 |
Renault 19 Club Fórum Renault 19 clubu ČR
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Tominos
Založen: 21.6.2008 Příspěvky: 4450 Bydliště - POVINNÉ *: Haj ve slezsku
|
Zaslal: 04.12.09 12:10 Předmět: |
|
|
no jasne jenze s nekteryma vecma o kerych sem nevedel se moc jezdit neda! _________________ Escort 1.3 (k.o.),R19 1.7 (sold),R19 16v 3x (k.o.),R19 1.9D (sold),megane I 1.6 16v (k.o.),clio II 1.6 16v (sold),R19 16v ph1 (sold),laguna II ph2 2.0t (dailycar),megane II 1.6 16v ( monkeycar)
http://tominos.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 04.12.09 12:48 Předmět: |
|
|
zlatá lentilka  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
PEPE-K
Založen: 9.1.2009 Příspěvky: 42 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 06.12.09 13:08 Předmět: |
|
|
Zdravím,
také se připojím s tímtéž problémem. V mém případě to možná bude poněkud složitější, jelikož mám 1.8 16V v Renaultu R5, nicméně, projevy jsou zcela shodné...
Problém se startem, kdy to zdechá, prvním rozjezdem, kdy to musím vytočit, aby to opět nezdechlo a následně bez ohledu na provozní teplotu s kolísáním volnoběhu, kdy otáčky padají velmi blízko hodnotám, kdy motor může pro změnu opět zdechnout a nepěkně se při tom otřášá.
Dodávám, že v autě mám již druhý šestnáctiventil, přičemž jsem měl ten stejný problém již na tom prvním. Rozdílem však budiž, že tento jsem slyšel přímo v autě a běžel vyrovnaně. Po zástavbě do auta však opět začal kolísat volnoběh.
S ohledem na to, že v případě prvního jsem bez efektu vyměnil rozdělovač, čidla teploty, palivové čerpadlo, nádrž, plovák a zkontroloval všechny hadice, se zdá, že v motoru samotném zřejmě problém nebude. Zaujalo mne však v této diskuzi několik věcí, které bych rád vyzkoušel, a proto bych Vás rád v následujících bodech požádal o radu...
1. Z důvodu malého prostoru se mi pod kapotu nevejde klasický airbox, a tak jsem musel sáhnout po konusovém filtru. Není nic moc, jak velký vliv to na tento jev může mít?
2. Zjistil jsem, že mi lehce probíjí kabely ke svíčkám, jaký vliv může mít na volnoběh tohle?
3. Dočetl jsem se tu o nějakém plastu v náhonu tachometru, který je hned za budíky. Oč konkrétně se jedná? Prozatím mám budíky originální z R5 GTE, ovšem kolega z Prahy na nich s ventilem jezdí také a zcela bez problémů. Náhon u mě v autě je nový, ovšem mám stále pocit, že v tachometru nedrží úplně tak, jak by měl. Občas je lehce slyšet, po přitlačení do zdířky v budíku to opět na nějakou dobu přestane.
4. Jak vysledovat, že je výfuk před lambdou netěsný? K minulému motoru jsem měl lambdu zcela novou, dělalo to také...
5. Jednou z dalších věcí, které jsou jak u prvního, tak druhého motoru stejné, je řídící jednotka. Může být na vině?
6. Poslední dotaz je spíše alternativní. Erpětka nemá servo řízení, které tak putovalo ven z auta, je nějaká šance, že to rozhodí volnoběh? Opět
vycházím ze zkušenosti kolegy z hlavního města, který to má zcela stejně a bez jakýchkoli potíží.
Předem díky za Vaše připomínky, rady a komentáře, trápí mne to již nějakou dobu a rád bych to vyřešil, případně alespoň pro klid v duši vyzkoušel, co mě samotného nenapadlo...
Pepa _________________ R5 GTE: Volantu se jen držím. Tohle auto se řídí srdcem... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
PEPE-K
Založen: 9.1.2009 Příspěvky: 42 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 10.12.09 00:27 Předmět: |
|
|
Nikdo nic? To se divím...
Nebo mě jen ignorujete, protože mám o třídu menší Renault?  _________________ R5 GTE: Volantu se jen držím. Tohle auto se řídí srdcem... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 10.12.09 01:33 Předmět: |
|
|
1) teoreticky ti to jen malinko zvýší přítok vzduchu a změní zvuk motoru
2) určitě bych tohle řešil, může to mít za následek slabší jiskry = špatný zápal = špatný volnoběh + (špatný výkon )
3) myslíš ten bílý plast ve kterém je čidlo pro palubák?? pokud palubák nemáš asi bych to neřešil .. ???
