Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
chlapecek
Založen: 20.1.2008 Příspěvky: 130 Bydliště - POVINNÉ *: Rumburk
|
Zaslal: 17.02.08 19:03 Předmět: sportovní filtr a pruchozí vyfuk |
|
|
zdravim mam orig kn filtr na cliu a a od svodu až k do zadu ma jen trubku a vzadu ladak je možny aby to přidalo 15 koní .motor je 18i16v 99kw a kamarad od kteryho jsem to kupoval mi řikal že ma na valcích naměřeno 150koní diky  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Kubais Zoofil

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 7176 Bydliště - POVINNÉ *: Drsný kraj,drsní lidé-Bruntál
|
Zaslal: 17.02.08 19:24 Předmět: Re: sportovní filtr a pruchozí vyfuk |
|
|
chlapecek napsal: | zdravim mam orig kn filtr na cliu a a od svodu až k do zadu ma jen trubku a vzadu ladak je možny aby to přidalo 15 koní .motor je 18i16v 99kw a kamarad od kteryho jsem to kupoval mi řikal že ma na valcích naměřeno 150koní diky  |
Já být prodejce tak ti nakukám i 20 abych to střelil;) _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
chlapecek
Založen: 20.1.2008 Příspěvky: 130 Bydliště - POVINNÉ *: Rumburk
|
Zaslal: 17.02.08 19:29 Předmět: Re: sportovní filtr a pruchozí vyfuk |
|
|
Kubais napsal: | chlapecek napsal: | zdravim mam orig kn filtr na cliu a a od svodu až k do zadu ma jen trubku a vzadu ladak je možny aby to přidalo 15 koní .motor je 18i16v 99kw a kamarad od kteryho jsem to kupoval mi řikal že ma na valcích naměřeno 150koní diky  |
Já být prodejce tak ti nakukám i 20 abych to střelil;) | diky ale to je muj dobrej kamoš on to prodat nechtel protože to byl jeho milaček apotřeboval rodiny auto tak fakt nevim |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Tuner
Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 390 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava-Zábřeh
|
Zaslal: 17.02.08 19:33 Předmět: Re: sportovní filtr a pruchozí vyfuk |
|
|
chlapecek napsal: | zdravim mam orig kn filtr na cliu a a od svodu až k do zadu ma jen trubku a vzadu ladak je možny aby to přidalo 15 koní .motor je 18i16v 99kw a kamarad od kteryho jsem to kupoval mi řikal že ma na valcích naměřeno 150koní diky  |
totální nesmysl,sportovní filtr ti nepřidá nic,pokud to není speciální kit určený přesně na ten daný typ motoru a s tím výfukem je to to samé,pokud u N/A motoru máš místo výfuku jen holou trubku,tak ti to na výkonu spíše ubere,protože tím změníš vyplachování válců,to ovšem neplatí u turbo motorů,kde jsou jakékoliv tlumiče spíše naobtíž |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Cawba

