Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

16V a volnoběžné otáčky
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 32, 33, 34  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Tominos



Založen: 21.6.2008
Příspěvky: 4450
Bydliště - POVINNÉ *: Haj ve slezsku

PříspěvekZaslal: 04.12.09 12:10    Předmět: Citovat

no jasne jenze s nekteryma vecma o kerych sem nevedel se moc jezdit neda!
_________________
Escort 1.3 (k.o.),R19 1.7 (sold),R19 16v 3x (k.o.),R19 1.9D (sold),megane I 1.6 16v (k.o.),clio II 1.6 16v (sold),R19 16v ph1 (sold),laguna II ph2 2.0t (dailycar),megane II 1.6 16v ( monkeycar)

http://tominos.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
LANiN
Anonymní





PříspěvekZaslal: 04.12.09 12:48    Předmět: Citovat

zlatá lentilka Laughing
Návrat nahoru
PEPE-K



Založen: 9.1.2009
Příspěvky: 42
Bydliště - POVINNÉ *: Brno

PříspěvekZaslal: 06.12.09 13:08    Předmět: Citovat

Zdravím,

také se připojím s tímtéž problémem. V mém případě to možná bude poněkud složitější, jelikož mám 1.8 16V v Renaultu R5, nicméně, projevy jsou zcela shodné...
Problém se startem, kdy to zdechá, prvním rozjezdem, kdy to musím vytočit, aby to opět nezdechlo a následně bez ohledu na provozní teplotu s kolísáním volnoběhu, kdy otáčky padají velmi blízko hodnotám, kdy motor může pro změnu opět zdechnout a nepěkně se při tom otřášá.
Dodávám, že v autě mám již druhý šestnáctiventil, přičemž jsem měl ten stejný problém již na tom prvním. Rozdílem však budiž, že tento jsem slyšel přímo v autě a běžel vyrovnaně. Po zástavbě do auta však opět začal kolísat volnoběh.
S ohledem na to, že v případě prvního jsem bez efektu vyměnil rozdělovač, čidla teploty, palivové čerpadlo, nádrž, plovák a zkontroloval všechny hadice, se zdá, že v motoru samotném zřejmě problém nebude. Zaujalo mne však v této diskuzi několik věcí, které bych rád vyzkoušel, a proto bych Vás rád v následujících bodech požádal o radu...

1. Z důvodu malého prostoru se mi pod kapotu nevejde klasický airbox, a tak jsem musel sáhnout po konusovém filtru. Není nic moc, jak velký vliv to na tento jev může mít?
2. Zjistil jsem, že mi lehce probíjí kabely ke svíčkám, jaký vliv může mít na volnoběh tohle?
3. Dočetl jsem se tu o nějakém plastu v náhonu tachometru, který je hned za budíky. Oč konkrétně se jedná? Prozatím mám budíky originální z R5 GTE, ovšem kolega z Prahy na nich s ventilem jezdí také a zcela bez problémů. Náhon u mě v autě je nový, ovšem mám stále pocit, že v tachometru nedrží úplně tak, jak by měl. Občas je lehce slyšet, po přitlačení do zdířky v budíku to opět na nějakou dobu přestane.
4. Jak vysledovat, že je výfuk před lambdou netěsný? K minulému motoru jsem měl lambdu zcela novou, dělalo to také...
5. Jednou z dalších věcí, které jsou jak u prvního, tak druhého motoru stejné, je řídící jednotka. Může být na vině?
6. Poslední dotaz je spíše alternativní. Erpětka nemá servo řízení, které tak putovalo ven z auta, je nějaká šance, že to rozhodí volnoběh? Opět
vycházím ze zkušenosti kolegy z hlavního města, který to má zcela stejně a bez jakýchkoli potíží.

Předem díky za Vaše připomínky, rady a komentáře, trápí mne to již nějakou dobu a rád bych to vyřešil, případně alespoň pro klid v duši vyzkoušel, co mě samotného nenapadlo...

