Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
bigkubik

Založen: 16.10.2007 Příspěvky: 106 Bydliště - POVINNÉ *: Louny
|
Zaslal: 12.07.10 17:48 Předmět: Hodně zvláštní chování 16V motoru. |
|
|
Ahoj, sorry ze zakladam novy tema, ale opravdu uz nevim pod cim tohle hledat. Problem je takovej, ze pokud seslapnu plyn v nizkejch otackach (+-2000) motor se zacne dusit a cukat div nevyleti haupnou ven, jakmile doskace ke +-3000 otackach chytne se a jede v poho az kam ho vytahnu. Aby to nebylo jednoduchy tak tohle se deje jenom pri ohratym motoru na teplotu danou termostatem. Na volnobeh drzi presne 900ot, ale obcas mi prijde jakoby vynechal jeden valec :/
Chtel sem se teda poradit kde zacit nebo jestli nekdo neresil neco podobnyho nez to zacnu vsechno vyndavat, dik  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 12.07.10 17:51 Předmět: |
|
|
já bych to tipnul na špatný poťák na klapce (červená věc s 3mi dráty)  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
bigkubik

Založen: 16.10.2007 Příspěvky: 106 Bydliště - POVINNÉ *: Louny
|
Zaslal: 12.07.10 17:56 Předmět: |
|
|
nevis co se tam ma namerit na tech vyvodech at to nemusim hledat ?  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 12.07.10 17:58 Předmět: |
|
|
Je to celý v kuse, zkusit vyměnit kus za kus ale musíš ten poťák nastavit na dané hodnoty, ty najdeš v tématu: 16V a volnoběžné otáčky |
|
Návrat nahoru |
|
 |
bigkubik

Založen: 16.10.2007 Příspěvky: 106 Bydliště - POVINNÉ *: Louny
|
Zaslal: 12.07.10 18:47 Předmět: |
|
|
ok na to mrknu, ale proc myslis ze by to nedelalo na studenym motoru kdyby to byl ten potak ?  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
libor

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 1350 Bydliště - POVINNÉ *: MĚLNÍK
|
Zaslal: 12.07.10 19:04 Předmět: |
|
|
skuz vyměnit svíčky |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 12.07.10 19:38 Předmět: |
|
|
libor napsal: | skuz vyměnit svíčky | +palec+víčko (taky možnost) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
bigkubik

Založen: 16.10.2007 Příspěvky: 106 Bydliště - POVINNÉ *: Louny
|
Zaslal: 12.07.10 22:40 Předmět: |
|
|
vicko i palec je fungl novy. A ze by ty svicky blbly jenom pri ohratym motoru a nizkejch otackach ? je to cely naky podivny  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
libor

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 1350 Bydliště - POVINNÉ *: MĚLNÍK
|
Zaslal: 13.07.10 06:55 Předmět: |
|
|
bigkubik napsal: | vicko i palec je fungl novy. A ze by ty svicky blbly jenom pri ohratym motoru a nizkejch otackach ? je to cely naky podivny  | jistěže mužou bejt už vypáleny a při vyžších otáčkách se ještě chytnou |
|
Návrat nahoru |
|
 |
JeryP Želva

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2023 Bydliště - POVINNÉ *: DE
|
Zaslal: 13.07.10 07:29 Předmět: |
|
|
Jo presne tak delaj to svice.. ted taky musim prehodit mam ten podobnej problem. proste obcas uz nedaj jiskru. _________________ Renault Scenic PH2 2.0 16v F4R 740 (plan F4R 736 132kW)
1.8 16v Ph1 Renault Chip :-) 15" Borbet |
|
Návrat nahoru |
|
 |
bigkubik

Založen: 16.10.2007 Příspěvky: 106 Bydliště - POVINNÉ *: Louny
|
Zaslal: 15.08.10 10:42 Předmět: |
|
|
bylo to svickama jak ste rikali.. takze NGK svice a k tomu pro sychr novej rozdelovac, palec a kabely a zase leti jako drak. Diky ;) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 15.08.10 11:32 Předmět: |
|
|
zakladni veci  _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|