Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
BlackCZ
Založen: 18.1.2009 Příspěvky: 49 Bydliště - POVINNÉ *: Příbram na Moravě
|
Zaslal: 17.02.10 23:55 Předmět: |
|
|
jak to pozanam ze se otevre velkej okruh??? _________________ Renault 19 chamade PH1
1,8 16S r.v. 91 101kW (ten se vali na dvorku)
1,8 16V r.v. 92 99kW aktualni
Nejsme stvoreni pro rychlost to ona je stvorena pro nas.
http://blackcz.rajce.idnes.cz/Na_prodej/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
incredible

Založen: 6.4.2009 Příspěvky: 367 Bydliště - POVINNÉ *: Děčín, Praha
|
Zaslal: 18.02.10 00:27 Předmět: |
|
|
Budeš mít teplou hadici co vede od termostatu ke chladiči...to poznáš _________________ R 19 Ph II 1.8 16V 101 kW CABRIO
R 19 Ph II 1.7 54 kW - z Rakouska po dědkovi se serviskou:)
R 19 Ph II 1.7 54 kW - in memory after 6 years
2. MÍSTO NORDIC 2010 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
BlackCZ
Založen: 18.1.2009 Příspěvky: 49 Bydliště - POVINNÉ *: Příbram na Moravě
|
Zaslal: 18.02.10 15:58 Předmět: |
|
|
a jeste neco jak poznam ze je v prdeli vodni pumpa? _________________ Renault 19 chamade PH1
1,8 16S r.v. 91 101kW (ten se vali na dvorku)
1,8 16V r.v. 92 99kW aktualni
Nejsme stvoreni pro rychlost to ona je stvorena pro nas.
http://blackcz.rajce.idnes.cz/Na_prodej/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 18.02.10 17:47 Předmět: |
|
|
teče _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
JeryP Želva

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2023 Bydliště - POVINNÉ *: DE
|
Zaslal: 19.02.10 08:13 Předmět: |
|
|
Uz jsem take videl ze na pumpe se urval ten vnitrek a pak nehonila vodu. V nadobce musi tect voda z vracecky (nevim jestli hned nebo az po zahrati). _________________ Renault Scenic PH2 2.0 16v F4R 740 (plan F4R 736 132kW)
1.8 16v Ph1 Renault Chip :-) 15" Borbet |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ježura
Založen: 18.5.2008 Příspěvky: 643 Bydliště - POVINNÉ *: Česká Lípa
|
Zaslal: 20.02.10 01:39 Předmět: |
|
|
BlackCZ napsal: | tak jsem demontoval a namontoval radiator... mam ph1 a bez sahnuti na palubku mi to neslo jsem musel odmontit 4 sroubky na palubce oddelat kryt na packy a oddelat trubky od topeni pak podzvihnout palubku vysunout topeni spodem tak z pulky a pak tahat radiator mozna ze jsem to delal zbbytecne slozite ale je to hotove snad to bude fungovat jeste si vyvarim vsecky hadice a pak se uvidi... diky vsem co sem daly navody snad uz to nikdy nebudu delat pekna mrdacka |
Taky jsem to tak dělal a doufám ,že naposled. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Jasin

