Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Vítek
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 1483 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 18.10.07 08:21 Předmět: dobíjeni |
|
|
cau potreboval bych se dozvedet v jakych hodnotach je dobijeni ok pred chvili jsem to meril auto pres noc stalo na baterce jsem nameril bez nastartovani 12,33 po nastartovani a zvisenych otackach 14,84 az klesli otacky 14,18 jenze problem nastal kdyz jsem zapnul svetla ventilator topeni naplno a rozmrazovani zadniho skla to jsem nameril pod 12voltu je to jen tim ze je to na volnobech a nema to jeste otacky minulej rok jsem menil uhliky a uz byli nacate i krouzky na altiku nemohlo by to byt tim?? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Kubais Zoofil

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 7176 Bydliště - POVINNÉ *: Drsný kraj,drsní lidé-Bruntál
|
Zaslal: 18.10.07 08:25 Předmět: Re: dobíjeni |
|
|
Vítek napsal: | cau potreboval bych se dozvedet v jakych hodnotach je dobijeni ok pred chvili jsem to meril auto pres noc stalo na baterce jsem nameril bez nastartovani 12,33 po nastartovani a zvisenych otackach 14,84 az klesli otacky 14,18 jenze problem nastal kdyz jsem zapnul svetla ventilator topeni naplno a rozmrazovani zadniho skla to jsem nameril pod 12voltu je to jen tim ze je to na volnobech a nema to jeste otacky minulej rok jsem menil uhliky a uz byli nacate i krouzky na altiku nemohlo by to byt tim?? |
A nevíš kolikátku máš altík?! Pač verze s plnou el. výbavou a 16V mají silnější.
Sice sem to nikdy neměřil, ale věřím že to na 12V klidně klesnout může,pač spotřebičů si zapnul dost:) _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
hanzi
Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 18.10.07 08:42 Předmět: |
|
|
ja dyz pusitm vsechno tak jde kolem 13V, minimalne 12.9
jinak teda kdyz obcas natahuju okna tak mi problikne dobijeni - ale to je tim ze u cabra jsou ty okna dost na pikacu s tim stahovanim a vytahovanim |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vítek
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 1483 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 18.10.07 09:49 Předmět: |
|
|
to s tema oknama dela dost lidem i me. jako kdyz to bylo na tech zvisenych otackach i pri zapnutejch vecech tam bylo nejakych 13,5 ale jak rikam menil jsem uhliky a uz byli kousek probrousene i krouzky ale asi to neni spatne jak to tred dobiji ne? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 18.10.07 14:43 Předmět: |
|
|
rekl bych ze pokud ti to napeti pokleslo na volnobeh tak to je normalni nemuze to stihat pri volnobeznych otackach skus to zmerit pri tom zatizeni na vetsi otacky _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Martin Anonymní
|
Zaslal: 18.10.07 15:13 Předmět: |
|
|
Při vypnutém motoru na baterce nameris její napětí tj. 12v při volnobeznych otáčkách by se rozmezí mělo pohybovat mezi 13,8V az 14,2V Když to bude víc máš nejspíš špatný regulator a prebijis baterku. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Martin Anonymní
|
Zaslal: 18.10.07 15:20 Předmět: |
|
|
Altik by měl dobíjet už kolem volnobeznych otáček a při zvýšených otáčkách bude jen nepatrný rozdíl. Když zapnes světla atd. Tak napětí klesne, ale jen tak o 0,5V. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 18.10.07 15:24 Předmět: |
|
|
neskousel sem to teda merit ale pochybuju ze by alternator stihal davat takovy proud kterym to zatizil uz pri nejakych 850 ot to urcite ne _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Martin Anonymní
|
Zaslal: 18.10.07 16:20 Předmět: |
|
|
Elektronika alternatoru Ti zabezpečuje, aby i při jakých koliv otáčkách měl stále stejné volty. vetsinou je na nem napsáno pri jakých min. otáčkách je schopný dodávat max. proud. bývá to kolem 1000 ot. az 1500 ot./min |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jarda

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 18.10.07 16:39 Předmět: |
|
|
Rosťo nedej se máš pravdu.  _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 18.10.07 17:23 Předmět: |
|
|
jo a proc se teda vzdycky pise o 3000 ot
tady zrovna sem vytahl popis z jak na to je to sice z megana,protoze na R19 tady zrovna nemam po ruce ale bude to stejne
 _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Marv Vítěz Drhlen 2007

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7357 Bydliště - POVINNÉ *: Rousínov u Vyškova
|
Zaslal: 18.10.07 18:03 Předmět: |
|
|
Rosta napsal: | jo a proc se teda vzdycky pise o 3000 ot
tady zrovna sem vytahl popis z jak na to je to sice z megana,protoze na R19 tady zrovna nemam po ruce ale bude to stejne
 |
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Martin Anonymní
|
Zaslal: 18.10.07 18:06 Předmět: |
|
|
Opravdu Ti stačí nízké otáčky (volnoběžné),aby Alternátor dodal dostatek proudu, pri min zmene napetí. obstarava to budici vynuti a regulator. alternátor ve skutečnosti ma daleko vetší otáčky nez motor. je to dané převodem na řemenici. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 18.10.07 18:14 Předmět: |
|
|
pri mininalni zmene napeti ano ale pouze do jisteho proudu pak kdyz alternator nebude v nizkych otackach stihat dodavat pozadovany proud bude klesat napeti
takze jeste hodnoty alternatoru opsane z programu autodata:
alternator output at engine speed A/V/rpm 60/13,5/3000
tech alternatoru bylo sice pocitam v R19 vic druhu ale lisit se budou pouze v max proudu _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Martin Anonymní
|
Zaslal: 18.10.07 18:38 Předmět: Re: dobíjeni |
|
|
Vítek napsal: | cau potreboval bych se dozvedet v jakych hodnotach je dobijeni ok pred chvili jsem to meril auto pres noc stalo na baterce jsem nameril bez nastartovani 12,33 po nastartovani a zvisenych otackach 14,84 az klesli otacky 14,18 jenze problem nastal kdyz jsem zapnul svetla ventilator topeni naplno a rozmrazovani zadniho skla to jsem nameril pod 12voltu je to jen tim ze je to na volnobech a nema to jeste otacky minulej rok jsem menil uhliky a uz byli nacate i krouzky na altiku nemohlo by to byt tim?? |
ted jsem to zkusil na svém autě. Při volnoběžných otáčkách a žádné zatěži jsem měl na baterce 14.5V. Při stejné zátěži co jsi napsal kleslo napětí na 14.36V (volnoběžné otáčky ) zvyšoval jsem otáčky postupně až na 4000 ot. a napětí se neměnilo. zůstávalo na 14,36V... tvůj případ může být kroužky na alternatoru, ale spís bych pořešil regulátor. příčin může být ještě víc např. klínový řemen, špatná dioda, špatná baterka, nebo rez na kontaktech.. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|