Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Scray

Založen: 5.10.2009 Příspěvky: 2260 Bydliště - POVINNÉ *: Brumov-Bylnice (Zlín)
|
Zaslal: 04.02.10 19:08 Předmět: Svítící blbinky :) |
|
|
Lidi kam si dáváte napájení na neony a různé přídavné blbinky na svoje plechové zlatíčka?Jak to řešíte?a co vypínače,je lepší vypínat živý nebo kostru? _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
duri_svk

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 1580 Bydliště - POVINNÉ *: Zlate Moravce, SVK
|
Zaslal: 04.02.10 19:15 Předmět: |
|
|
sorry za OT ale najlepsie je tam taketo blbiny nedavat vobec _________________ R19 Chamade 1,7 phase I/II,III under construction / R19 Cabrio phase II / R Megane Classic / R Laguna II ph2 http://durisvk.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Scray

Založen: 5.10.2009 Příspěvky: 2260 Bydliště - POVINNÉ *: Brumov-Bylnice (Zlín)
|
Zaslal: 04.02.10 19:31 Předmět: |
|
|
jo na to má každý svůj názor  _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
jarda

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 04.02.10 21:55 Předmět: |
|
|
Nám už je víc než 16 roků  _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ufas

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2995 Bydliště - POVINNÉ *: Bechyně
|
Zaslal: 04.02.10 23:38 Předmět: |
|
|
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Tominos
Založen: 21.6.2008 Příspěvky: 4450 Bydliště - POVINNÉ *: Haj ve slezsku
|
Zaslal: 04.02.10 23:57 Předmět: |
|
|
ja mam pod nohama a nedaval sem to tam!a malo kdy to zapinam a vypinac mam na tunelu _________________ Escort 1.3 (k.o.),R19 1.7 (sold),R19 16v 3x (k.o.),R19 1.9D (sold),megane I 1.6 16v (k.o.),clio II 1.6 16v (sold),R19 16v ph1 (sold),laguna II ph2 2.0t (dailycar),megane II 1.6 16v ( monkeycar)
http://tominos.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 05.02.10 07:18 Předmět: |
|
|
Neni nic lepšího, než mít po celým autě kovový páčky jak ve stíhačce, pod palubkou chuchvalce drátů a z auta reklamu na korejský LED program Ale zase aspoň hasiči maj pak práci, když to někde na parkovišti bafne jak fagule  _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Scray

Založen: 5.10.2009 Příspěvky: 2260 Bydliště - POVINNÉ *: Brumov-Bylnice (Zlín)
|
Zaslal: 05.02.10 08:06 Předmět: |
|
|
 _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
pivinek

Založen: 23.11.2007 Příspěvky: 3025 Bydliště - POVINNÉ *: na pivu v Čermné
|
Zaslal: 06.02.10 07:56 Předmět: |
|
|
kluci tak ho nechte... je to jeho autí... pokud to udělá pořádně, tak nevím proč by mu to mělo hořet... to že někdo má pod nohama a v tunelu měděný lana k zesilovači a kapacitoru, to nikomu nevadí...
k věci:
- určitě je lepší vypínat živou část, nejlepší je vypínat oba přívody...
- napětí je dobré přivést od klíčku, nebo o rádia, aby se při vyndání klíčku vše odpojilo...
- lidi často takovéhle věci připojují na osvětlení vozu (třeba na osvětlení hodin, je k tomu přístup) napětí se zapne po rozsvícení a je to chráněné pojistkou...
-někdo si natáhne extra vodič od baterky ( nebo od klíčku ) koupí pouzdro s auto-pojistkou a připojí tyhle blbinky...
- vypínače použij nějaké betelnější, páč nějaký ten proudík tam poteče, taky jsou v autě vibrace, vlhkost, nebo extra hic.
- vypínač vol podle svého gusta, ale je lepší aby se do vozu hodil (což u 17let starý R19 je nemožné) Pokud máš chudší výbavu vozu a u hodin máš volné místo, sežeň vypínač na stahování oken a přes releovou kombinaci do můžeš spouštět, případně druhý spínač vyhřívání okna, je to jednodušší
nebo to schovej do popelníku, není to vidět...
- použij vhodný průřez drátu, klidně i větší, gumové průchodky, nebo to klidně navlíkni do silikonové hadičky...
--> jinak kolegové mají pravdu, vůbec nic nedávat, nebo jednu blbinu a dost.. _________________ Renault 19 - 2.0 16V - phI Cœur de l'champion suisse
r.v. - 1991, 3dvířko...
-> http://www.pivinek.rajce.idnes.cz/Ventil_-_2017/
http://www.renault19.cz/forum/viewtopic.php?t=9477 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Scray

Založen: 5.10.2009 Příspěvky: 2260 Bydliště - POVINNÉ *: Brumov-Bylnice (Zlín)
|
Zaslal: 07.02.10 13:17 Předmět: |
|
|
pivinek napsal: | kluci tak ho nechte... je to jeho autí... pokud to udělá pořádně, tak nevím proč by mu to mělo hořet... to že někdo má pod nohama a v tunelu měděný lana k zesilovači a kapacitoru, to nikomu nevadí...
k věci:
- určitě je lepší vypínat živou část, nejlepší je vypínat oba přívody...
- napětí je dobré přivést od klíčku, nebo o rádia, aby se při vyndání klíčku vše odpojilo...
- lidi často takovéhle věci připojují na osvětlení vozu (třeba na osvětlení hodin, je k tomu přístup) napětí se zapne po rozsvícení a je to chráněné pojistkou...
-někdo si natáhne extra vodič od baterky ( nebo od klíčku ) koupí pouzdro s auto-pojistkou a připojí tyhle blbinky...
- vypínače použij nějaké betelnější, páč nějaký ten proudík tam poteče, taky jsou v autě vibrace, vlhkost, nebo extra hic.
- vypínač vol podle svého gusta, ale je lepší aby se do vozu hodil (což u 17let starý R19 je nemožné) Pokud máš chudší výbavu vozu a u hodin máš volné místo, sežeň vypínač na stahování oken a přes releovou kombinaci do můžeš spouštět, případně druhý spínač vyhřívání okna, je to jednodušší
nebo to schovej do popelníku, není to vidět...
- použij vhodný průřez drátu, klidně i větší, gumové průchodky, nebo to klidně navlíkni do silikonové hadičky...
--> jinak kolegové mají pravdu, vůbec nic nedávat, nebo jednu blbinu a dost.. |
koukám bohaté rady ;) díky,zjistil jsem dneska že se nevyplatí dávat bez klíčku,čili na baterku,zapomněl sem to vypnout a ráno už sem nenastartoval budu se ale držet tvých rad a zkusím co se dá ;) měl sem už podsvícený dřívější auto a bez problémů,ale potřeboval sem vědět názory jiných ;) _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
pivinek

Založen: 23.11.2007 Příspěvky: 3025 Bydliště - POVINNÉ *: na pivu v Čermné
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
|