Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Lukas
Založen: 10.5.2008 Příspěvky: 275 Bydliště - POVINNÉ *: usti nad orlici
|
Zaslal: 12.02.10 17:16 Předmět: |
|
|
ok a jak se pozna ze chodej normalne od tech nenormalne??a nevadi ze stim budu nejak tocit??  _________________ renault chamade rv94 F3N 54kw
http://ckohi.rajce.idnes.cz/
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 12.02.10 17:24 Předmět: |
|
|
nastav motor tak at maš pisty uprostřed valce a pak skus otačet vačkovym hřidelem (bez rozvoďaku) a uvidiš jestli ventily jdou normálně zmačknout a jestli se normálně vrací,když se potká motor tak se většinou některé ventily ohnou a pak nechodí _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Lukas
Založen: 10.5.2008 Příspěvky: 275 Bydliště - POVINNÉ *: usti nad orlici
|
Zaslal: 12.02.10 17:28 Předmět: |
|
|
ok, jdu to zkusit. pak dám vědět. zatím dík _________________ renault chamade rv94 F3N 54kw
http://ckohi.rajce.idnes.cz/
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Lukas
Založen: 10.5.2008 Příspěvky: 275 Bydliště - POVINNÉ *: usti nad orlici
|
Zaslal: 12.02.10 17:52 Předmět: |
|
|
tak dva ventily se nevracej, ale ručně vytáhnout jdou. co teď  _________________ renault chamade rv94 F3N 54kw
http://ckohi.rajce.idnes.cz/
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 12.02.10 17:57 Předmět: |
|
|
budou ohle takže buď sundat hlavu a opravit nebo vyměnit celý motor _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Martin Pergl

Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 1894 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 12.02.10 18:34 Předmět: |
|
|
jestli to budou jenom tyhle dva ventily tak bych to opravil....když to tak vemeš...těsnění 500,- přebrus+tlakování hlavy tak 700-800,novej ventil je tak kolem 300-500 si myslím. seřizovací podložky 40kč/kus,gufero na ventilu 30kč/kus a simerinky na váčce tak 300/ks jsou tam dvě....máš hlavu po go a víš co motor má za sebou...... teď už je to na tobě...ale určitě bych to opravil jestli jsou jenom 2 ventili KO...lepší než se párat s jiným motor.....to je práce aspoň na 2 dny. _________________ Renault 19 PH2 54kw
Hankook Optimo K 406 - 185/65 R14-už jsou zase koupené nové
http://martinrenda.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Lukas
Založen: 10.5.2008 Příspěvky: 275 Bydliště - POVINNÉ *: usti nad orlici
|
Zaslal: 12.02.10 20:37 Předmět: |
|
|
seru na to ten motor jde proste ven a tam jinej 66kw teda pokud sezenu!!!ale jinak diky kluci  _________________ renault chamade rv94 F3N 54kw
http://ckohi.rajce.idnes.cz/
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Lukas
Založen: 10.5.2008 Příspěvky: 275 Bydliště - POVINNÉ *: usti nad orlici
|
Zaslal: 12.02.10 21:07 Předmět: |
|
|
tak jsem vse odpojil ted potrebuju jen radu co povolit abych mohl motor vyndat VRCHEM!!!a bez prevodovky!!!diky..  _________________ renault chamade rv94 F3N 54kw
http://ckohi.rajce.idnes.cz/
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Martin Pergl

Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 1894 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 12.02.10 22:47 Předmět: |
|
|
hale mám dojem že když dáš motor 66kw že budeš muset dát i elektriku z 66kw.....takže s tím počítej....popřípadě by šlo vyměnit jenom hlavy a nemusíš dávat komplet motor...blok je stejnej jako u 54kw.....teda nesmíš tam dát hlavu z verze 65kw,páč ten motor má jinej blok než 66kw _________________ Renault 19 PH2 54kw
Hankook Optimo K 406 - 185/65 R14-už jsou zase koupené nové
http://martinrenda.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Lukas
Založen: 10.5.2008 Příspěvky: 275 Bydliště - POVINNÉ *: usti nad orlici
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Lukas
Založen: 10.5.2008 Příspěvky: 275 Bydliště - POVINNÉ *: usti nad orlici
|
Zaslal: 13.02.10 13:58 Předmět: |
|
|
potrebuju poradit jak mam na tej jednej poloose vyrazit ten cep..mlatim do toho uz pul hodiny a nejde ani o kousek!!!!co mam delat mužu to odvrtat s kazdej strany kousek  _________________ renault chamade rv94 F3N 54kw
http://ckohi.rajce.idnes.cz/
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Lord Bazzi
Založen: 11.10.2007 Příspěvky: 2680 Bydliště - POVINNÉ *: Uhřice okr. Vyškov
|
Zaslal: 13.02.10 14:55 Předmět: |
|
|
Nejlepší je použít na vyražení toho kolíku vrták do betonu(tou kulatou stranou co se upíná do vrtačky samozřejmě) ,všecko ostatní se ti zohne nebo pruží a nezapomeň pořádný kladivo... _________________ VW Prassat Variant B4 TDI-pracant
Renaulty mám už jen pro zábavu:
16V ph2,3dv Mazlík
Nafoukané Kabrio kabrioletovič ph2kovič 8V ??kW
3x 16V na ND |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 13.02.10 15:36 Předmět: |
|
|
Lukas napsal: | to by se musela i řj?? |
ano i ŘJ a kabeláž kolem ní _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 13.02.10 15:39 Předmět: |
|
|
Lukas napsal: | potrebuju poradit jak mam na tej jednej poloose vyrazit ten cep..mlatim do toho uz pul hodiny a nejde ani o kousek!!!!co mam delat mužu to odvrtat s kazdej strany kousek  |
už si nejsem jisty ale mam pocit že mi ten čep šel vyklepnout jenom do jedné strany,už si nepamatuju jestli nebyl trochu do kužele _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|