Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Hellborn
Založen: 17.12.2009 Příspěvky: 43 Bydliště - POVINNÉ *: Želechovice - Uničov
|
Zaslal: 20.12.09 21:57 Předmět: |
|
|
Ještě mě napadlo, jestli to nemůže mít souvislost s baterkou. Kdyby byla úplně vyřízená, jestli by to mohlo mít vliv na vynechávání chodu motoru.
Ještě postřeh - můžu mít i 2000 ot/min a cuká to. Jakmile ale sešláplu pedál a zrychluju, je to v pohodě bez cukání. Když potom jedu 90km/h cuká to i tam, jakmile se ale dostanu přes 3000 ot/m už je po cukání. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Martin Pergl

Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 1894 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 15.02.10 21:11 Předmět: |
|
|
nechci zakládat nové téma tak to hodím sem.....jak víte mam 54kw a mam problém,když za studena nastartuju tak mi otáčky vylítnou nikdy až na 3000ot. a drží se tam asi 10s...potom teda spadnou na nějkejch 2000ot....a dokud se motor nezahřeje na první čárku tak nejde pod 1500-1200ot. poraďte v čem je problém....jinak ČIDLO TEPLOTY MOTORU JE NOVÉ!!!..Díky moc _________________ Renault 19 PH2 54kw
Hankook Optimo K 406 - 185/65 R14-už jsou zase koupené nové
http://martinrenda.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
tutman
Založen: 22.10.2007 Příspěvky: 1467 Bydliště - POVINNÉ *: Krnov-Zlaté Hory
|
Zaslal: 15.02.10 21:32 Předmět: |
|
|
tak to má asi být, mě to calamada taky dělala a nynější 54ka taky ale né tak dlouho _________________ ph2 CHAMADE 54kw > ph1 5dv. 54kw > ph1 5dv. 66kw REDBARON> laguna 1,8 66kw up na F3R 84kw
http://tutman.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Tominos
Založen: 21.6.2008 Příspěvky: 4450 Bydliště - POVINNÉ *: Haj ve slezsku
|
Zaslal: 15.02.10 21:41 Předmět: |
|
|
jj to je v pohodě!mi to taky dělalo na 54Kw _________________ Escort 1.3 (k.o.),R19 1.7 (sold),R19 16v 3x (k.o.),R19 1.9D (sold),megane I 1.6 16v (k.o.),clio II 1.6 16v (sold),R19 16v ph1 (sold),laguna II ph2 2.0t (dailycar),megane II 1.6 16v ( monkeycar)
http://tominos.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Martin Pergl

Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 1894 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 15.02.10 21:49 Předmět: |
|
|
hmm...mne se to moc nezdá teda....páč auto jede na sytič klidně i 40km/h tžeda než se ohřeje  _________________ Renault 19 PH2 54kw
Hankook Optimo K 406 - 185/65 R14-už jsou zase koupené nové
http://martinrenda.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 15.02.10 22:35 Předmět: |
|
|
je to spravne ..akorat že ti asi blbe moturek a nevraci se jak by mel .. jinak je to jedno protože se otevira klapka nepřidava to benzin takže to na spotřebe nepoznaš _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Martin Pergl

Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 1894 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 15.02.10 22:43 Předmět: |
|
|
ok...motorek jsem teď rozebral a ta vazelína stará 15let byla jak lepidlo.....dostalo to jarovou vodu a bylo to pryč..... zejtra jde na to vazelína na ložiska.....ovšem motorek se varcí o hodně lépe než předtím....takže snad to vyřeší můj problém. ještě poraďte čím je to že při přeřazení mi otáčky houpnou až na 400 a potom se to vrátí z5 na 850-950ot?? _________________ Renault 19 PH2 54kw
Hankook Optimo K 406 - 185/65 R14-už jsou zase koupené nové
http://martinrenda.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 16.02.10 08:25 Předmět: |
|
|
Martin Pergl napsal: | ještě poraďte čím je to že při přeřazení mi otáčky houpnou až na 400 a potom se to vrátí z5 na 850-950ot?? | tipl bych špinavý vzduchový filtr nebo přisává někde vzduch a MAP senzor pak ukazuje kravinky a než to ŘJ stačí srovnat tak to trošku houpne no  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Martin Pergl

Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 1894 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 16.02.10 21:06 Předmět: |
|
|
je tam čistitelná sportovní vložka,MAP OK,já teda nevím kde to ten vzduch přisává.....všechny ty záslepky na sání jsou OK...jeden čas pomohlo vyčistit čidlo teploty nasávaného vzduchu..ale problém zvonu nastal....asi budu muset znova vyčistit  _________________ Renault 19 PH2 54kw
Hankook Optimo K 406 - 185/65 R14-už jsou zase koupené nové
http://martinrenda.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Tominos
Založen: 21.6.2008 Příspěvky: 4450 Bydliště - POVINNÉ *: Haj ve slezsku
|
Zaslal: 16.02.10 21:35 Předmět: |
|
|
nebo vymenit? _________________ Escort 1.3 (k.o.),R19 1.7 (sold),R19 16v 3x (k.o.),R19 1.9D (sold),megane I 1.6 16v (k.o.),clio II 1.6 16v (sold),R19 16v ph1 (sold),laguna II ph2 2.0t (dailycar),megane II 1.6 16v ( monkeycar)
http://tominos.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Martin Pergl

Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 1894 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 17.02.10 16:28 Předmět: |
|
|
tohle čidlo bohužel nové už na moje neseženu....jedině na 66kw a ta má jiné uchycení pro to čidlo.....já tam mám závit _________________ Renault 19 PH2 54kw
Hankook Optimo K 406 - 185/65 R14-už jsou zase koupené nové
http://martinrenda.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
D.j.Spilka
Založen: 28.11.2009 Příspěvky: 105 Bydliště - POVINNÉ *: Opava
|
Zaslal: 05.03.10 14:19 Předmět: |
|
|
Chlapi, čím to muže být, že když se zahřeje motor, tak otáčky na volnoběh kolísají v rozmezí 800-600. Četl jsem si tady všechny příspěvky, ale bávíte se o motoru 1.8 16v....byl bych vděčný za každou radu, kdyby mi někdo poradil, jak to je u motoru 1.7 66kw 4bod.
Díky za Vaše rady. _________________ R19 1.7 66 kW-na díly
Ford eskort 1.8D pickup - parádní stroj:-)
Současnost- VW MULTIVAN 2.5 TDI - GENERATION |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Razor64

Založen: 27.11.2008 Příspěvky: 136 Bydliště - POVINNÉ *: Strážovice
|
Zaslal: 22.03.10 18:47 Předmět: |
|
|
cus mam maly dotaz posledni dobou mi zacal nejak padat volnobeh kdyz jedu tak se to dnes drzelo na 600 a kdyz zastavim tak to jde na tech 800 zahada mam 16v cim to muze byt _________________ Renault 19 16v pH2
часы |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Fido

Založen: 16.10.2009 Příspěvky: 97 Bydliště - POVINNÉ *: Poděbrady
|
Zaslal: 07.05.10 13:13 Předmět: |
|
|
Zdárec, asi mi spadává benzín na 16V. Projevuje se to, ráno přijdu do garáže, nastartuju motor, začne houpat a buď chcípne nebo otáčky najednou vylítnou rázově na 1500 a pak se srovnají na volnoběžný. Další situace, přijdu ze školy k autu, auto stojí mírně zvednutý na pravý bok (křivá silnice), musím tak 4-5x otočit klíček na kontrolky než můžu nastartovat. Na dílně mi změřili tlak čerpadla a to dává 3,5bar což by mělo podle autodat býti v pořádku, když tak mě opravte. Není v palivovým okruhu nějaký ventil co udržuje tlak a kde ho najdu? Díky _________________ Renault 19 16V PHII |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 07.05.10 13:19 Předmět: |
|
|
když stojí z kopečka, kolik tam máš cca benzínu?
to houpání s největší pravděpodobností dělá buď špatná lambda sonda nebo rozštelovaný potenciometr škrtící klapky, trpí tím většina 16V  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|