Pepa
_________________
R5 GTE: Volantu se jen držím. Tohle auto se řídí srdcem...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PEPE-K



Založen: 9.1.2009
Příspěvky: 42
Bydliště - POVINNÉ *: Brno

PříspěvekZaslal: 10.12.09 00:27    Předmět: Citovat

Nikdo nic? To se divím... Shocked

Nebo mě jen ignorujete, protože mám o třídu menší Renault? Laughing
_________________
R5 GTE: Volantu se jen držím. Tohle auto se řídí srdcem...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
LANiN
Anonymní





PříspěvekZaslal: 10.12.09 01:33    Předmět: Citovat

1) teoreticky ti to jen malinko zvýší přítok vzduchu a změní zvuk motoru
2) určitě bych tohle řešil, může to mít za následek slabší jiskry = špatný zápal = špatný volnoběh + (špatný výkon Question )
3) myslíš ten bílý plast ve kterém je čidlo pro palubák?? pokud palubák nemáš asi bych to neřešil .. ???
4) když je u R19 před lambdou netěsný, jdou hlavně při volnoběhu a trochu za jízdy v kabině cítit spaliny, stačí vyměnit tu "drátěnku" na litinových svodech
5) jsou 3druhy jednotek, PH1, PH2 a PH1 s posunutým omezovačem myslím že od Elitu ?? tu má Hynek.. já mám PH1+2 a u PH2 jsem naměřil ekologičtější jízdu a řek bych že je i "línější"
6) R19 má tlakové čidlo a když točíš volantem ŘJ to ví a malinko zvýší volnoběh aby to nechcíplo, já toto čidlo nemám a trochu otáčky klesnou ale ty mluvíš otom že nemáš servo tj určo tam čidlo nemáš takže asi zbytečný dotaz


jinka k hlavnímu dotazu s volnoběhem.. vyměnil jsi páru věcí ale jako první vem do ruky měřák a změř potenciometr na škrtící klapce (to červené z čeho ústí 3drátky - červený, zelený, žlutý), poťák by měl mít nějaké hodnoty, ty najdeš někde v tomhle topicu, promiň už si to fakt nepamatuji Embarassed ... až změříš a nastavíš tak dej vědět co a jak Wink
Návrat nahoru
LANiN
Anonymní





PříspěvekZaslal: 10.12.09 01:41    Předmět: Citovat

tak jsem nastavení poťáku našel Arrow
jarda napsal:
Tady to máš: http://www.volny.cz/jezetem/cidlo.htm
Návrat nahoru
PEPE-K



Založen: 9.1.2009
Příspěvky: 42
Bydliště - POVINNÉ *: Brno

PříspěvekZaslal: 12.12.09 15:48    Předmět: Citovat

Perfektní, upřímný dík!

Irelevantnost některých bodů jsem tušil, ovšem ventil jako takový je pro mne co do nejrůznějších eskapád nikoli úplně známý pojem, tedy pro můj klid, abych věděl, co zkusit, jak zjistit a napravit.

Jakmile proměřím, dám vědět...
_________________
R5 GTE: Volantu se jen držím. Tohle auto se řídí srdcem...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
LANiN
Anonymní





PříspěvekZaslal: 12.12.09 16:47    Předmět: Citovat

od toho tu je tohle forum Wink a nejen od toho Laughing
Návrat nahoru
Hellborn



Založen: 17.12.2009
Příspěvky: 43
Bydliště - POVINNÉ *: Želechovice - Uničov

PříspěvekZaslal: 17.12.09 11:50    Předmět: Citovat

Mám R19 1.8.i rv88 (ta slabší verce tuším 64kw).
Problém je, že auto ze dne na den začalo vynechávat, cukat.
Nejdřív sem si myslel, že je to tím, že přituhlo, ale dělá to už týden.
Dříve sem nastartoval bez problemu na poprve, ted se mi to povede až tak na 4.-5. pokus.
Vynechává jeden válec, někdy i 2. Když je to studeny je to o dost horši a nejde víc jak 80. když se zahřeje zlepší se to.
Pokud tomu za teplyho motoru šlapu po krku, jede to skoro bez problému. Na volnoběh vynechává jeden válec a při jízdě ve městě, kde mívám za 4 a nechám to kutálet to cuká tak, že si málem vykousnu jazyk.

