Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 02.12.08 09:40 Předmět: |
|
|
ted nechci kecat ale k tomu co napsal m1tv ... nemá náhodou motor lepší spalování když je chladnější? neříkám že 60°C ale chladnější než těch 90° - 100° a taky nezáleží na teplotě motoru ale na teplotě směsi (vzduch benzín).. ale i tak.. chladnější motor by měl jet lépe.. neříkám že to je pravda ale někdo mě to kdysik říkal a taky sem to čet ale možná to je blábol..
mě osobně přijde že chladnější (né studený) motor jede líp  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MortE Moderátor

Založen: 24.10.2007 Příspěvky: 3623 Bydliště - POVINNÉ *: BRNO
|
Zaslal: 02.12.08 09:46 Předmět: |
|
|
teplej motor a studená směs (protože se jí tam pak víc vejde) to jo, ale "chladnější" motor určitě ne... _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 02.12.08 09:54 Předmět: |
|
|
LANiN napsal: | ted nechci kecat ale k tomu co napsal m1tv ... nemá náhodou motor lepší spalování když je chladnější? neříkám že 60°C ale chladnější než těch 90° - 100° a taky nezáleží na teplotě motoru ale na teplotě směsi (vzduch benzín).. ale i tak.. chladnější motor by měl jet lépe.. neříkám že to je pravda ale někdo mě to kdysik říkal a taky sem to čet ale možná to je blábol..
mě osobně přijde že chladnější (né studený) motor jede líp  | studeny auto jede lip protože jede jakoby na sytič ale motor trpi malo maže apodobně ideal je jak řika morte horkej motor a co nejstudenejši směs _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 02.12.08 10:06 Předmět: |
|
|
sem říkal že netvrdím jen že jsem to čet slyšel ..  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 02.12.08 19:00 Předmět: |
|
|
zapiste si za usi:
motor vzdycky jede nejlip za studena..hned po startu plnej kotel  _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MortE Moderátor

Založen: 24.10.2007 Příspěvky: 3623 Bydliště - POVINNÉ *: BRNO
|
Zaslal: 02.12.08 19:05 Předmět: |
|
|
 _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
BusDriver

Založen: 6.11.2008 Příspěvky: 200 Bydliště - POVINNÉ *: Praha
|
Zaslal: 06.12.08 22:25 Předmět: |
|
|
Je to tak jak psal MortE motor zahřátý a směs co nejstudenější... proto třeba motory s turbem mají mezichladič stlačenýho vzduchu  _________________ 1. Ph 2 1,8 65Kw Baccara r.v.95 (mission accomplished AUT-->MAN)!!! SOLD
2. Ph 2 1,8 54Kw r.v.95 Elysse |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Tuner
Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 390 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava-Zábřeh
|
Zaslal: 30.11.09 08:44 Předmět: |
|
|
teď trochu z jiného soudku,z čeho použít chladič,který má integrovanou expanzku,aby pasoval do 19-ky?díky  _________________ Supra mk3 turbo |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 01.12.09 15:31 Předmět: |
|
|
Vim mam jeden na prodej dokonce  _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Tuner
Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 390 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava-Zábřeh
|
Zaslal: 01.12.09 21:45 Předmět: |
|
|
a prozradíš mi z jakého auta to je?  _________________ Supra mk3 turbo |
|
Návrat nahoru |
|
 |
rumcajs
Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 760 Bydliště - POVINNÉ *: Jihlava
|
Zaslal: 02.12.09 13:55 Předmět: |
|
|
Tuner napsal: | a prozradíš mi z jakého auta to je?  |
Přeci z jeho, vždyť píše, že má  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
radecek7

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 5176 Bydliště - POVINNÉ *: Brno-Vlezprdelkov
|
Zaslal: 02.12.09 16:48 Předmět: |
|
|
myslim ze R 21 to mela....  _________________ BMW E36 CABRIO:)
Renault 19 16v PH1
Volvo V70 2.5 TDI rakev
VW Golf Cabrio III dostala moje draha:)
Felda pracant |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 02.12.09 18:54 Předmět: |
|
|
todle je z nakyho VW kupoval sem ho na moje ale nakonec z toho sešlo a sehnal sem vetši ..ale na 1,4 bude stačit bohatě ... _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mirek

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 16116 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
Zaslal: 16.12.09 12:25 Předmět: |
|
|
Přijel ke mě kamarád autem své přítellkyně které ochořelo a nevíme si rady
problém: Auto má problém s chlazením. Motor se rychle zahřeje a auto začíná topit na plné pecky. Topí minutu, možná trochu déle a potom následuje jen lehce vlažný vzduch, místo horkého jak je obvyklé. Chladič se zahřívá a termostat pouští. Nedá se říct že by byl špatný termostat a že by pouštěl hodně a proto to přestalo topit, protože auto jsme nechali na míste pod plynem a celý okruh byl ultra horký. jen to pořád netopilo tak jak má. Klasická závada je přicpaný výměník topení, ale to by auto netopilo ani chvíli, tohle to v prvních okamžicích funguje..
otázka: Co je špatně? auto jsme na chladiči odvzdušnili, pumpa vodu žene, páč z odvzdušňováku voda chrstala proudem...
nemá topení někde své odvzdušnění?
každý nápad a připomínka vítána. _________________
Levné nové náhradní díly http://www.renault19.cz/forum/viewtopic.php?p=246432#246432 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 16.12.09 12:40 Předmět: |
|
|
je ucpanej radiator todle přesne děla když vypneš ventilator a nechaš auto chvily tak zas pude chvilku teplej vzduch a za chvily zchladne .. _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|