Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Kubík
Založen: 20.4.2009 Příspěvky: 14 Bydliště - POVINNÉ *: Jablonec
|
Zaslal: 21.02.10 20:33 Předmět: Výměna bloku motoru |
|
|
Mám takovej dotaz... Mám 16V a bohužel táké lízlou šálu na klice a při vyšších otáčkách motor dost klepe. Sehnal sem starší motor,ale 8V. Tak by mě zajímalo,jestli s tim má někdo zkušenosti,že bych použil spodek motoru s převodovkou z 8V a hlavu bych tam dal původní z 16V. Jelikož nemůžu sehnat motor s přev. 16V za přijatelnou cenu... Děkuji |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 21.02.10 20:35 Předmět: |
|
|
tak pokud je špatna jen šala tak dej novy šaly .. 8v motor je jinej hlaqva z 16v na nej nepasne _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Kubík
Založen: 20.4.2009 Příspěvky: 14 Bydliště - POVINNÉ *: Jablonec
|
Zaslal: 21.02.10 20:47 Předmět: |
|
|
To sem chtěl zpočátku také udělat, ale prý by to vydrželo jen chvíli... Nevím co presně by se s tím mělo udělat, ale celkově by mě to vyšlo cca na 6 tisíc i s prací a přišlo mi rozumnější sehnat motor za 4 tisíce a za víkend ho jen vyměnit... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Lord Bazzi
Založen: 11.10.2007 Příspěvky: 2680 Bydliště - POVINNÉ *: Uhřice okr. Vyškov
|
Zaslal: 21.02.10 21:14 Předmět: |
|
|
To by mě zajímalo proč by to mělo vydržet jen chvíli.No a těch 6 tisíc za opravu je podle mě katastrofickej scénář(něco jako jsem měl já),když by se musela naprašovat klika nebo bylo protočený oko v některé ojnici...ale vzhledem k tomu že píšeš že to klepe jen ve vysokých otáčkách by to nemělo být zas tak hrozný...
Jinak takhle to klepalo mě a oprava stála 4000(demontáž a montáž jsem si dělal sám) myslím že tak špatně na tom nejsi...
http://www.youtube.com/watch?v=rEv48uadmIE _________________ VW Prassat Variant B4 TDI-pracant
Renaulty mám už jen pro zábavu:
16V ph2,3dv Mazlík
Nafoukané Kabrio kabrioletovič ph2kovič 8V ??kW
3x 16V na ND |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mercury

Založen: 20.1.2008 Příspěvky: 1924 Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice
|
Zaslal: 22.02.10 23:03 Předmět: |
|
|
Lord Bazzi napsal: | To by mě zajímalo proč by to mělo vydržet jen chvíli.No a těch 6 tisíc za opravu je podle mě katastrofickej scénář(něco jako jsem měl já),když by se musela naprašovat klika nebo bylo protočený oko v některé ojnici...ale vzhledem k tomu že píšeš že to klepe jen ve vysokých otáčkách by to nemělo být zas tak hrozný...
Jinak takhle to klepalo mě a oprava stála 4000(demontáž a montáž jsem si dělal sám) myslím že tak špatně na tom nejsi...
http://www.youtube.com/watch?v=rEv48uadmIE |
natoc jaky to ma chod po oprave... _________________ R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Lord Bazzi
Založen: 11.10.2007 Příspěvky: 2680 Bydliště - POVINNÉ *: Uhřice okr. Vyškov
|
Zaslal: 23.02.10 00:10 Předmět: |
|
|
Ještě nejezdím.Spodek je hotov,ale hlava ještě ne.Poslední 2 dny na ní řádím s fortunou a i když s ní zrovna nedělám tak mě bzučí v uších.Počítám že cca za 14 dnů vyjíždím... _________________ VW Prassat Variant B4 TDI-pracant
Renaulty mám už jen pro zábavu:
16V ph2,3dv Mazlík
Nafoukané Kabrio kabrioletovič ph2kovič 8V ??kW
3x 16V na ND |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Kubík
Založen: 20.4.2009 Příspěvky: 14 Bydliště - POVINNÉ *: Jablonec
|
Zaslal: 23.02.10 14:06 Předmět: |
|
|
Až tak mi to neklepe,ale moc velký rozdíl to není... Takže myslíš, že budou stačit vyměnit jen ty šály? To by mi spadl kámen ze srdce, jelikož každá koruna dobrá  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Lord Bazzi
Založen: 11.10.2007 Příspěvky: 2680 Bydliště - POVINNÉ *: Uhřice okr. Vyškov
|
Zaslal: 23.02.10 15:29 Předmět: |
|
|
goreff napsal: | děláš kanály,nebo co  |
Nee jen jsem trefil nějakou zmetkovitou hlavu a na jednom válcu byl jeden sací kanál tak o třetinu menší než ostatní.Tak to akorát srovnám a trošku slícuju sání.Jinak jako nějak zvětšovat kanály na to si netroufám.Sice vybavení by na to bylo(malá a velká fortuna+stopkové frézy atd...)Ale já se znám a navíc mám blbý oko tak by každej kanál vypadal jinak a bylo by to horší jak předtím.A myslím že celkovej přínos by byl skoro nulovej podle mě.Zajímalo by mě jaký s tím mají zkušenosti ti co to dělali...
