)
SEAT Toledo 1.9 Tdi 66kw 1,5Kc/km
http://grunt.rajce.idnes.cz/
http://www.wreckedexotics.com/newphotos/bad |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mirek

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 16116 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
Zaslal: 30.07.10 20:48 Předmět: |
|
|
ten výfuk ti to podle mě nezvedne o nic |
|
Návrat nahoru |
|
 |
tutman
Založen: 22.10.2007 Příspěvky: 1467 Bydliště - POVINNÉ *: Krnov-Zlaté Hory
|
Zaslal: 30.07.10 21:25 Předmět: |
|
|
Mirek napsal: | ten výfuk ti to podle mě nezvedne o nic |
jj a ten filtr taky _________________ ph2 CHAMADE 54kw > ph1 5dv. 54kw > ph1 5dv. 66kw REDBARON> laguna 1,8 66kw up na F3R 84kw
http://tutman.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
JeryP Želva

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2023 Bydliště - POVINNÉ *: DE
|
Zaslal: 31.07.10 09:37 Předmět: |
|
|
Spotrebu zveda - spatna lambda, deravej vejfuk a spatna cidla. _________________ Renault Scenic PH2 2.0 16v F4R 740 (plan F4R 736 132kW)
1.8 16v Ph1 Renault Chip :-) 15" Borbet |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mr.Voza

Založen: 7.2.2008 Příspěvky: 133 Bydliště - POVINNÉ *: Chrudim
|
Zaslal: 01.08.10 10:05 Předmět: |
|
|
OK... dik vsem za nazory a zkusenosti... koncovej tlumic tam teda necham... treba o neco klesne az me tam daj ten novej stredovej dil... vim prd jak dlouho uz je deravej a treba to zere tolik prave kvuli tomu... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|