Založen: 28.6.2009 Příspěvky: 681 Bydliště - POVINNÉ *: ostrava hrabuvka
|
Zaslal: 17.06.10 00:02 Předmět: |
|
|
mam ventyla s klimou a nechce se zahrivat tim padem nechce ani tpit myslite si ze by to mohl byt termostat? _________________ Renault 19 PH2 1,8 16V AC
Renault 19 PH1 1,8 16V
Skoda 120
Skoda 105 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 17.06.10 06:58 Předmět: |
|
|
asi joo  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Muzzy
Založen: 4.12.2007 Příspěvky: 13 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno, to je to město...
|
Zaslal: 18.10.10 15:15 Předmět: |
|
|
Zdravim,
posledni dobou sem si vsim, ze mi auto netopi, pokud stojim v zacpe nebo jedu na neutral. Pokud jedu normalka s plynem, tak mi auto topi normalne.
Netusite cim by to mohlo byt?
Diky za rady _________________ R19 Chamade 1,7 54kW r.v.1995 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
R19
Založen: 1.4.2010 Příspěvky: 125 Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava
|
Zaslal: 06.12.10 11:37 Předmět: |
|
|
Muzzy: Mam ten isty problem ako ty... Ked som auto kupil, tak nekurilo vobec... dal som ho znamemu opravit, tak mi vymenil termostat a tvrdil mi, ze vyhodil nejaky podivny okruh pri motore a zacalo to kurit... Vsetko by bolo v poriadku... keby som si teraz v zime nevsimol, ze auto kuri iba ked je ventilator zapnuty na jednotke... pokial idem az na stvorku tak uz ide studeny vzduch... Pokial s autom stojim, alebo je na volnobehu, tak nekuri ani na jednotke... Ale mam taky divny pocit z toho, lebo s autom prejdem aspon dva tri kilometre a nemozem ho zahriat... Ako by isla vsetka voda najprv do chladica a potom az do radiatora... Sam si s tym neviem rady, lebo chlapik mi povedal, ze radiator mam v poriadku... aj ked sa mi podarilo zohnat iny... pre istotu...
Budem vdacny za vsetky rady...
Juro _________________ VSADIL SOM NA RENAULT, UVIDÍME ČO TO DÁ... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
R19
Založen: 1.4.2010 Příspěvky: 125 Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava
|
Zaslal: 06.12.10 22:19 Předmět: |
|
|
Tak som sa na to kukol... a zistil som ze som mal v nadrzke na chladiacu kapalinu malo vody... Dolial som G48 aj s vodou, pojazdil po meste a voda sa dostala zasa tam kde bola, kusok pod MIN rysku... ale mal som pocit, ze auto zacalo viac kurit...
Ale mal by som este taku malu otazku... nema niekto nejaku schemu jak to ma byt poprepajane cela ta svihnuta chladiaca sustava??? Lebo od kedy mi mechanik odtial vyhodil nejaky nezmyselny spletenec tak to topi, pretoze predtym to netopilo... ale mam pocit, ze ide voda skor do chladica ako do radiatora... pretoze hadica k chladicu je vrela, ale hadica k radiatoru je len vlazna... tak neviem... Alebo je len mozne ze je to cele poriadne zavzdusnene??? A ak ano kde je odvzdusnovak??? Lebo som nasiel v prirucke ze je na chladici... a kukal som, ze by som ho tam mal mat aj ja... ale nechcem ho urvat, pretoze sa neda potocit... Len pre ujasnenie je to vlavo hore na chladici ak stojim celom k motru... _________________ VSADIL SOM NA RENAULT, UVIDÍME ČO TO DÁ... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Slavo

Založen: 3.4.2008 Příspěvky: 2483 Bydliště - POVINNÉ *: Revúca SR, Karviná ČR
|
Zaslal: 07.12.10 18:15 Předmět: |
|
|
aký máš v tom motor? A mehanik ti z tade nemal určite nič vytepať, ale mal si ty vytepať jeho... Pravdepodobne ti vyhodil prepoj medzi radiátorom a chladením sania a to je chyba. Ten odvzdučňovák musís proste povoliť - je umelý takže by nemal byť zareznutý, len ho asi niekto dotiahol na fest. Určo to bude aj zavdušnené. A ked ti teraz zmizla voda, tak su len dve moznosti: buť voda isla tam kam mala a to do radiatora, tak este dolej, alebo máš niekde netesnost a chčije ti to tam. _________________ R19 Chamade, phII, L53Y, F7P D704-99kW po kompletnej GO
http://maximaco.rajce.net/
1. miesto Čumjízda Hlučín 2010
2. miesto Čumjízda MORÁVIA 2011 Plumlov |
|
Návrat nahoru |
|
 |
R19
Založen: 1.4.2010 Příspěvky: 125 Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava
|
Zaslal: 07.12.10 18:49 Předmět: |
|
|
Slavo: No ja som pri nom nebol... to mi on len potom povedal, pretoze to auto predtym vobec nekurilo, a vravel mi, ze to tam bolo nejak nakratko prepojene ci co... Bol som z toho magor... a kedze bolo leto a auto kurilo tak som to neriesil... Ale teraz ked dosla zima tak mi bolo divne preco nemozem zohriat motor a preco mi to kuri len na pozicii 1 a ked prepnem na 3 tak je to studene... ani za toho pana som nemohol vykurit auto... No proste ma slo svihnut... Ked som stal na mieste tak to nekurilo vobec, ale pocul som ako vnutri tece voda,ako ked doma napustaju radiatory, a to bolo pocut pri kazdom zosliapnuti pedalu... ale nejak som to nesledoval viacej... ale raz ma to vazne nastvalo a tak som otvoril kapotu a sledoval som, co sa deje... a vtedy som zistil, ze pokledla voda v nadrzke... Kukal som si aj schemy co ma byt jak prepojene ale som z toho magor... no docital som sa ze prvotny okruh ma vies cez radiator... Keby mal niekto motor 1.7 55kW, a bol by ochotny mi to nejak pofotit v aute... popripade nakreslit jak to ma byt prepojene vsetko, dost by mi to helflo...
Od kedy som dolial asi liter G48 a asi liter vody tak to kuri lepsie... ale stale to nie je ono... ked tu niekto pisal, ze neudrzi ruku na vetraku ked to kuri, tak ja ju tam mozem mat hravo od pozicie 1 az po 3... a to ma stve... Asi by som to mal cele spustit a napustit na novo... nie??? Inak ked z autom stojim na snehu a necham motr bezat tak netece nic nikde... okrem oleja... tam nie je ziaden modry flak... Takze unik by nemal byt nikde...
PS: Este by ma zaujimalo ako sa odvzdusnuje samotny radiator... alebo to staci len na chladici urobit  _________________ VSADIL SOM NA RENAULT, UVIDÍME ČO TO DÁ... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Slavo