4) když je u R19 před lambdou netěsný, jdou hlavně při volnoběhu a trochu za jízdy v kabině cítit spaliny, stačí vyměnit tu "drátěnku" na litinových svodech
5) jsou 3druhy jednotek, PH1, PH2 a PH1 s posunutým omezovačem myslím že od Elitu ?? tu má Hynek.. já mám PH1+2 a u PH2 jsem naměřil ekologičtější jízdu a řek bych že je i "línější"
6) R19 má tlakové čidlo a když točíš volantem ŘJ to ví a malinko zvýší volnoběh aby to nechcíplo, já toto čidlo nemám a trochu otáčky klesnou ale ty mluvíš otom že nemáš servo tj určo tam čidlo nemáš takže asi zbytečný dotaz
jinka k hlavnímu dotazu s volnoběhem.. vyměnil jsi páru věcí ale jako první vem do ruky měřák a změř potenciometr na škrtící klapce (to červené z čeho ústí 3drátky - červený, zelený, žlutý), poťák by měl mít nějaké hodnoty, ty najdeš někde v tomhle topicu, promiň už si to fakt nepamatuji ... až změříš a nastavíš tak dej vědět co a jak  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 10.12.09 01:41 Předmět: |
|
|
tak jsem nastavení poťáku našel |
|
Návrat nahoru |
|
 |
PEPE-K
Založen: 9.1.2009 Příspěvky: 42 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 12.12.09 15:48 Předmět: |
|
|
Perfektní, upřímný dík!
Irelevantnost některých bodů jsem tušil, ovšem ventil jako takový je pro mne co do nejrůznějších eskapád nikoli úplně známý pojem, tedy pro můj klid, abych věděl, co zkusit, jak zjistit a napravit.
Jakmile proměřím, dám vědět... _________________ R5 GTE: Volantu se jen držím. Tohle auto se řídí srdcem... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 12.12.09 16:47 Předmět: |
|
|
od toho tu je tohle forum a nejen od toho  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Hellborn
Založen: 17.12.2009 Příspěvky: 43 Bydliště - POVINNÉ *: Želechovice - Uničov
|
Zaslal: 17.12.09 11:50 Předmět: |
|
|
Mám R19 1.8.i rv88 (ta slabší verce tuším 64kw).
Problém je, že auto ze dne na den začalo vynechávat, cukat.
Nejdřív sem si myslel, že je to tím, že přituhlo, ale dělá to už týden.
Dříve sem nastartoval bez problemu na poprve, ted se mi to povede až tak na 4.-5. pokus.
Vynechává jeden válec, někdy i 2. Když je to studeny je to o dost horši a nejde víc jak 80. když se zahřeje zlepší se to.
Pokud tomu za teplyho motoru šlapu po krku, jede to skoro bez problému. Na volnoběh vynechává jeden válec a při jízdě ve městě, kde mívám za 4 a nechám to kutálet to cuká tak, že si málem vykousnu jazyk.
Jinak svíčky jsou novy (na strarych nebyl ani olej ani žádnej humus - pěkny cihlově vypáleny elektrody). Novej vzduchovej filtr.
když sem sundal rouru sání od filtru ke klapkám, tak u klapek to bylo zasrany takovym divnym mazlavym bordelem (po benzínu to ale nesmrdělo)
Takže poprosím borce, co tendle problém už vyřešili, aby nahodili nějaky řešení. V tomhle článku už se měnilo snad všechno kromě pneumatik tak bych chtěl vyselektovat jen to, co se týká myho problému  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Martin Pergl

Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 1894 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 17.12.09 12:02 Předmět: |
|
|
jak říká m1tv ten rozdělovač vyměnit...stojí asi 620kč
potom bych ještě zkontroloval indukční cívku....něco podobného dělal muj rené,sicé mam 54kw ale za zkoušku nic nedáš,teda pokud máš možnost jako jsem měl já si jí od nikoho pujčit  _________________ Renault 19 PH2 54kw
Hankook Optimo K 406 - 185/65 R14-už jsou zase koupené nové
http://martinrenda.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Hellborn
Založen: 17.12.2009 Příspěvky: 43 Bydliště - POVINNÉ *: Želechovice - Uničov
|
Zaslal: 17.12.09 14:10 Předmět: |
|
|
Právě vzhledem k tomu, že nemám možnost rozebrat jiny auto na náhradní díly, tak řeším jestli už přímo někdo neví konkrétní vadu. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 17.12.09 14:15 Předmět: |
|
|
To určitě nikdo neví-obzvlášť od počítače. Dá se vyjmenovat okruh věcí,který to můžou bejt a ty prostě musíš nějak odzkoušet,nebo prostě postupně povyměňovat. Nebo zajet na nějakou rozsáhlejší diagnostiku k někomu,kdo opravdu umí a takovej člověk by už mohl ukázat na konkrétní součástku. _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 17.12.09 14:30 Předmět: |
|
|
anebo jestli nějaký renalťák od nás tady nebydlí poblíš a neměl by tyhle díly a že by jste povyskoušeli  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Hellborn
Založen: 17.12.2009 Příspěvky: 43 Bydliště - POVINNÉ *: Želechovice - Uničov
|
Zaslal: 17.12.09 15:14 Předmět: |
|
|
Říkal sem si, jestli nebude nějaká indicie ten mazlavej bordel co je u klapek... Nenapádá mě kde by se to tam mohlo vzít. Zkusím to ještě pořádně rozhodit.
Jinak nechci řešit nějakou drahou diagnostiku v servise.
Auto už tak nemá moc velkou hodnotu a jen mě to utvrzuje v tom koupit něco novějšího. Bydlím v malé vesničce a sem na autě dost závislej. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 17.12.09 16:56 Předmět: |
|
|
mazlavý bordel umyj tím níc nezkazíš a vzal se tam z odvětrání motoru _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|