Jinak nahrubo zbroušený to mám,teď to akorát doleštit... _________________ VW Prassat Variant B4 TDI-pracant
Renaulty mám už jen pro zábavu:
16V ph2,3dv Mazlík
Nafoukané Kabrio kabrioletovič ph2kovič 8V ??kW
3x 16V na ND |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
Zaslal: 23.02.10 15:41 Předmět: |
|
|
já jsem to slícování měl taky kdysi v plánu,ale nějak se mi do toho nechce,to až by musel jít škopek dolů,zatím není důvod,motor šlape jak švýcary...jinak co jsem viděl na jiných zahraničních fórech,tak kanály nijak nezvětšovali, spíše vyleštili a slícovali i,když o sacích jsem slyšel,že je lepší je nechat trošku hrubější pro lepší promíchání nasávané směsi...jinak někdo aj zkracuje vodítka ventilů co trčí do kanálů,myslím,že to má "cube" takhle upravené... _________________ F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
BlackCZ
Založen: 18.1.2009 Příspěvky: 49 Bydliště - POVINNÉ *: Příbram na Moravě
|
Zaslal: 24.02.10 12:25 Předmět: klika a salky |
|
|
taky mam vydreny salky zacalo to pri vyssich otackach cinkat jak kdyby byla v motoru maticka nebo neco a pak to zacalo delat hned jak jsem nastartoval.... tak jsem zjistil ze mam vydreny sálky... chtel bych to opravit a vybrus kliky uz mi nejde tak shanim jinou kliku z 16v.. _________________ Renault 19 chamade PH1
1,8 16S r.v. 91 101kW (ten se vali na dvorku)
1,8 16V r.v. 92 99kW aktualni
Nejsme stvoreni pro rychlost to ona je stvorena pro nas.
http://blackcz.rajce.idnes.cz/Na_prodej/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Lord Bazzi
Založen: 11.10.2007 Příspěvky: 2680 Bydliště - POVINNÉ *: Uhřice okr. Vyškov
|
Zaslal: 24.02.10 16:09 Předmět: |
|
|
Teď jsem dělal a jdou udělat 2 a když by to nestačilo,tak pořád se dá ta klikovka naprášit a nanitridovat(když by byl někdo kor náročnej) a začít zas od nuly... _________________ VW Prassat Variant B4 TDI-pracant
Renaulty mám už jen pro zábavu:
16V ph2,3dv Mazlík
Nafoukané Kabrio kabrioletovič ph2kovič 8V ??kW
3x 16V na ND |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
Zaslal: 24.02.10 16:42 Předmět: |
|
|
hm tak to jo..., když jsem kupoval ojniční šály, tak mi byly nabídnuty 2 rozměry 48 a 48,75...tím 48(standardní rozměr) si už nejsem jistej,ale rozdíl 0,75 tam byl _________________ F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Lord Bazzi
Založen: 11.10.2007 Příspěvky: 2680 Bydliště - POVINNÉ *: Uhřice okr. Vyškov
|
Zaslal: 24.02.10 22:30 Předmět: |
|
|
Ty velikosti jsou po 0,25 mm...
http://www.elitecat.cz/ArticleSelection.aspx?B=0 _________________ VW Prassat Variant B4 TDI-pracant
Renaulty mám už jen pro zábavu:
16V ph2,3dv Mazlík
Nafoukané Kabrio kabrioletovič ph2kovič 8V ??kW
3x 16V na ND |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|