Založen: 3.4.2008 Příspěvky: 2483 Bydliště - POVINNÉ *: Revúca SR, Karviná ČR
|
Zaslal: 08.12.10 18:15 Předmět: |
|
|
radiátor samotný neodvzdušníš..., len na chladiči, niektoré verzie mali aj taký odvzdušňovací šrób na jednej z hadíc, ale na vlastné oči som ho ešte nevidel. Takže šup autom na kopček, aby bol chladič najviac hore, nechať zahriať kým sa ti nespustí sahara, a na chladiči odvzdušniť, poprípade zopakovať. Ak toto nepomôže tak asi ti ostane len vymeniť radiátor kúrenia. A keby si mal čas tak dojdi 13.12 okolo 14:30 do Zlatých Moraviec za Ďurim, budem tam aj ja (máme spolu kšeft) a hodíme ti na to kuken. _________________ R19 Chamade, phII, L53Y, F7P D704-99kW po kompletnej GO
http://maximaco.rajce.net/
1. miesto Čumjízda Hlučín 2010
2. miesto Čumjízda MORÁVIA 2011 Plumlov |
|
Návrat nahoru |
|
 |
R19
Založen: 1.4.2010 Příspěvky: 125 Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava
|
Zaslal: 08.12.10 19:57 Předmět: |
|
|
Slavo: Dika za info... ono ja to este skusim poriadne odvzdusnit... ci to pomoze neviem... skor ma stve ze mozno mam naprd poprepajany system... ak my teda odtial nieco povyhadzoval... Ten motor 1.7 55kW ako sa oznacuje popripade aku schemu mam hladat v manuale... lebo sade som nasiel ze hned z motra ma ist okruh do radiatora... ale ani za svateho to neviem v aute vypatrat ako je to poprepajane... Ale od kedy som do systemu dolial viac kapaliny, tak mam pocit ze aj motor sa lepsie chladi, kleslo to o dve palicky na teplomere... kurim trocha viac ale stale to nie je ono... naozaj by to asi chcelo vyliat vsetku kapalinu zo systemu, vybrat termostat skontrolovat ho ci funguje a znova podolievat a odvzdusnit... som zvedavy ci to pomoze... Inak som zistil ze nemam pod vykom v nadrzke tesnenie a vedla vycka je nejaky kruzok zastrceny, vedla ktoreho vychadzaju po zahriati bublinky... Bojim sa aby sa koli tomu system nezavzdusnoval...
Inak tie Zlate Moravce, keby to bolo blizsie... tak hnedkaj dojdem... ale trepat sa mi tam dva krat nechce a este pri tej mojej superuzasnej spotrebe okolo 11 litrov... Ale dika moc za pozvanie... _________________ VSADIL SOM NA RENAULT, UVIDÍME ČO TO DÁ... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|