Jinak svíčky jsou novy (na strarych nebyl ani olej ani žádnej humus - pěkny cihlově vypáleny elektrody). Novej vzduchovej filtr.
když sem sundal rouru sání od filtru ke klapkám, tak u klapek to bylo zasrany takovym divnym mazlavym bordelem (po benzínu to ale nesmrdělo)

Takže poprosím borce, co tendle problém už vyřešili, aby nahodili nějaky řešení. V tomhle článku už se měnilo snad všechno kromě pneumatik Smile tak bych chtěl vyselektovat jen to, co se týká myho problému Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Martin Pergl



Založen: 13.2.2008
Příspěvky: 1894
Bydliště - POVINNÉ *: Kladno

PříspěvekZaslal: 17.12.09 12:02    Předmět: Citovat

jak říká m1tv ten rozdělovač vyměnit...stojí asi 620kč
potom bych ještě zkontroloval indukční cívku....něco podobného dělal muj rené,sicé mam 54kw ale za zkoušku nic nedáš,teda pokud máš možnost jako jsem měl já si jí od nikoho pujčit Wink
_________________
Renault 19 PH2 54kw
Hankook Optimo K 406 - 185/65 R14-už jsou zase koupené nové Smile

http://martinrenda.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Hellborn



Založen: 17.12.2009
Příspěvky: 43
Bydliště - POVINNÉ *: Želechovice - Uničov

PříspěvekZaslal: 17.12.09 14:10    Předmět: Citovat

Právě vzhledem k tomu, že nemám možnost rozebrat jiny auto na náhradní díly, tak řeším jestli už přímo někdo neví konkrétní vadu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KUNAX



Založen: 21.5.2008
Příspěvky: 1075
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 17.12.09 14:15    Předmět: Citovat

To určitě nikdo neví-obzvlášť od počítače. Dá se vyjmenovat okruh věcí,který to můžou bejt a ty prostě musíš nějak odzkoušet,nebo prostě postupně povyměňovat. Nebo zajet na nějakou rozsáhlejší diagnostiku k někomu,kdo opravdu umí a takovej člověk by už mohl ukázat na konkrétní součástku.
_________________
R19 F3P N760 65kW r.v.94
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LANiN
Anonymní





PříspěvekZaslal: 17.12.09 14:30    Předmět: Citovat

anebo jestli nějaký renalťák od nás tady nebydlí poblíš a neměl by tyhle díly a že by jste povyskoušeli Wink
Návrat nahoru
Hellborn



Založen: 17.12.2009
Příspěvky: 43
Bydliště - POVINNÉ *: Želechovice - Uničov

PříspěvekZaslal: 17.12.09 15:14    Předmět: Citovat

Říkal sem si, jestli nebude nějaká indicie ten mazlavej bordel co je u klapek... Nenapádá mě kde by se to tam mohlo vzít. Zkusím to ještě pořádně rozhodit.
Jinak nechci řešit nějakou drahou diagnostiku v servise.
Auto už tak nemá moc velkou hodnotu a jen mě to utvrzuje v tom koupit něco novějšího. Bydlím v malé vesničce a sem na autě dost závislej.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rosta



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7427
Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice

PříspěvekZaslal: 17.12.09 16:56    Předmět: Citovat

mazlavý bordel umyj tím níc nezkazíš a vzal se tam z odvětrání motoru
_________________
R19 Ph2 1,4e - minulost
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 32, 33, 34  Další
Strana 14 z 34

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com