Založen: 22.11.2007 Příspěvky: 1616 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 17.02.08 19:40 Předmět: Re: sportovní filtr a pruchozí vyfuk |
|
|
Co je to N/A motor
Tuner napsal: | ...pokud u N/A motoru |
_________________ ex R19 1.9D PH.II (16V Inspired) -> BMW Power
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Tuner
Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 390 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava-Zábřeh
|
Zaslal: 17.02.08 19:42 Předmět: Re: sportovní filtr a pruchozí vyfuk |
|
|
Cawba napsal: | Co je to N/A motor
Tuner napsal: | ...pokud u N/A motoru |
|
atmosfera,cili bez turba |
|
Návrat nahoru |
|
 |
chlapecek
Založen: 20.1.2008 Příspěvky: 130 Bydliště - POVINNÉ *: Rumburk
|
Zaslal: 17.02.08 19:47 Předmět: Re: sportovní filtr a pruchozí vyfuk |
|
|
Tuner napsal: | chlapecek napsal: | zdravim mam orig kn filtr na cliu a a od svodu až k do zadu ma jen trubku a vzadu ladak je možny aby to přidalo 15 koní .motor je 18i16v 99kw a kamarad od kteryho jsem to kupoval mi řikal že ma na valcích naměřeno 150koní diky  |
totální nesmysl,sportovní filtr ti nepřidá nic,pokud to není speciální kit určený přesně na ten daný typ motoru a s tím výfukem je to to samé,pokud u N/A motoru máš místo výfuku jen holou trubku,tak ti to na výkonu spíše ubere,protože tím změníš vyplachování válců,to ovšem neplatí u turbo motorů,kde jsou jakékoliv tlumiče spíše naobtíž | a když tam dam sportovní katalyzator na střed rezonator a dozadu ladak
, filtr je přimo na ten typ motoru |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Tuner
Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 390 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava-Zábřeh
|
Zaslal: 17.02.08 20:19 Předmět: Re: sportovní filtr a pruchozí vyfuk |
|
|
chlapecek napsal: | a když tam dam sportovní katalyzator na střed rezonator a dozadu ladak
, filtr je přimo na ten typ motoru | na rezonátor se rovnou vykašli ten je k ničemu,sportovní katalyzátor je celkem dobrá věc,ale není to zrovna nejlevnější,jinak nejlepší by asi bylo origo kat nahradit trubkou a nechat tam nějaký středový tlumič,at mají výfukové plyny aspon nějaký malý odpor v potrubí a navíc když tam necháš tlumič,tak ti to nebude žrát jako kráva,vlastní zkušenost  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
sob007 LOPRAIS
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 5122 Bydliště - POVINNÉ *: Skalice [Zn]
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Tuner
Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 390 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava-Zábřeh
|
Zaslal: 17.02.08 20:29 Předmět: |
|
|
sob007 napsal: | No ja už bych dal rovnou místo katu rezonátor a ten sportovní kat bych tam už vubec nedával a dozadu bych dal jen nějakej průchozí tlumič  | k čemu ti bude rezonátor když je to jen provrtaná trubka,navíc atmosférický potřebuje aspon nějaké zpětné tlaky,to co si napsal je tak kombinace pro turbo motor na svojem mám taky jen holou trubku a průchozí koncák a zdaleka to nejede tak,jako třeba se sériovým potrubím a navíc to žere jak tank |
|
Návrat nahoru |
|
 |
sob007 LOPRAIS
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 5122 Bydliště - POVINNÉ *: Skalice [Zn]
|
Zaslal: 17.02.08 20:42 Předmět: |
|
|
No ja mám na svým místo katu rezonátor a střed fuč a koncovej mám origo teda ale řek bych že to jede líp spotřeba nevim to sem eště nezměřil a ani to moc neřve takže su stim spokojenej ale kdybych měl tolik peněz naví že bych uvažoval o sportovním katu tak si radši nechám udělat zakázkový svody a možná bych to nechal udělat celý širší a ten kat bych tam vubec necpal ať už sportovní nebo vobič _________________ Renault 19 RT F3P 1794 65kW(SPI) 1993
Renault 19 16V cabrio ph1
http://sob007.rajce.idnes.cz/
Servisní manuály, Jak na to ......
http://www.edisk.cz/adresar/1de83325b3cdf4b28843e72ae17fa915 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Šulín

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 1379 Bydliště - POVINNÉ *: Plzeň - hlavní město piva
|
Zaslal: 17.02.08 20:49 Předmět: |
|
|
Vyzkoušel jsem všechno možný i nemožný a zůstal jsem u verze:
1)kat origo (kupodivu funkční)
2)střed original (včetně bočního tlumiče)
3)zadek jen trubka s koncovkou
Zvuk v nižších otáčkách decentně brblající, žádný dráždění policajtů ani sousedů a ve vysokejch točkách nemá chybu! _________________ Šulín
Šáde Octavia
16V, Ph1 (od r. 1999) RIP
1,9D, Ph1 (od r. 2008) RIP |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Tuner
Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 390 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava-Zábřeh
|
Zaslal: 17.02.08 20:51 Předmět: |
|
|
sob007 napsal: | No ja mám na svým místo katu rezonátor a střed fuč a koncovej mám origo teda ale řek bych že to jede líp spotřeba nevim to sem eště nezměřil a ani to moc neřve takže su stim spokojenej ale kdybych měl tolik peněz naví že bych uvažoval o sportovním katu tak si radši nechám udělat zakázkový svody a možná bych to nechal udělat celý širší a ten kat bych tam vubec necpal ať už sportovní nebo vobič | rezonátor je to samé jako kdybys tam nechal jen trubku,lépe to pojede určitě,protože si tam nechal koncový tlumič,který zajíštuje zpětné tlaky,kdyby si místo něho dal plně průchozí koncák,tak to bude možná živější ve vyšších otáčkách,ale jinak to bude zdechlé,uřvané a bude to mít strašnou spotřebu |
|
Návrat nahoru |
|
 |
sob007 LOPRAIS
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 5122 Bydliště - POVINNÉ *: Skalice [Zn]
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
chlapecek
Založen: 20.1.2008 Příspěvky: 130 Bydliště - POVINNÉ *: Rumburk
|
Zaslal: 17.02.08 21:01 Předmět: |
|
|
Šulín napsal: | Vyzkoušel jsem všechno možný i nemožný a zůstal jsem u verze:
1)kat origo (kupodivu funkční)
2)střed original (včetně bočního tlumiče)
3)zadek jen trubka s koncovkou
Zvuk v nižších otáčkách decentně brblající, žádný dráždění policajtů ani sousedů a ve vysokejch točkách nemá chybu! | to jo tady to je při vysokejch otačkach jak zavodni auto kategorie A |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|